យុទ្ធសាស្ត្រងាយៗពីការបង្កើតអាជីវកម្មតូបលក់ចង្រិតលីងតូចមួយ ក្លាយជាអាហារដ្ឋានផ្ទះបាយស្រួយស្រួយដ៏ល្បីឈ្មោះ

ការរកស៊ីមួយអាចរីកចម្រើនទៅមុខលឿនបានដោយសារមានក្រុមការងារក៏ដូចសមាជិកដែលជាម្ចាស់ភាគហ៊ុនរួមចំណែកជួយគ្នាប្រកបដោយចក្ខុវិស័យវែងឆ្ងាយក៏ដូចជាមានទំនុកទុកចិត្តលើគ្នាទៅវិញទៅមក។

ផ្ទះបាយ ស្រួយ ស្រួយ ដែលមានលក់អាហារ3ពេលក្នុងមួយថ្ងៃ ទាំងមុនពេលមានការផ្ទុះឡើងវិបត្តិកូវីដ ក៏ដូចជាបច្ចុប្បន្ននេះ កំពុងទទួល​បានការ​គាំទ្រ​ពីសំណាក់អតិថិជន ជាពិសេសបុគ្គលិកដែលបម្រើការងារនៅតាមក្រុមហ៊ុននានាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។  អាជីវកម្មមួយនេះ បានកើតឡើងដោយសមាជិកគ្រួសារមួយដែលមានចំនួន4នាក់ រួមជាមួយនឹងសហស្ថាបនិកចំនួន2នាក់ផ្សេងទៀត ដោយមានការរៀបចំផែនការអាជីវកម្មរួមគ្នាយ៉ាងច្បាស់លាស់។

លោក មិន ផាណ្ណារ៉ាក់ ជាសហស្ថាបនិកម្នាក់នៃអាជីវកម្មអាហារដ្ឋាន «ផ្ទះបាយ ស្រួយ ស្រួយ» បានប្រាប់ AMSឲ្យដឹងថា ៖

“មកដល់ពេលនេះ​ម្ចាស់​ភាគហ៊ុនសរុបមានចំនួន 6នាក់ ហើយម្នាក់ៗមានតួនាទីរៀងៗខ្លួន។ ខ្ញុំជាអ្នកចាត់ការទូទៅនៅក្នុងផ្ទះបាយស្រួយស្រួយ ចំណែក​ឯ​គ្រួសារខ្ញុំគាត់ខាង digital marketing ហើយមានដៃគូ ម្នាក់ទៀត គាត់ជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់គ្រឿងសមុទ្រ ហើយម្នាក់ទៀតគាត់ជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់ប្រហិតត្រី ម្នាក់ទៀតគាត់ខាងផ្នែក IT គាត់ផ្គត់ផ្គង់ software គ្រប់គ្រង sell គ្រប់គ្រងរបាយការណ៍របស់យើង។ ចំណែកម្នាក់ចុង​ក្រោយគាត់មាន​ជំនាញ​ខាង​ហរិញ្ញវត្ថុ និងជួយគិតគូរយើងថាតើចំណូល និងចំណាយវាត្រូវខ្ទង់អត់ តើយើងគួរបង្កើនការលក់ប្រភេទអាហារមួយណា ប្រភេទផលិតផល​មួយណា”

លោកក៏បានបញ្ជាក់បន្ថែមទៀតថា ការរកស៊ីជាមួយគ្នាបែបនេះត្រូវការជាចាំបាច់នូវតម្លាភាពផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុដែលទាក់ទងនឹងលុយកាក់ ពោលគឺត្រូវមានភាពច្បាស់លាស់ចៀសវាងបញ្ហាឈ្លោះប្រកែកគ្នាជាមួយម្ចាស់ភាគហ៊ុនដទៃ។ ម្យ៉ាងវិញទៀត វាក៏ជាផ្នែកមួយដែលអាចធានានូវនិរន្តរភាពអាជីវកម្មឱ្យបានយូរអង្វែងជាមួយគ្នាទៅមុខទៀត។

នៅក្នុងឆ្នាំ2021នេះ លោក ផាណ្ណារ៉ាក់ រួមជាមួយដៃគូបានបើក ផ្ទះបាយ ស្រួយ ស្រួយ ដែលគេផ្ដោតសំខាន់ទៅលើអាហារពេលថ្ងៃត្រង់ដែលហៅថា «បាយស្រាក់»​ សម្រាប់ផ្គត់ផ្គង់ដល់បុគ្គលិកណាដែលចង់ញ៉ាំបាយនៅការិយាល័យ ព្រមទាំងកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ប្លាស្ទិចផងដែរ។ ក្រៅពីនេះ លោកក៏មានតូបចង្រិត «ស្រួយ ស្រួយ» ដែលមានលក់ដូចជា ចង្រិតបំពង អាពីង និងកណ្ដូបលីង ហើយពេលល្ងាចក៏មានលក់ជាគ្រឿងសមុទ្រ និងប្រហិតផងដែរ។

ក្នុងការបើកហាងមួយនេះលោកបានចំណាយដើមទុនដំបូងចំនួន2ម៉ឺនដុល្លារ ដោយ1ម៉ឺនដុល្លាចំណាយទៅលើការបង្កើតចង្ក្រានថ្មី ជួលគេ ជួលកន្លែង ដេគ័រ​ និងទិញសម្ភារៈផ្សេងៗក្នុងផ្ទះបាយ។ ឯកទឹកប្រាក់1 ម៉ឺនដុល្លារផ្សេងទៀតគឺប្រើសម្រាប់ទប់នឹងចំណាយទៅលើបុគ្គលិក កន្លែងជួល ថ្លៃភ្លើង ថ្លៃទឹក ហើយនឹងសម្ភារផ្សេងៗ ត្រៀមចំណាយរយៈពេល 6ខែដែលជាសសរស្ដម្ភជួយពង្រឹង និងធ្វើឲ្យ «ផ្ទះបាយ ស្រួយ ស្រួយ» ទទួលបានជោគជ័យ។

គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា ស្រួយស្រួយ ដំបូងឡើយត្រូវបានបង្កើតឡើងកាលពីឆ្នាំ​2019 ដែលកាលនោះវាពុំទាន់ជាហាងនៅឡើយទេ។ ដោយលោក ផាណ្ណារ៉ាក់ និងគ្រួសារលក់តែចង្រិត កណ្ដូប និងអាពីងលីង ដោយប្រើដើមទុនខ្ទង់ 500ដុល្លារប៉ុណ្ណោះទៅការចំណាយលើថ្លៃសម្ភារៈសម្រាប់ចម្អិនដូចជាចង្ក្រាន ខ្ទះជាដើម។ ក្រោយមកដោយទទួលបានការគាំទ្រច្រើនលោកក៏បានពង្រើកវាជាតូបចង្រិតស្រួយស្រួយដោយប្រើដើមទុនបន្ថែមប្រមាណ 3000-5000 ដុល្លារបន្ថែមទៀត។

ចំពោះយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ ស្ថាបនិករូបនេះបានប្រាប់ទៀតថា៖

“ក្នុងយុគសម័យនេះ Digital marketing ពិតជាមានឥទ្ធិពលណាស់ដែល​អាចផ្សព្វផ្សាយ​ដល់មនុស្សគ្រប់គ្នាបានយ៉ាងងាយស្រួល និងឆាប់រហ័ស។ មួយវិញទៀតគឺបណ្ដាញនៅក្នុងសង្គមមានន័យថា ការរាប់អាន និងស្គាល់មនុស្សច្រើនដែល​អាចជួយប្រាប់តៗគ្នាបានដែលជាការផ្សព្វផ្សាយដ៏ល្អមួយបន្ទាប់ពី Digital marketing ។ បន្ថែមពីនេះ យុទ្ធសាស្ត្រនៃការលក់ដោយ​បញ្ចុះ​តម្លៃដើម្បីទាក់ទាញភ្ញៀវឱ្យមកភ្លក្សរសជាតិក៏ជាចំណុចសំខាន់ បើទោះបីជាវាមិនសូវចំណេញច្រើនក៏ពិតមែន ប៉ុន្តែវាបានផ្ដល់នូវ​លទ្ធផលល្អ​ប្រសើរ​នៅពេលក្រោយ”

សម្រាប់គម្រោងទៅថ្ងៃមុខ លោក ផាណ្ណារ៉ាក់ នឹងពង្រើកសាខាឱ្យបានច្រើនកន្លែងដែលអាចបម្រើសេវាកម្មអាហារដល់អាតិថិជនទូទៅដែលនិយមចូលចិត្ត ហើយលោកក៏ចង់ពង្រើកចង្ក្រានឱ្យធំដែលអាចបង្កើនការផលិតបាយស្រាក់ឱ្យកាន់តែច្រើនផងដែរ។

ចំពោះការបើកអាជីវកម្មមួយឱ្យបានជោគជ័យ ម្ចាស់ផ្ទះបាយ ស្រួយស្រួយ ក៏បានផ្ដល់ជាមតិថា គេត្រូវយកចិត្តទុកដាក់គិត​ពិចារណាដោ​យ​ចាប់ផ្តើមពីចំណុច​តូចៗឡើងទៅ រហូតដល់ចំណុចធំ ព្រោះគ្រប់ចំណុចនៃបញ្ហាទាំងអស់ មិនថាតូច ឬធំនោះទេ សុទ្ធតែអាចធ្វើឲ្យប៉ះពាល់ដល់ដំណើរការអាជីវកម្ម និង​ស្មារតី​សាមគ្គីភាពផ្ទៃក្នុង ដូច្នេះត្រូវតែដោះស្រាយឲ្យរួចរាល់ចៀសវាងបញ្ហាតូចប្រមូលផ្តុំផ្គុំគ្នាបង្កទៅជា បញ្ហាធំបាន៕

របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

Window to the World ផ្តល់ឱកាសដល់សិស្សនៅតំបន់ដាច់ស្រយាលក្នុងខេត្តតាកែវចំនួន២០នាក់ មកទស្សនកិច្ចសិក្សាអប់រំនៅរាជធានីភ្នំពេញ

ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម

• 13/06/2024

Window to the World ផ្តល់ឱកាសដល់សិស្សនៅតំបន់ដាច់ស្រយាលក្នុងខេត្តតាកែវចំនួន២០នាក់ មកទស្សនកិច្ចសិក្សាអប់រំនៅរាជធានីភ្នំពេញ

អាជីវកម្មកែច្នៃភេសជ្ជៈទឹកអំពិលទុំផ្គត់ផ្គង់ទីផ្សារក្នុងស្រុក កំពុងមានតម្រូវការខ្ពស់

ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

• 13/06/2024

សហគ្រាសទឹកអំពិលទុំស្នាដៃអ្នកម្តាយ TAPT ជាសហគ្រាសដែលកំពុងផលិតភេសជ្ជៈទឹកអំពិលទុំមានរសជាតិឆ្ងាញ់ និងកំពុងមានតម្រូវការទីផ្សារខ្ពស់

គិតត្រឹមត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០២៤ ស្ថានភាពបំណុលសាធារណៈរបស់កម្ពុជា ស្ថិតក្នុងភាពអាចគ្រប់គ្រងបាន

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 13/06/2024

ស្ថានភាពបំណុលសាធារណៈរបស់កម្ពុជា គិតត្រឹមត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០២៤ នេះ នៅតែត្រូវបានវាយតម្លៃថា ស្ថិតក្នុងភាពអាចគ្រប់គ្រងបាន ពោលគឺនៅតែមាន “ចីរភាព” និង “ហានិភ័យកម្រិតទាប” ដដែល

ការជួបជុំធុរជនជិត ៥ពាន់នាក់មកពី ៥០ប្រទេសនៅសៀមរាប ផ្តល់ចំណូលដល់វិស័យទេសចរណ៍ និងសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/06/2024

ការជួបជុំធុរជនជិត ៥ ពាន់នាក់មកពី ៥០ប្រទេស ទីក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាប ផ្តល់ចំណូលដល់វិស័យទេសចរណ៍ និង សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា

សម្ដេចធិបតី ៖ យើងមិនអាចរស់ដោយពឹងគេរហូតទេ ត្រូវតែពង្រឹងខ្លួនឯងឱ្យដើរចេញពីប្រទេសអភិវឌ្ឍន៍តិច

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/06/2024

សម្រាប់កម្ពុជា គឺកំពុងតែរំកឹលខ្លួនបន្តិចម្ដងៗចេញពីប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតទាប ទៅជាប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់ក្នុងរយៈពេល៥ឆ្នាំខាងមុខនេះ

មធ្យោបាយ​ធ្វើដំណើរ​ទៅកាន់បណ្ដាខេត្ត​ជាប់​សមុទ្រ​នឹង​កាន់តែសំបូរបែប​នាពេលឆាប់ៗនេះ ខណៈ​សក្ដានុពល​វិនិយោគ​ក៏​កាន់​តែ​ទាក់​ទាញ​​

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 13/06/2024

តំបន់​សមុទ្រ​កាន់តែបង្ហាញពីសក្ដានុពល​ទាក់ទាញខ្លាំង ក្រោយសមិទ្ធផល​ និងគម្រោង​វិនិយោគ​របស់រដ្ឋ​ និងឯកជន​បានបង្ហាញ​ខ្លួន​ជា​បន្តបន្ទាប់

ប្រទេសសមាជិកអាស៊ានចំនួន ៦ មានកំណើនសេដ្ឋកិច្ចល្អប្រសើរ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/06/2024

យោងតាម​ការ​ព្យាករណ៍​របស់ Maybank Research Pte Ltd បានឲ្យដឹងថា ផលិតផលក្នុងស្រុកសរុបរបស់ប្រទេសអាស៊ានទាំង ៦ រួមមាន៖ ឥណ្ឌូណេស៊ី ម៉ាឡេស៊ី សិង្ហបុរី ថៃ វៀតណាម និងហ្វីលីពីន

ម៉ាឡេស៊ី ចំណាយលុយពង្រឹងវិស័យយោធាជើងទឹកតាមរយៈកុងត្រាសាងសង់នាវាចម្បាំងធុនធ្ងន់ថ្មីចំនួន៣គ្រឿង

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 13/06/2024

STM នឹងចាប់ផ្តើមសាងសង់នាវាចម្បាំងទាំង៣គ្រឿងនៅក្នុងឆ្នាំ២០២៤នេះហើយនឹងបញ្ចប់ការងារព្រមទាំងប្រគល់នាវាទៅឱ្យម៉ាឡេស៊ីក្នុងរយៈពេល៣ឆ្នាំកន្លះខាងមុខ

តំណាងធនាគារ មីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ និងម្ចាស់អាជីវកម្មធុន មីក្រូ តូច និងមធ្យម ប្រមាណ ៣០០ នឹងមានវត្តមានក្នុងពិធីសម្ពោធកម្មវិធី «វិថីហិរញ្ញវត្ថុ រដូវកាលទី២»

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 13/06/2024

តំណាងធនាគារ មីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ និងម្ចាស់អាជីវកម្មធុន មីក្រូ តូច និងមធ្យម ប្រមាណ ៣០០នាក់ នឹងមានវត្តមានក្នុងពិធីសម្ពោធកម្មវិធី «វិថីហិរញ្ញវត្ថុ រដូវកាលទី២»

កម្ពុជា-សហភាពអឺរ៉ុប ឯកភាពក្នុងការពង្រឹងទំនាក់ទំនងសេដ្ឋកិច្ច និងពាណិជ្ជកម្មបន្ថែម

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 12/06/2024

កម្ពុជាបានយកចិត្តទុកដាក់ជាខ្លាំង ចំពោះការលើកកម្ពស់ទំនាក់ទំនងនិងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការ ជាមួយសហភាពអឺរ៉ុប និងអរគុណសហភាពអឺរ៉ុបដែលបានជួយកម្ពុជាក្នុងការស្ដារប្រទេសជាតិឡើងវិញក្រោយវិបត្តិផ្សេងៗ ដូចជាការកសាងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ កសិកម្ម ធនធានមនុស្ស និងការបោសសម្អាតមីនជាដើម...