បរទេស៖យោងតាមការចេញផ្សាយរបស់ the Techinasia នៅថ្ងៃអង្គារនេះបានឲ្យដឹងថា គេហទំព័រលក់ទំនិញអនឡាញថ្មីកំពុងទាក់ទាញទីផ្សារនៅក្នុងប្រទេសឥណ្ឌាដែលមានឈ្មោះថា Meesho ទើបតែទទួលបានកញ្ចប់ប្រាក់វិនិយោគបន្ថែមរហូតទៅដល់ 300 លានដុល្លារពីធនាគារ Softbank នៅក្នុងសប្តាហ៍នេះ។
ជាមួយនឹងប្រាក់វិនិយោគដ៏សន្ធឹកសន្ធាប់នៅពេលនេះ Meesho ត្រូវបានគេជឿជាក់ថានឹងកើនតម្លៃលើទីផ្សាររហូតទៅដល់ 2.1 ពាន់លានដុល្លារ ខណៈដែលទុនថ្មី300លានដុល្លារនេះ ជាការវិនិយោគលើកទី 4 សម្រាប់ក្រុមហ៊ុននៅក្នុងឆ្នាំ2021នេះ ដោយផ្តោតសំខាន់ទៅលើការអភិវឌ្ឍនៅគ្រប់ក្រុមការងារជំនាញរបស់ខ្លួនដែលរួមទាំងបច្ចេកវិទ្យា ផលិតផល និងអាជីវកម្មផងដែរ។
Meesho ក៏បានអះអាងដែរថា មកដល់ពេលនេះក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្ម ក៏ដូចជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់ប្រមាណជា 10,000 មកហើយដែលបានចុះឈ្មោះដាក់លក់ផលិតផលរបស់ពួកគេនៅលើគេហទំព័រដ៏មានប្រជាប្រិយភាពមួយនេះ ដោយជាលទ្ធផលប្រាក់ចំណូលប្រមាណជា 68.1 លានដុល្លារដែលក្រុមអាជីវករអាចទាញបានពីគេហទំព័រនេះ។
គួរឲ្យដឹងផងដែរថា Meesho ជាក្រុមហ៊ុនដែលបង្កើតឡើងដោយនិស្សិតផ្នែក IT មកពីទីក្រុងដេលីចំនួន 2 នាក់ គឺលោកVidit Aatrey និង Sanjeev Barnwal កាលពីឆ្នាំ2015 ដោយគ្រានោះអាចអនុញ្ញាតឱ្យអាជីវករនានាអាចលក់ផលិតផលរបស់ខ្លួនបាននៅតាមបណ្តាញសង្គមដូចជា WhatsApp, Facebook និង Instagram ជាដើម។
មកដល់ពេលនេះ Meesha មានបុគ្គលិកធ្វើការពេញម៉ោងប្រមាណជា 750 នាក់ និងមានទីស្នាក់កាលកណ្តាលនៅក្នុងទីក្រុង Bengaluru ហើយក្រៅពីអ្នកវិនិយោគខាងលើក្រុមហ៊ុនក៏ទទួលបានការចូលរួមវិនិយោគបន្ថែមជាច្រើនផ្សេងទៀតដូចជា Prosus Ventures, Facebook, Shunwei Capital, Venture Highway និង Knollwood Investment ផងដែរ៕
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧Huawei វ៉ាដាច់ទីផ្សារលក់ស្មាតហ្វូនរបស់ Apple នៅក្នុងខែសីហាជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល៤៦ខែចុងក្រោយ
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 11/10/2024
Huawei បានកាន់កាប់តំណែងទីផ្សារក្នុងស្រុកវិញហើយ ដោយសារតែការនាំចូលស្មាតហ្វូនពីបរទេសយកមកចែកចាយបន្តមានការធ្លាក់ចុះ