បរទេស៖ ធនាគារ Provident ដែលជាស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុមានមូលដ្ឋាននៅរដ្ឋ New Jersey បានប្រកាសលទ្ធផលថ្មីៗនេះនៃការស្ទង់មតិតាមបណ្តាញអ៊ុីនធឺណែតទៅលើអតិថិជនអាមេរិកចំនួន 600នាក់ ដែលបានធ្វើឡើងកាលពីខែឧសភា ឆ្នាំ2021 អំពីទំនោរនៃការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធធនាគាររបស់អតិថិជន។
អ្នកឆ្លើយសំណួរមានរហូតដល់ 91ភាគរយ បាននិយាយថា ពួកគេធ្វើប្រតិបត្តិការធនាគារតាមរយៈបណ្តាញឌីជីថល។ ជាងពាក់កណ្តាលនៃអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងនោះ (53ភាគរយ) បាននិយាយថា ពួកគេបានប្តូរទៅប្រើធនាគារឌីជីថលដោយសារតែលទ្ធផលបិទខ្ទប់ទីក្រុងក្នុងការបង្ការការរាតត្បាតជំងឺកូវីដ-19 ។ លើសពីនេះទៅទៀតអ្នកប្រើប្រាស់ 87ភាគរយ បាននិយាយថាពួកគេពេញចិត្តនឹងជម្រើសធនាគារឌីជីថលនៅលើទូរស័ព្ទចល័តដែលមានសម្រាប់ពួកគេ ហើយមាន 63ភាគរយ និយាយថាពួកគេប្រើកម្មវិធីធនាគារចល័តរបស់ពួកគេជាញឹកញាប់។
ការរកឃើញបន្ថែមពីការស្ទង់មតិរបស់ធនាគារ Provident រួមមាន ៖ ក្នុងចំណោមអតិថិជនប្រមាណ 83ភាគរយនៃអ្នកឆ្លើយតបមានគណនីធនាគារដែលភ្ជាប់ទៅនឹងកម្មវិធីទូទាត់ប្រាក់តាមទូរស័ព្ទដូចជា PayPal, Venmo, ឬ Apple Pay ហើយ PayPal គឺជាកម្មវិធីទូទាត់ប្រាក់ដែលមានការពេញចិត្តជាងគេប្រមាណ67ភាគរយ។
ក្នុងចំណោមអ្នកប្រើប្រាស់សេវាធនាគារឌីជីថល 55ភាគរយ ប្រើសេវាធនាគារលើទូរសព្ទដៃចល័ត និង 45ភាគរយ ប្រើប្រាស់សេវាធនាគារលើកុំព្យូទ័រ ឬអ៊ីនធឺណែត។ លក្ខណៈពិសេសដែលត្រូវបានប្រើជាទូទៅបំផុតនៃកម្មវិធីទូរស័ព្ទរួមមាន៖
- មើលរបាយការណ៍ធនាគារ និងសមតុល្យទឹកប្រាក់ (30ភាគរយ)
- ការត្រួតពិនិត្យការដាក់ប្រាក់ (26ភាគរយ)
- ការទូទាត់វិក្កយបត្រ (23ភាគរយ)
- ផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី (14ភាគរយ)
ទោះបីជាអ្នកឆ្លើយសំណួរនៃការស្ទង់មតិចូលចិត្តសេវាធនាគារតាមអ៊ីនធឺណែតជាជាងការប្រើប្រាស់ធនាគារតាមសាខាផ្ទាល់ក៏ដោយ ក៏នៅតែមានអតិថិជន 58ភាគរយ ជ្រើសរើសទៅប្រើប្រាស់សាខាធនាគារក្នុងតំបន់របស់ពួកគេដោយផ្ទាល់។ មានប្រមាណ 44ភាគរយ នៃអ្នកឆ្លើយតបទាំងនោះបាននិយាយថាពួកគេគ្រាន់តែទៅកាន់សាខាធនាគារដោយផ្ទាល់ដើម្បីដោះស្រាយប្រតិបត្តិការដែលមិនអាចធ្វើតាមអ៊ីនធឺណែតបាន។ ហើយមាន 25ភាគរយ និយាយថាពួកគេមកកាន់សាខានេះពីព្រោះពួកគេចូលចិត្តការទំនាក់ទំនងដោយផ្ទាល់។
“ខណៈពេលដែលអតិថិជនរបស់យើងភាគច្រើនបានផ្លាស់ប្តូរទៅប្រើធនាគារឌីជីថល ការសិក្សារបស់យើងបង្ហាញថាអតិថិជនប្រមាណ 58ភាគរយ នៅតែទៅកាន់សាខាធនាគារ។ ការអាចផ្គត់ផ្គង់បានទាំងអតិថិជនឌីជីថល និងអតិថិជននៅក្រៅផ្ទាល់គឺពិតជាមានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់យើង”
លោក Vito Giannola អនុប្រធាននាយកប្រតិបត្តិធនាគារ Provident
ប្រភព៖ New Jersrey Business Magazine
ជីវប្រវត្តិ: លោកមានបទពិសោធន៍ជិត ១០ឆ្នាំក្នុងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយទូរទស្សន៍ វិទ្យុ និងកាសែតផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច អប់រំ និងសង្គម។ បច្ចុប្បន្នលោកជានិពន្ធនាយកសារព័ត៌មាន AMS Economy និង AMS Education។
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧Khmer Insider ជាកម្មវិធីវីដេអូឯកសារមួយដែលបង្កើតឡើងដើម្បីបំផុសគំនិតយុវជន
បទយកការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 16/10/2024
Khmer Insider ជាកម្មវិធីវីដេអូឯកសារមួយដែលបង្កើតឡើងដើម្បីបំផុសគំនិតយុវជនឲ្យក្លាហានចាប់យកក្តីស្រមៃ ឬចាប់អារម្មណ៍លើការបង្កើតអាជីវកម្មថ្មីៗជាមួយគំនិត ទុន និងឱកាសទីផ្សារផ្សេងៗ
ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ អម្រឹត រៀបចំកម្មវិធីអបអរសាទរ និងផ្តល់ប្រាក់រង្វាន់លើកទឹកចិត្តជូនកូនៗរបស់អតិថិជនដែលបានប្រើប្រាស់ “គណនីក្មេងឆ្លាត”
ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម
• 06/12/2024
នេះគឺជាឆ្នាំទី៤ ដែលអម្រឹតបានបង្កើត “គណនីក្មេងឆ្លាត” ជាមួយនឹងគោលបំណងចូលរួមបំពេញក្តីស្រមៃរបស់អតិថិជនដែលជាមាតាបិតាក្នុងការរៀបចំគម្រោងអនាគតការសិក្សារបស់កូនៗនៅថ្នាក់មហាវិទ្យាល័យរយៈពេល៤ឆ្នាំ
ប្រតិភូរដ្ឋាភិបាល និងពាណិជ្ជករឡាវ មកទស្សនកិច្ចសិក្សាស្វែងយល់ប្រព័ន្ធសុខាភិបាលឌីជីថលនៅកម្ពុជា
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 06/12/2024
បច្ចេកវិទ្យាសុខាភិបាលឌីជីថល មានគុណប្រយោជន៍ខ្ពស់ បង្កើតភាពងាយស្រួលដល់គ្រូពេទ្យ និងអ្នកជំងឺ ដែលអាចចងក្រងឯកសារ និងប្រវត្ដិរបស់អ្នកជំងឺដោយប្រព័ន្ធឌីជីថល
ស្វែងយល់ពីការយកកម្រៃសេវាលើការផ្ទៀងផ្ទាត់ទិន្នន័យអត្តសញ្ញាណបុគ្គល តាមរយៈថ្នាលផ្លាស់ប្តូរទិន្នន័យកម្ពុជា(CamDX)
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 06/12/2024
ប្រព័ន្ធឌីជីថលរបស់វិស័យឯកជនតាមថ្នាល CamDX សំដៅធ្វើឲ្យប្រសើរនូវការផ្តល់សេវាសាធារណៈរបស់រដ្ឋ និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនៃប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មរបស់វិស័យឯកជន តាមទម្រង់ឌីជីថល ស្របតាមមុំទី ៥ នៃយុទ្ធសាស្ត្របញ្ជកោណ-ដំណាក់ទី ១ របស់រាជរដ្ឋាភិបាល