ជំរុញការលក់ របស់អ្នកជាមួយនឹង បណ្តាញសង្គម តាមរយៈវិធីសាមញ្ញបំផុត ប៉ុន្តែមានប្រសិទ្ធភាព

គ្រប់គ្នាបានប្រើប្រាស់បណ្តាញសង្គមក្នុងការបង្កើនទំនាក់ទំនងរវាងមិត្តភ័ក្ត អ្នកគាំទ្រ និងក្រុមគ្រួសារដែលរស់នៅឆ្ងាយពីគ្នាប៉ុន្តែប៉ុន្មានឆ្នាំចុងក្រោយនេះវាបានក្លាយទៅជាឧបករណ៍សម្រាប់អាជីវកម្មដ៏មានសក្តានុពលបំផុតទៅវិញ ដែលមិនត្រឹមតែអាចជួយជំរុញការលក់នោះទេ វាថែមទាំងជួយធ្វើទីផ្សារ និងពង្រីកកេរ្តិ៍ឈ្មោះម៉ាកយីហោ(Branding)អាជីវកម្មបានយ៉ាងប្រសើរទៀតផង។

មនុស្សមួយចំនួនបានទាញយកពីប្រយោជន៍ពីបណ្តាញសង្គមក្នុងការជួយជំរុញការលក់ដោយទទួលបានជោគជ័យ
ខ្លាំងរហូតក្លាយជាសេដ្ឋី អ្នកខ្លះទៀតជោគជ័យមួយភ្លែតក៏បាត់ទៅវិញ អ្នកខ្លះទៀតមិនជោគជ័យសោះ ហើយជាពិសេសគឺនៅមានមនុស្សជាច្រើនទៀតមិនទាន់បានចាប់ផ្តើមវានៅឡើយ។

តើអ្នកចង់សាកល្បងវាជាមួយនឹងផលិតផលរបស់អ្នកមែនទេ? សូមសាកល្បងវិធីខាងក្រោមនេះ ប្រសិនបើអ្នកចង់ជំរុញការលក់របស់អ្នកនៅលើបណ្តាញសង្គម៖

1.កំណត់យកបណ្តាញសង្គម និងអតិថិជនរបស់អ្នក ៖ ជារឿងសំខាន់និងដំបូងគេដើម្បីជ្រើសរើសទីតាំងបណ្តាញសង្គមក្នុងការបង្កើតឱកាសនៃការលក់ផលិតរបស់អ្នក។ អ្នកមិនអាចចុះឈ្មោះលេងនៅ Instagram ហើយសង្ឃឹមថានឹងទទួលបានអាជីវកម្មប្រភេទអ្នកជំនួញ និងអ្នកជំនួញ B2B នោះឡើយ។ បើអ្នកជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាកម្មជូនក្រុមហ៊ុនធំៗ នោះអ្នកគួរជ្រើសយក LinkedIn ហើយគួរជ្រើសយក Facebook បើអ្នកចង់ជួបអ្នកទិញដោយផ្ទាល់ B2C

2.សហការជាមួយនឹងមនុស្សមានឥទិ្ធពលនៅលើបណ្តាញសង្គម(Influencers) ៖ ផេក ឬគណនីមួយ ឬពីររបស់អ្នកមិនគ្រប់គ្រាន់ឡើយសម្រាប់ចែករំលែកព័ត៌មានអំពីផលិតផលក្នុងក្រុមហ៊ុន។ ដូចនេះការសហការគ្នាជាមួយនឹងក្រុមមនុស្ស ឬផេកដែលមានអ្នកតាមដានច្រើនគឺជាការបង្កើតឱកាសទីផ្សារ។ យើងអាចមើលឃើញជាក់ស្តែងនៅក្នុង Facebook បច្ចុប្បន្នអ្នកលក់អនឡាញធំៗមានទំនាក់ទំនងជាមួយនឹងតារា ឬ Vlogger និង Blogger ជាដើម

3.ធ្វើឲ្យអតិថិជនស្មោះត្រង់របស់អ្នកក្លាយជាជំនួយបង្កើនឥទ្ធិពលយីហោរបស់អ្នក ៖ ពេលខ្លះអ្នកមិនចាំបាច់ប្រើប្រាស់ Influencers ដើម្បីជួយជំរុញការលក់ និងបង្កើនចំណូលរបស់អ្នកនោះទេ ប៉ុន្តែអតិថិជនដ៏ស្មោះត្រង់របស់អ្នកដែលបានទទួលបានបទពិសោធដោយផ្ទាល់ជាមួយនឹងផលិតផលរបស់អ្នកគឺជាចលករពិតប្រាកដ។ ដូចនេះជាជាងចំណាយលើ Influencer អ្នកអាចដូរយុទ្ធសាស្ត្រមកអាស្រ័យជាមួយនឹងអតិថិជនរបស់អ្នកជាមួយនឹងការបញ្ចុះតម្លៃ ការផ្តល់ជូនកាដូពិសេសជាមួយនឹងការផ្តល់ជាមតិ (review)ល្អៗលើផេកជាដើម។

4.ចាយលុយផ្សព្វផ្សាយនៅលើបណ្តាញសង្គមតែម្តង ៖ បណ្តាញសង្គមជាទីកន្លែងដែលអ្នកប្រើប្រាស់រាប់លាននាក់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ បើទោះបីជាអ្នកគិតថាគណនេយ្យ ឬផេករបស់អ្នកកំពុងទទួលបានការគាំទ្រច្រើនទៅហើយក្តី ប៉ុន្តែនៅមានមនុស្សជាច្រើនលាននាក់ទៀតប្រហែលជាមិនទាន់ដឹងសូម្បីតែស្គាល់ថា អ្នកជាក្រុមហ៊ុនប្រភេទអ្វី និងលក់ផលិតផលអ្វីឡើយ។ ដូចនេះការដកយកលុយមួយផ្នែកណាទៅធ្វើការផ្សព្វផ្សាយនៅលើបណ្តាញសង្គមដែលយើងហៅថា Boost នោះក៏ជារឿងដែលចាំបាច់បំផុតផងដែរ។

5.បង្កើនប្រជាប្រិយភាព ៖ សកម្មភាពផេក ឬគណនីរបស់អ្នកប្រចាំថ្ងៃគឺប្រៀបបានដូចជាមនុស្សដែលល្បីម្នាក់ដែលអ្នកគាំទ្រ ឬហៅថាជាអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកនឹងអាចមើលឃើញអ្នកជារៀងរាល់ថ្ងៃ ដូចនេះការបង្កើតមាតិកាអប់រំល្អជុំវិញផលិតរបស់អ្នក ឬចែករំលែកព័ត៌មានមានប្រយោជន៍ពាក់ព័ន្ធផលិតផលរបស់អ្នកនឹងធ្វើឲ្យអតិថិជនមានភាពងាយស្រួលក្នុងការសម្រេចចិត្តធ្វើការបញ្ជាទិញណាមួយនាពេលខាងមុខ៕

របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

យុវវ័យគួរងាកមកចាប់អារម្មណ៍ពីការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុទាំង ៤ ចំណុច

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 12/11/2024

ប្រសិនបើអ្នកមិនរៀនគ្រប់គ្រងលុយរបស់អ្នកទេ នោះអ្នកផ្សេងទៀតនឹងរកវិធីគ្រប់គ្រងលុយឲ្យអ្នកនៅពេលអនាគតជាមិនខាន ដូច្នេះអ្នកគួររៀនគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ និងក្លាយជាម្ចាស់ការដោយខ្លួនចាប់ពីពេលនេះទៅ

កម្ពុជា ​​ត្រូ​វបានជ្រើសរើស​ធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះ​​​សម្រាប់កម្មវិធីផ្ដល់​ពានរង្វាន់ជូន​​សហគ្រិន​ឆ្នើម​ដែល​ជួយកិច្ច​ការ​សង្គម​ប្រចាំឆ្នាំ​២០២៤

ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

• 12/11/2024

រាជធានីភ្នំពេញ​នៃប្រទេស​កម្ពុជាត្រូវ​បានជ្រើសរើស​ធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះ និងជាទីតាំង​សម្រាប់ផ្ដល់ពានរង្វាន់ដល់សហគ្រិនឆ្នើម​ផ្នែក​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​ខ្ពស់ចំពោះសង្គម​ប្រចាំឆ្នាំ២០២៤

ក្រសួងរៀបចំដែនដី​ នឹង​រៀបចំ​កែលម្អសួនច្បារ​ និ​ងអគារ​ចាស់ៗ​ក្នុង​រាជធានីភ្នំពេញ ឱ្យ​មាន​សោភ័ណ្ឌភា​ព​ឡើងវិញ

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 12/11/2024

ក្នុងគោលបំណងបង្កើនភាពទាក់ទាញ​ទេសចរ ជំរុញឱ្យពលរដ្ឋ​បញ្ចេញសកម្មភាពកាន់តែច្រើន រស់នៅប្រកបដោយសុខមាលភាព ក៏ដូចជា​លើក​សម្រស់​សោភ័ណ្ឌភាព​ទីក្រុង​ ក្រសួងដែនដី នឹង​រៀបចំកែលម្អសួនច្បារ និងអគារ​ចាស់ឱ្យស្រស់ស្អាតឡើងវិញ

វៀតណាម ជូនដំណឹងទៅកម្មវិធីលក់ទំនិញតាមអនឡាញ Shein និង Temu ប្រឈមនឹងការបិទកម្មវិធីប្រសិនបើមិនចុះបញ្ជីអាជ្ញាប័ណ្ណ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 12/11/2024

វៀតណាម បានជូនដំណឹងទៅកម្មវិធីលក់ទំនិញតាមអនឡាញរបស់ចិន Shein និង Temu ចាំបាច់ត្រូវចុះអាជ្ញាប័ណ្ណជាមួយរដ្ឋាភិបាលមុនដាច់ខែវិច្ឆិកានេះ ដើម្បីចៀសវាងពីការបិទកម្មវិធី ឬ រារាំងពីប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណេតមិនឱ្យប្រើប្រាស់នៅក្នុងប្រទេស។

រយៈពេល៩ខែ ឆ្នាំ២០២៤ កម្ពុជានាំចេញកៅស៊ូប្រមាណជិត ២៥ម៉ឺនតោន កើនជាង ៣% ខណៈទីផ្សារមានតម្លៃល្អ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 12/11/2024

អគ្គនាយកដ្ឋានកៅស៊ូនៃក្រសួងកសិកម្មបានឱ្យដឹងថា គិតត្រឹមខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២៤ កម្ពុជាសម្រេចបានការនាំចេញកៅស៊ូចំនួន ២៤៨ ៥៣៥តោន កើនឡើងចំនួន ១ ៣១៦តោន

Nissan គ្រោងបញ្ឈប់បុគ្គលិកចំនួន ៩ ០០០ នាក់នៅទូទាំងពិភពលោក និងកាត់បន្ថយសមត្ថភាពផលិត ២០ ភាគរយ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 12/11/2024

ស្ថានភាព Nisssan ដូចទៅនឹងក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តបរទេសផ្សេងទៀត ដែលកំពុងជួបការលំបាកនៅក្នុងប្រទេសចិន ដោយសារក្រុមហ៊ុនចិន BYD និងក្រុមហ៊ុនផលិតក្នុងស្រុកផ្សេងទៀតកំពុងដណ្តើមចំណែកទីផ្សារជាមួយនឹងរថយន្ត EV និងកូនកាត់ Hybrid ដែលមានតម្លៃសមរម្យ និងបច្ចេកវិទ្យាទំនើប

អាកាសចរចិន Air China ក្លាយជាអតិថិជនដំបូងបញ្ជាទិញយន្តហោះខ្នាតធំ C929 ដែលអាចផ្ទុកអ្នកដំណើរចន្លោះពី ២៨០ ទៅ ៤០០នាក់

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 12/11/2024

យន្តហោះម៉ូដែលខ្នាតមធ្យម C919 ចំនួន៦០គ្រឿង និងយន្តហោះសម្រាប់ការធ្វើដំណើរក្នុងស្រុកប្រភេទ C909 ចំនួន៤០គ្រឿងត្រូវបានបញ្ជាទិញដោយក្រុមហ៊ុន Hainan Airlines

រដ្ឋមន្ត្រីឧស្សាហកម្ម៖ សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម ដឹកនាំដោយស្ត្រី ត្រូវចាប់យកឱកាសទីផ្សារក្នុងតំបន់ និងសកលលោក

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 12/11/2024

ការលើកកម្ពស់សហគ្រិនភាពស្រី្តតាមរយៈសមាហរណកម្មអាជីវកម្មទៅក្នុងខ្សែច្រវាក់តម្លៃក្នុងតំបន់ និងសកលលោកដោយប្រើប្រាស់ឱ្យអស់លទ្ធភាពនូវសក្តានុពលធនធាន

ម្ចាស់អាជីវកម្ម ក៏ដូចជាអ្នកចង់បង្កើតអាជីវកម្មថ្មី គួរពិចារណាទៅលើទំនោរនៃតម្រូវការទីផ្សារសកលមួយចំនួនសម្រាប់ឆ្នាំ២០២៥ ដើម្បីទទួលបានលទ្ធផលវិជ្ជមាន

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 12/11/2024

ម្ចាស់អាជីវកម្ម ក៏ដូចជាអ្នកចង់បង្កើតអាជីវកម្មថ្មី គួរពិចារណាទៅលើទំនោរនៃតម្រូវការទីផ្សារសកលមួយចំនួនសម្រាប់ឆ្នាំ២០២៥ ដើម្បីទទួលបានលទ្ធផលវិជ្ជមាន

ចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុចំនួន៤ សម្រាប់ឪពុកម្តាយក្នុងការបង្រៀនកូនៗពីវ័យកុមារភាពឱ្យចេះសន្សំ

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 11/11/2024

នុងនាមជាអ្នកតម្រង់ផ្លូវដល់កូនៗ គ្មានពាក្យថាលឿនពេកនោះទេក្នុងការចាប់ផ្តើមបង្រៀនកូនរបស់អ្នកអំពីររបៀបសន្សំប្រាក់ និងចំណាយប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ