បរទេស ៖ តាមការកត់សម្គាល់ មិនបានប៉ុន្មានឆ្នាំផង TikTok បានទទួលនូវកេរ្ត៍ឈ្មោះយ៉ាងល្បីល្បាញ ហើយត្រូវបានគេដឹងដែរថាអាចរកចំណូលបានដល់ទៅរាប់រយពាន់លានដុល្លារ ដោយទម្រង់នៃការកំសាន្តរបស់វាត្រូវបានបញ្ចូលគ្នារវាងមុខងារដែលមាននៅ Facebook, Instagram និងសូម្បីតែ YouTube ផងដែរ។
តើអ្នកមានធ្លាប់ដឹងទេថា TikTok អាចទាញយកប្រាក់ចំណូលទាំងនោះបានដោយរបៀបណា? ខាងក្រោមនេះជាវិធីមួយចំនួនដែលកម្មវិធីទំនាក់ទំនងសង្គមយក្សមួយនេះកំពុងដំណើរជារៀងរាល់រាល់ថ្ងៃដើម្បីទាញយកចំណូលពីអ្នកដោយមិនដឹងខ្លួន ៖
In-app pucharse
នៅក្នុងកម្មវិធីនេះអ្នកប្រើប្រាស់អាចធ្វើការចំណាយលុយដើម្បីទិញយកកាក់ ឬ coin ចន្លោះពី 100 ទៅ 10,000 កាក់ដើម្បីអាចប្រើប្រាស់ជាកាដូជូនទៅដល់មិត្តភ័ក្ត ឬអ្នកបង្កើនវីដេអូណាដែលពួកគេចូលចិត្ត ពីព្រោះកាក់ទាំងអស់នោះនឹងអាចយកទៅដោះដូរជាកាដូឌីជីថល ឬហៅថា digital gift ដោយយ៉ាងហោចណាស់ក្នុងមួយខែ TikTok អាចរកចំណូលបានប្រមាណ 3.5 លានដុល្លារ
TikTok ads
ស្រដៀងទៅនឹង YouTube ឬ Facebook ដែរ ពីព្រោះថា TikTok ក៏នឹងផ្តល់សេវាកម្មផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មទាំងឡាយផងដែរនៅលើបណ្តាញសង្គមរបស់ខ្លួន ដោយជាធម្មតាយើងបានឃើញវីដេអូផ្សព្វផ្សាយទាំងនោះអាចស្ថិតនៅចន្លោះពីវីដេអូដោយអ្នកផលិតទៅវីដេអូមួយទៀតពេលយើងចូលមើលនៅ news feed
ការចាយទៅលើការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដោយផ្ទាល់លើ TikTok អាចមានតម្លៃថ្លៃជាងការប្រើប្រាស់កម្មវិធីទី 3 ឬ Thrid Party ដែលមានដូចជា TikTok Likes ជាដើម ហើយវិធីដែលអ្នកជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន ឬអាជីវកម្មអាចធ្វើបានរួមមានដូចជា Cost Per Click(CPC) គិតលុយតាមចំនួនចុច Cost Per View (CPV) គិតលុយតាមចំនួនទស្សនា និង Cost Per Action (CPA) គិតលុយតាមរយៈសកម្មភាព ឬវីដេអូពិសេសណាមួយ
Paid Subscription plans
ស្រដៀង Apple Music និង Spotify អ្នកប្រើប្រាស់អាចចំណាយលុយដើម្បីប្រើប្រាស់សេវាកម្មតន្ត្រីរបស់ TikTok តាមរយៈការចុះឈ្មោះយក Subscription Plan ណាមួយ ហើយពួកគេអាចបង្កើតជាវីដេអូប្លែកលើសពីអ្នកប្រើប្រាស់ទូទៅមានព្រមទាំងអាចចែករំលែកវាផងដែរ
Fundraising
ជាភាសាសាមញ្ញដែលយើងហៅថាការរៃអង្គាស ហើយនៅទីនេះវាមានមុខងារមួយចំនួនដែលអាចអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកក្នុងការធ្វើប្រតិបត្តិបែបនេះបូករួមទាំងការរៃអង្គាសសម្រាប់កិច្ចការងារមនុស្សធម៌ផង ទាំងកិច្ចការងារសម្រាប់វិនិយោគលើអាជីវកម្មថ្មីផង ។ ជាក់ស្ដែង ការរៃអង្គាសពីសំណាក់ក្រុមអ្នកវិនិយោគល្បីៗនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមមួយនេះបានកើនឡើងទៅដល់ 3 ពាន់លានដុល្លារមកហើយកាលពីពេលកន្លងមកនេះ៕
ធ្លាប់បំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរជាមួយនឹងស្ថាប័នព័ត៌មានមួយចំនួនរយៈពេល៧ឆ្នាំ។ បទពិសោធបកប្រែប្រភេទព័ត៌មានអន្តរជាតិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចនិងកីឡាផង។ បច្ចុប្បន្នកំពុងបំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចអន្តរជាតិឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy.
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧Khmer Insider ជាកម្មវិធីវីដេអូឯកសារមួយដែលបង្កើតឡើងដើម្បីបំផុសគំនិតយុវជន
បទយកការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 16/10/2024
Khmer Insider ជាកម្មវិធីវីដេអូឯកសារមួយដែលបង្កើតឡើងដើម្បីបំផុសគំនិតយុវជនឲ្យក្លាហានចាប់យកក្តីស្រមៃ ឬចាប់អារម្មណ៍លើការបង្កើតអាជីវកម្មថ្មីៗជាមួយគំនិត ទុន និងឱកាសទីផ្សារផ្សេងៗ
ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧ឥណ្ឌូណេស៊ី ហាមឃាត់ Apple មិនឱ្យលក់ iPhone 16 នៅក្នុងប្រទេសរបស់ខ្លួន ដោយសារហេតុផលតែមួយប៉ុណ្ណោះ
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 22/01/2025
ឥឡូវនេះ ស្ថានភាពឥណ្ឌូណេស៊ី និង Apple កំពុងស្ថិតក្នុងភាពច្របូកច្របល់ពាក់ព័ន្ធនឹងការចូលទីផ្សារ និងការវិនិយោគ។ អាជ្ញាធរឥណ្ឌូនេស៊ីមិនអនុញ្ញាតឱ្យ Apple លក់ផលិតផលចុងក្រោយរបស់ខ្លួនគឺ iPhone 16 នៅក្នុងប្រទេសរបស់ខ្លួនឡើយ
មជ្ឈមណ្ឌលកីឡា ២៧១ របស់ ជីប ម៉ុង នឹងក្លាយជាកន្លែងលេងកីឡាធំជាងគេនៅកម្ពុជារួមចំណែកជួយដល់សុខភាពប្រជាជន
ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម
• 22/01/2025
វត្តមាននៃមជ្ឈមណ្ឌលកីឡា ២៧១ នឹងជួយលើកស្ទួយដល់វិស័យសុខភាពប្រជាជនក្នុងតំបន់នេះឱ្យ កាន់ល្អប្រសើរ ព្រមទាំងផ្តល់ភាពងាយស្រួលមួយម្រិតទៀតទៅដល់អ្នករស់នៅក្នុងគម្រោងជីប ម៉ុង លែន