បរទេស ៖ ក្រុមហ៊ុនផលិតថយន្តរបស់ស៊ុយអែតដ៏ល្បីល្បាញ Volvo នៅថ្ងៃអង្គារនេះបាននិយាយថាខ្លួននឹងដាក់ផែនការថ្មីក្នុងការលក់តែរថយន្តអគ្គិសនីប៉ុណ្ណោះចាប់ពីឆ្នាំ2030 តទៅ ដោយបូករួមទាំងរថយន្តកូនកាត់មួយចំនួនផងដែរ។
ក្រុមហ៊ុន Volvo បានបញ្ជាក់ថាខ្លួននឹងត្រៀមរៀបចំធ្វើការវិនិយោគឲ្យបានខ្លាំងក្លាទៅលើយុទ្ធសាស្ត្រលក់លើអនឡាញនិងធ្វើឲ្យផលិតផលរបស់ខ្លួនមានលក្ខណៈសាមញ្ញបំផុតក្នុងការធ្វើជួញដូរ។ ការសម្រេចចិត្តផ្លាស់ប្តូរទាំងស្រុងទៅលើរថយន្តអគ្គិសនីបែបនេះក៏ត្រូវបានក្រុមហ៊ុនបញ្ជាក់ដែរដោយសារថាបច្ចុប្បន្នតម្រូវការកាន់តែមានសន្ទុះ ជាពិសេសទីផ្សារនៅក្នុងប្រទេសចិនដែលជាទីផ្សារធំបំផុតរបស់យីយោរថយន្ត Volvo។
កាលពីពេលកន្លងមកនេះទាំងក្រុមហ៊ុនផលិតថយន្ត និងក្រុមហ៊ុនផលិតយានយន្ដនានានៅក្នុងតំបន់អ៊ឺរ៉ុបបាននាំគ្នាធ្វើការឆ្លើយតបយ៉ាងច្បាស់លាស់គ្រប់គ្នាបន្ទាប់ពីទទួលបានសំពាធពីសំណាក់រដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេសរបស់គេក្នុងការប្តេជ្ញាចិត្តឲ្យបញ្ចប់ការប្រើប្រាស់ថាមពលឥន្ធនៈហ្វូស៊ីល ហើយងាកមកប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គិសនីជំនួសវិញ។
ប្រធានប្រតិបត្តិរបស់ Volvo លោក Hakan Samuelsson បាននិយាយថា៖
“ដើម្បីអាចបន្តភាពជោគជ័យរបស់យើងបាន និងបន្តថែរក្សាកំណើនប្រាក់ចំណេញយើងនឹងជំនួសឲ្យការវិនិយោគទៅអាជីវកម្មដែលជិតនឹងបាត់បង់នោះយើងនឹងជ្រើសយកការវិនិយោគសម្រាប់អនាគតវិញ នោះគឺរថយន្តអេឡិចត្រូនិក និងការលក់អនឡាញ”
កាលពីមុន Volvo ធ្លាប់បានប្រកាសថាខ្លួននឹងធ្វើឲ្យបានសម្រេចការលក់រថយន្តរបស់ខ្លួនសម្រេចបានពាក់កណ្តាលជាមួយរថយន្តដើរដោយថាមពលអគ្គិសនីខណៈដែលរថយន្តកូនកាត់របស់ក្រុមហ៊ុនដ៏ល្បីឈ្មោះមួយនេះបានសម្រេចចិត្តរួមគ្នាជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តរបស់ចិន Geelyក្នុងការផលិតគ្រឿងបន្លាស់សម្រាប់រថយន្តអគ្គិសនីដែលអាចនឹងត្រូវប្រើប្រាស់សម្រាប់ផែនការរបស់ពួកគេរួមគ្នា៕
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧Khmer Insider ជាកម្មវិធីវីដេអូឯកសារមួយដែលបង្កើតឡើងដើម្បីបំផុសគំនិតយុវជន
បទយកការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 16/10/2024
Khmer Insider ជាកម្មវិធីវីដេអូឯកសារមួយដែលបង្កើតឡើងដើម្បីបំផុសគំនិតយុវជនឲ្យក្លាហានចាប់យកក្តីស្រមៃ ឬចាប់អារម្មណ៍លើការបង្កើតអាជីវកម្មថ្មីៗជាមួយគំនិត ទុន និងឱកាសទីផ្សារផ្សេងៗ
ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧ព្រះរាជពិធីស្ទូងស្រូវដោយអធិរាជជប៉ុនបង្ហាញពីការឲ្យតម្លៃវិស័យកសិកម្ម ផ្សារភ្ជាប់ជំនឿ និងប្រពៃណី ទាំងពលរដ្ឋនិងរាជវង្ស
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 20/05/2025
កាលពីថ្ងៃទី១៤ ខែឧសភា កន្លងទៅនេះ រាជវាំងជប៉ុន បានរៀបចំពិធីបុណ្យប្រពែណីមួយសម្រាប់ការដាំដុះស្រូវដែលជាពិធីត្រូវបានចាត់ទុកថាមានអត្ថន័យសំខាន់ តំណាងឲ្យវិស័យកសិកម្ម ក៏ដូចជាជំនឿនិងប្រពៃណី វប្បធម៍របស់ប្រទេសជប៉ុនផងដែរ
មេនូឡាយហ្វ៍ គាំទ្រក្តីស្រមៃរបស់កុមារកម្ពុជាជាមួយផលិតផលធានារ៉ាប់រងថ្មី “Manulife បរិញ្ញា (Manulife Pak Rinha)”
ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម
• 20/05/2025
ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ មានមោទនភាពក្នុងការដាក់សម្ពោធផលិតផលថ្មីដែលមានឈ្មោះថា “មេនូឡាយហ្វ៍ បរិញ្ញា (Manulife Pak Rinha)” ដើម្បីធានាអនាគតការសិក្សារបស់កុមារកម្ពុជា និងផ្តល់សន្តិភាពផ្លូវចិត្តផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុដល់ឪពុកម្តាយគ្រប់ៗរូប