១៣០ ឆ្នាំទៅហើយហេតុអ្វីអាជីវកម្មរបស់ Coca Cola នៅតែជាស្លាកយីហោភេសជ្ជៈដ៏រឹងមាំ និងល្បីបំផុត

ចំណេះដឹង ៖ អស់រយៈពេលជាង ១៣០ ឆ្នាំទៅហើយដែលភេសជ្ជៈកូកាកូឡា  (Coca Cola)  បានចាប់កំណើតដំបូងនៅអាមេរិក ហើយក្រុមហ៊ុនជាផ្លូវការគឺបានដំណើរនៅថ្ងៃទី២៩ ខែមករាឆ្នាំ ១៨៩៥ ។

គិតចាប់រាប់ពីភេសជ្ជៈដំបូងគេ ឬយើងហៅថា Coca Cola Original រហូតមកដល់ពេលបច្ចុប្បន្ននេះក្រុមហ៊ុនបានបង្កើត និងទិញយកស្លាកយីហោភេសជ្ជៈបន្ថែមទៀតរហូតទៅដល់ ២០០ ប្រភេទមក ហើយជាមធ្យមភេសជ្ជៈរបស់ខ្លួនប្រមាណជា ១,៩ ពាន់លានដប និងកំប៉ុងត្រូវបានលក់ចេញជារៀងរាល់ថ្ងៃត្រូវបានគ្រប់គ្នាទទួលស្គាល់ថាជាក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈដែលមានចំណែកទីផ្សារធំជាងគេបំផុតលើលោកជាច្រើនទសវត្សរ៍មកហើយ។

លើសពីនេះរយៈពេលចុងក្រោយនេះក្រុមហ៊ុនក៏បានចាប់ផ្តើមវិនិយោគទៅលើភេសជ្ជៈមានជាតិអាកុលជាលើកដំបូងផងដែរនៅក្នុងទីផ្សារអាមេរិកដែលមានឈ្មោះថា Topo Chico និងក៏ដូចជាវិនិយោគទៅលើភេសជ្ជៈប៉ូវថាមពលបែបកីឡា  Body Armor ព្រមទាំងយីហោកាហ្វេ Costa ទៀតផងដែរ។

ហើយបើទោះបីជាបញ្ហារាតត្បាតនូវវីរុសកូវីដបានកំពុងតែធ្វើឲ្យក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មជាច្រើនបានបាត់បង់ប្រាក់ចំណូល  ឬបិទទ្វារក្តី  ប៉ុន្តែ Coca Cola នៅតែអាចមើលឃើញកំណើនប្រាក់ចំណេញរបស់ខ្លួនដល់ទៅ ៥ ភាគរយសម្រាប់ឆ្នាំ ២០២០  កន្លងទៅនេះ ឬប្រមាណជា ៩ ពាន់លានដុល្លារ។

អស់រយៈពេលជាយូរមកហើយបែបនេះតើហេតុអ្វី Coca Cola នៅតែមានឈ្មោះជាយីហោភេសជ្ជៈល្បីបំផុតលើលោកព្រមទាំងមានស្ថិរភាពអាជីវកម្មខ្លាំងបែបនេះ?

សម្រាប់ទីផ្សារបច្ចុប្បន្ន Coca Cola គឺជាអ្នកកាន់កាប់ទីផ្សារភេសជ្ជៈពិភពលោកដល់ទៅ ៤៤ ភាគរយ  ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនមិនដែលផ្អាក ឬកាត់បន្ថយវិធីសាស្ត្រក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឡើយ។ ប្រវត្តិរបស់ Coca Cola បានផ្ទុះនៅក្នុងទីផ្សារក៏ដោយសារតែការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែរ។

កាលពីឆ្នាំ ១៩៧១ ត្រូវបានគេចងចាំថាបានបង្កើតការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយដែលបានធ្វើឲ្យទីផ្សាររបស់ខ្លួនផ្ទុះខ្លាំងមែនទែនដែលគ្រានោះចម្រៀងមួយបទដែលត្រូវបានក្រុមហ៊ុនបង្កើត និងមានចំណងជើងថា Buy the World a Coke និងក្រោយមកប៉ុន្មានឆ្នាំជាមួយនឹងបទចម្រៀងបំផ្ទុះទីផ្សារម្តងទៀតដែលមានចំណងជើងថា I’d Like to Teach the World to Singជាដើម។

ប្រើប្រាស់វិធីទីផ្សារជ្រៀតចូលទីផ្សារក្រៅស្រុកមុនគេ និងខ្លាំងជាងគេ។ កាលពីឆ្នាំ ១៩០៦ ក្រុមហ៊ុនបានសម្រេចចិត្តបង្កើតទីផ្សារក្រៅស្រុកជាលើកដំបូងរបស់ខ្លួនចូលទៅក្នុងប្រទេសបាណាម៉ាដែលមានន័យថាវាជាបទពិសោធន៌ជាង ១០០ ឆ្នាំរួចទៅហើយរបស់ខ្លួននៅក្នុងទីផ្សារបរទេស។ ក្រៅពីនោះនៅឆ្នាំ ១៩២០ ក្រុមហ៊ុនបានប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រទីផ្សារខ្នាតយក្សដូចជាការបង្កើតក្រុមហ៊ុនក្រោមចំណុះថ្មីមួយសម្រាប់កិច្ចការងារសហប្រតិបត្តិការនិងនាំចេញ Coca-Cola Export Corporation ដែលគ្រានោះជោគជ័យដ៏ធំរបស់វាគឺការចូលរួមជាដៃគូឧបត្ថម្ភធំបំផុតរបស់កម្មវិធីប្រកួតកីឡាករអូឡាំពិកនៅក្នុងទីក្រុង Amsterdam របស់ហូឡង់។

ក្រៅពីនោះក៏នៅមានកត្តាធំជាច្រើនទៀតដូចជាការកសាងយីហោ Branding ជាដើមក៏សុទ្ធតែបានជួយឲ្យទីផ្សាររបស់ Coca Cola មិនងាយនឹងប៉ះពាល់នោះដែរទោះបីជាមានដៃគូប្រកួតប្រជែងធំៗជាច្រើនក្តី។ តាមរយៈការបញ្ជ្រាបអត្ថន័យនៃការស្មោះត្រង់ចំពោះអតិថិជនហើយនោះ Coca Cola ក៏បានព្យាយាមពន្យល់អំពីអត្ថន័យនៃភាពរីករាយជាលក្ខណៈគ្រួសារមិត្តភ័ក្ត និងក្រុមការងារធ្វើការងារផងដោយមានរួមបញ្ចូលវត្តមានរបស់ផលិតផល Coca Colaជាដើម។ ជាចុងក្រោយកត្តាដែលធ្វើឲ្យ Coca Cola នៅតែនាំមុខគេនៅលើទីផ្សារនិងមិនងាយរងប៉ះពាល់ទោះបីជាមានវិបត្តិសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោកក្តីនោះក៏ពីព្រោះតែផលិតផលនេះបានជ្រួតជ្រៀបនៅគ្រប់ទីផ្សារទាំងអស់របស់ពិភពលោករួចទៅហើយដូចនេះបើទោះបីជាតំបន់មួយអាចរកប៉ះពាល់តែតំបន់ផ្សេងទៀតអាចនឹងទទួលបានផលចំណេញកប់ក្តោងទៅវិញ៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

ធនាគារកណ្តាលអាម៉េរិកកាត់បន្ថយអត្រាការប្រាក់ជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល ៤ ឆ្នាំចុងក្រោយ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/09/2024

កាលពីថ្ងៃពុធកន្លងទៅនេះ ធនាគារកណ្តាលអាម៉េរិកបានកាត់បន្ថយអត្រាការប្រាក់កម្ចីក្នុងអត្រា ៤,៧៥ ភាគរយទៅ ៥ ភាគរយ ដើម្បីទប់ទល់នឹងអតិផរណា និងដោះស្រាយបញ្ហាទីផ្សារការងារ

ឥណ្ឌា បង្ហាញមហិច្ឆតាកាន់តែច្បាស់ក្នុងការបង្កើនថាមពលស្អាតទ្វេដងត្រឹមឆ្នាំ២០៣០ តាមរយៈកញ្ចប់ជំនួយហិរញ្ញវត្ថុសរុបដល់ទៅ ៣៨៦ពាន់លានដុល្លារ

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 19/09/2024

រដ្ឋាភិបាលឥណ្ឌានឹងប្រើប្រាស់ថវិកា ៣៨៦ពាន់លានដុល្លារ ក្នុងការគាំទ្រទៅដល់ការធ្វើបដិវត្តសេដ្ឋកិច្ចដែលមិនប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាន ពោលទៅលើការអភិវឌ្ឍថាមពលស្អាត

ប្រទេសជិតខាងកម្ពុជាចំនួន៥ បន្តរងគ្រោះដោយព្យុះ Yagi បង្កឱ្យមានអ្នកស្លាប់ជាង ៦០០នាក់ ខណៈដែលវៀតណាមរងគ្រោះសេដ្ឋកិច្ចធ្ងន់ធ្ងរជាងគេ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/09/2024

ប្រទេសជិតខាងកម្ពុជាចំនួន៥ បន្តរងគ្រោះដោយព្យុះ Yagi បង្កឱ្យមានអ្នកស្លាប់ជាង៦០០នាក់ ខណៈដែលវៀតណាមរងគ្រោះសេដ្ឋកិច្ចធ្ងន់ធ្ងរជាងគេ

ឯកឧត្តមនាយឧត្តមសេនីយ៍ សៅ សុខា ៖ THACO AGRI រួមចំណែកសំខាន់ដល់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច-សង្គមក្នុងស្រុក

ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម

• 19/09/2024

ឯកឧត្តម នាយឧត្តមសេនីយ៍ សៅ សុខា បានលើកឡើងថា គម្រោងកសិកម្មដ៏ធំ និងទំនើបរបស់ THACO AGRI បានរួមចំណែកសំខាន់ដល់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច-សង្គមក្នុងស្រុក

សហគ្រិនស្ត្រីខ្មែរម្នាក់ កែច្នៃកសិផលក្នុងស្រុកទៅជាផលិតផលប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃដែលមានគុណភាព និងជួយដល់កសិករ

ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

• 18/09/2024

ក្រុមហ៊ុនក្នុងស្រុកមួយដែលផ្តើមចេញពីសហគ្រាសខ្នាតមធ្យម បានព្យាយាមស្វែកវិធីសាស្ត្រកែច្នៃកសិផលដែលគ្មានទីផ្សារ និងមានតម្លៃថោក ដូចជា ស្ពៃ ម្នាស់ ស្លឹកគ្រៃ ទៅជាសាប៊ូដែលផលិតផលថ្មីសម្រាប់ប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃយ៉ាងមានប្រជាប្រិយភាព។

កម្ពុជា – សហភាពអឺរ៉ុប រៀបចំកិច្ចសន្ទនារវាងរដ្ឋ និងឯកជនលើកទី១ ដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមរបស់វិនិយោគិនអឺរ៉ុប

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 18/09/2024

កម្ពុជា និង សហភាពអឺរ៉ុប បានរៀបចំកិច្ចសន្ទនារវាងរដ្ឋ និង ឯកជនលើកទី១ ក្នុងគោលបំណងថែរក្សា និង ដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមរបស់វិនិយោគិនអ៊ឺរ៉ុប ។

ឆ្នាំ២០១៥ និង​ឆ្នាំ២០១៩ ជា​វេលា​ដែលសន្ទុះនៃការវិនិយោគ​លើ​គម្រោង​ខុនដូ​ផ្ទុះឡើងខ្លាំង​នៅ​រាជធានីភ្នំពេញ

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 18/09/2024

និយាយពីទីផ្សារ​ខុនដូនៅកម្ពុជា នៅឆ្នាំ២០១៥ និងឆ្នាំ២០១៩ ជា​ពេលវេលា​ដែមានការ​វិនិយោគ​លើអគារ​ខុនដូច្រើនមិនធ្លាប់​មាននៅក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រអចលនទ្រព្យកម្ពុជា

លីបង់ ចោទប្រកាន់ អ៊ីស្រាអែល លើករណីផ្ទុះម៉ាស៊ីនផ្ញើសារ Pager ដែលបង្កឲ្យមានមនុស្សស្លាប់ និងរងរបួស

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 18/09/2024

កាលពីថ្ងៃអង្គារ៍កន្លងទៅនេះ មានករណីផ្ទុះម៉ាស៊ីនផ្ញើសារ Pager ដែលបានសម្លាប់មនុស្ស ៩ នាក់ និងរបួសជិត ៣ ០០០ នាក់នៅក្នុងប្រទេសលីបង់

ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធសហការគ្នាជំរុញការផ្សព្វផ្សាយចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុដល់ប្រជាជនឱ្យកាន់តែ​ទូលំទូលាយ

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 18/09/2024

ចំណេះដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុមានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់ការរស់នៅរបស់ប្រជាជន ហើយប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយកាន់តែដើរតួនាទីសំខាន់នៅក្នុងការជំរុញរឿងនេះ។

ជប៉ុន កំពុងជួបបញ្ហាខ្វះខាតស្រូវ-អង្ករ ខណៈដែលតម្លៃកសិផលទាំង២កើនឡើងថ្លៃ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 18/09/2024

ក្នុងមួយឆ្នាំៗ ជប៉ុនផលិតអង្ករតិចជាង ៧ លានតោន ប្រហាក់ប្រហែលការប្រើប្រាស់ក្នុងស្រុក ដោយសារគោលនយោបាយដ៏តឹងរឹងរបស់រដ្ឋាភិបាលបានរក្សាតុល្យភាពផលិត រហូតធ្វើឲ្យទីផ្សារងាយរងគ្រោះខ្លាំងចំពោះការកើនឡើងនៃតម្រូវការ