សូមចូលរួមតាមដានយុទ្ធនាការ ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន ចូលទស្សនា ចូលទស្សនា សូមចូលរួមតាមដានយុទ្ធនាការ ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន រយៈពេល 100 ថ្ងៃ

តើគួរផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោរអាជីវកម្ម ឬអត់ ក្រោយបញ្ចប់កូវីដ ហើយត្រូវគិតគូរលើចំណុចណាខ្លះ ?

ចំណេះដឹង ៖ បញ្ហាកូវីដបានធ្វើឲ្យមានផលប៉ះពាល់ទៅដល់អាជីវកម្មតូចធំរាប់លាននៅទូទាំងពិភពលោក ហើយបានបណ្តាលឲ្យមានការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងខ្លាំងចំពោះទំនោរ និងទឹកចិត្តរបស់អតិថិជនដែលជាអ្នកទិញ។ ជាមួយគ្នានេះ សម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មនានាដែលមានបំណងផ្លាស់ប្ដូរស្លាកសញ្ញាអាជីវកម្មរបស់ខ្លួន បន្ទាប់ពីទទួលរងនូវការខាតបង់ក្នុងអំឡុងពេលជួបវិបត្តិកូវីដ ក៏ត្រូវតែមានការពិចារណាឲ្យបានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយផងដែរ។

អាជីវកម្មដែលបានបិទ ឬផ្អាកបណ្តោះអាសន្នកាលនៅក្នុងអំឡុងវិបត្តិជំងឺកូវីដធ្ងន់ធ្ងរកាលពីពេលកន្លងទៅនេះ កំពុងស្វែងតែរកឱកាសត្រឡប់មកចូលរួមទីផ្សារប្រកួតប្រជែងវិញ ប៉ុន្តែត្រូវចាំថាអត្តចរិតរបស់អតិថិជនរបស់អ្នកមួយចំនួនធំគឺបានផ្លាស់ប្តូររួចទៅហើយចាប់គិតតាំងពីការជ្រើសរើស ការស្វែងរកប្រភេទទំនិញ ឬសេវាកម្មរហូតទៅដល់ការបញ្ជាទិញទំនិញ។

ផ្អែកតាមការស្រាវជ្រាវមួយដែលមានឈ្មោះថា McKinsey បានរកឃើញថា អតិថិជនជាជនជាតិអាមេរិកដល់ទៅប្រមាណ ៧៥ភាគរយ ក្នុងអំឡុងពេលរាតត្បាតនៃជំងឺបានផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោនៃទំនិញប្រើប្រាស់របស់ពួកគេប្រចាំថ្ងៃ ក្រោមហេតុផលសំខាន់ៗចំនួន៣ រួមមាន កត្តាតម្លៃ, ការជំរុញ និងផ្តល់ភាពងាយស្រួល រួមជាមួយនឹងកត្តាផ្គត់ផ្គង់មុខទំនិញដែលមានក្នុងស្តុកស្រាប់។

ដូចនេះ សម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មទាំងឡាយដែលមានបំណងចង់ផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោ ( Rebranding) ក្រោយវិបត្តិកូវីដនោះ គួរតែពិចារណាទៅលើកត្តាសាមញ្ញចំនួន ៨មុននឹងសម្រេច៖

១- ពិនិត្យមើលឡើងវិញចំពោះទស្សនៈវិស័យបេសកកម្ម និងតម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក (vision, mission & value)

២- វាយតម្លៃទៅលើភាពខ្លាំងនៃស្លាកយីហោរបស់អ្នក ទាំងគុណភាព បរិមាណ និងលទ្ធភាពនៅលើបណ្តាញសង្គម

៣- ព្យាយាមស្វែងយល់ពីទឹកចិត្តរបស់អតិថិជនគោលដៅ ឬអតិថិជនដែលមានសក្តានុពលនៅលើទីផ្សារការប្រកួតប្រជែង ក៏ដូចជាស្ថានភាពទូទៅនៃមជ្ឈដ្ឋានដែលបានផ្លាស់ប្តូរនៅក្នុងតំបន់គោលដៅ

៤- ​គិតឡើងវិញថា តើផ្នែកនៃអាជីវកម្មណាមួយរបស់អ្នកដែលគួរតែត្រូវបាននៅបន្ត​ ឬត្រូវតែកាត់ចោល និងយកមកធ្វើការកែប្រែថ្មី

៥- ពិចារណារកឲ្យឃើញនូវគោលគំនិតថ្មី ច្បាស់លាស់​ អំពីយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោ (Rebrading strategy) ដែលមានបូករួមទាំងបេសកកម្មទស្សនៈវិស័យ ទីតាំង និងរូបរាងថ្មី

៦- ដាក់ផែនការក្នុងការធ្វើការឌីសាញថ្មីទៅលើគ្រប់ចំណុចដែលចាំបាច់បូករួមទាំងស្លាកសញ្ញាផង

៧- ចាប់ផ្តើមធ្វើតេស្តជាមួយនឹងអតិថិជនចំពោះការយល់ឃើញនៃរូបរាងថ្មីរបស់យីហោរបស់អ្នក ឬដំណើរការថ្មី​ ព្រមទាំងផលិតផលថ្មីជាដើម

៨- បើកសម្ពោធដោយមានការចូលរួម និងផ្សព្វផ្សាយទៅកាន់អតិថិជនអំពីការផ្លាស់ប្តូរយីហោរបស់អ្នកជាផ្លូវការ

ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តី​ ដើម្បីអាចប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មបានក្នុងពេលដែលពិភពលោកនៅមិនទាន់ស្រាកស្រាន្តពីវិបត្តិសេដ្ឋកិច្ចនៅឡើយក្រោយវិបត្តិកូវីដនេះ វាមិនមែនជារឿងដែលងាយស្រួលនោះទេ។ ក្នុងន័យនេះ អ្នកក៏ត្រូវតែធ្វើការពិចារណាទៅលើកត្តាជាច្រើនផ្សេងទៀតពាក់ព័ន្ធទៅវិធីសាស្ត្រនៃការផ្សព្វផ្សាយ (ធ្វើឌីជីថលម៉ាឃីតធីង) ដែលរួមមានទាំងការធ្វើវីដេអូផ្សព្វផ្សាយ និងការបង្កើនសកម្មភាពនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមជាដើម ដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាឲ្យយីហោរបស់អ្នកមានការទទួលស្គាល់កាន់តែច្រើន និងបានដឹងកាន់តែទូលាយទៅដល់អតិថិជនគោលដៅ៕


ជ្រើសរើសយានយន្ដតាមតម្រូវការ ! សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទង៖ 089 555 409 ឬ 089 999 150 *លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗត្រូវបានអនុវត្ត ទំហំកម្ចីរហូតដល់ (ឬសមមូលប្រាក់រៀល)

ទំនាក់ទំនងភ្ជាប់សេវាកម្ម៖ 093 222 034 ឬ 088 222 0765 www.neocomisp.com NeocomISP Limited language

ទំនាក់ទំនងលេខទូរសព្ទ៖ 023 22 02 02 ឬ 1800 200 200 ការប្រាក់ត្រឹមតែ សម្រាប់ឆ្នាំទី១ ទំហំកម្ចីជាង២០.០០០ដុល្លារ

របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

«រុក្ខទិវា» បណ្ដុះស្មារតីស្រលាញ់ សាមគ្គីគ្នា ការពារ ថែរក្សាព្រៃឈើ និងដាំដើមឈើ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 09/07/2025

ការបណ្ដុះស្មារតីស្រលាញ់ សាមគ្គីគ្នា ការពារ ថែរក្សាព្រៃឈើ និងដាំដើមឈើ ត្រឹមឆ្នាំ២០២៥ «រុក្ខទិវា»បង្កើតជាសួនសរុបទំហំ៤៩២ហិកតា នៅរាជធានី-ខេត្ត១៤

មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ក្រសួងកសិកម្ម ជំរុញឱ្យកសិករប្រើជី-ថ្នាំកសិកម្មឱ្យស្របតាមស្តង់ដារបច្ចេកទេស ដើម្បីធានាបានគុណភាព និងសុវត្ថិភាព

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 09/07/2025

មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ក្រសួងកសិកម្ម ជំរុញឱ្យកសិករប្រើជី-ថ្នាំកសិកម្មឱ្យស្របតាមស្តង់ដារបច្ចេកទេស ដើម្បីធានាបានគុណភាព និងសុវត្ថិភាព

ក្រសួងរៀបចំដែនដី រួមជាមួយ​ក្រសួង​ចំនួនពីរ​ផ្សេងទៀត​ ពិភាក្សាគ្នា​​ដើម្បី​ស្វែង​រ​ក​ការឯកភាពលើការសា​ងស​ង់​ ថែ​ទាំ និងជួសជុលសំណង់សាសនា

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 09/07/2025

ក្រសួង​រៀបចំដែន​ដី នគរូបនីយកម្ម​ និងសំណង់ រួ​មជាមួយ​នឹង​ក្រសួង​ធម្ម​ការ និង​សាសនា និង​ក្រសួង​ វប្បធម៌ និងវិចិត្រ​សិល្បៈ បាន​ប្រជុំ​ពិភាក្សា​ដើម្បី​ស្វែងរក​ការ​ឯកភាពគ្នាលើការ​សាងសង់​ ថែទាំ និងជួសជុល​សំណង់សាសនា​ សំដៅធានា​បាននូវ​គុណភាព សុវត្ថិភាព​ និងភាព​សម​ស្រ​ប​នៃរចនា​បទ​សំណង់ សាសនា

ឆមាសទី១ ឆ្នាំ២០២៥ គម្រោងវិនិយោគចំនួន៣៧៣ មានទំហំទុនប្រមាណ ៥,៨ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក ត្រូវបានអនុម័ត

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 09/07/2025

ឆមាសទី១ឆ្នាំ២០២៥ គម្រោងវិនិយោគចំនួន ៣៧៣ជាមួយទំហំទុនប្រមាណ ៥,៨ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក ត្រូវបានអនុម័តដោយក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជា

Donald Trump គ្រោងនឹងដាក់ពន្ធ ៥០% លើការនាំចូលទង់ដែងពីបរទេស

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 09/07/2025

Trump ប្រាប់ពីបំណងចង់ប្រកាសពន្ធ ៥០% លើការនាំចូលទង់ដែងនៅពេលក្រោយ ប៉ុន្តែមិនបាននិយាយថាពេលណាពន្ធនឹងចូលជាធរមាននោះទេ ប៉ុន្តែលេខាធិការពាណិជ្ជកម្ម Howard Lutnick លើកឡើងថា ពន្ធគយទំនងជានឹងត្រូវដាក់នៅចុងខែកក្កដា ឬ ថ្ងៃទី ១ ខែសីហា

កូរ៉េ ផ្តល់មូលនិធិ ៣០០០លានដុល្លារ សម្រាប់គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទនៅកម្ពុជា

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 09/07/2025

សាធារណៈរដ្ឋកូរ៉េ បានផ្តល់មូលនិធីប្រមាណជា ៣០០០លានដុល្លារអាម៉េរិក សម្រាប់គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទចាប់តាំងពីឆ្នាំ២០២២ រហូតដល់ឆ្នាំ២០៣០ ខាងមុខ

កម្ពុជា​ មានរយៈពេល​ ៣សប្ដាហ៍ ​ដើម្បីចរចាជាមួយអាម៉េរិក​​សុំ​បញ្ចុះ​ពន្ធគយបដិការ​បន្ថែម​​ទៀត​

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 09/07/2025

កម្ពុជានៅមានពេល​វេលា​៣សប្ដាហ៍​ទៀត ដើ​ម្បី​ចរចាជាមួយភាគីអាម៉េរិកលើការស្នើសុំ​បញ្ចុះអត្រាពន្ធ​បន្ថែម ខណៈ​​ពន្ធ​បដិការ​ ៣៦​ភាគ​រយ​ ដែលអាម៉េរិក​បានសម្រេចដាក់​លើទំនិញនាំចូលពីកម្ពុជា គឺជា​ជោគជ័យ​មួយរបស់កម្ពុជា​ក្រោយ​មាន​កា​រ​​​​ចរចាជាច្រើនលើក ។​

សេដ្ឋវិទូ ៖ សេដ្ឋកិច្ចថៃនឹងប្រឈមសម្ពាធកាន់តែធ្ងន់ជាមួយការរក្សាអត្រាពន្ធគយ ៣៦% ពីសហរដ្ឋអាម៉េរិក ខណៈដែលវៀតណាម នៅត្រឹម ២០% ប៉ុណ្ណោះ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 08/07/2025

ប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាម៉េរិក Donald Trump រក្សាអត្រាពន្ធ ៣៦% មិនផ្លាស់ប្តូរលើការនាំចូលពីប្រទេសថៃ ដែលជំរុញឱ្យប្រទេសប្រឈមនឹងភាពតានតឹងសម្រាប់ការចរចាមុនកាលកំណត់ថ្ងៃទី១ ខែសីហាខាងមុខនេះ

រាជរដ្ឋាភិបាល កំពុងពិនិត្យទីតាំងគម្រោងវិនិយោគចំនួន ៣១ ដែលធុរជនកំពុងស្នើសុំការលើកទឹកចិត្តពិសេស

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 08/07/2025

ថ្មីៗនេះ គម្រោងវិនិយោគចំនួន ៣៥បន្ថែមទៀត ក្រោមទុនវិនិយោគសរុបចំនួន ៣២៧ លានដុល្លារ ដែលអាចបង្កើតការងារប្រមាណ ៣ ៣៦៣ កន្លែង ត្រូវបានទទួលការលើកទឹកចិត្តពិសេស និងជួយសម្របសម្រួលនីតិវិធីពីសំណាក់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា។

ជប៉ុន ប្រគល់នាវាចម្បាំងខ្នាតមធ្យម (Destroyers) ប្រើប្រាស់រួចជាច្រើនគ្រឿងឲ្យហ្វីលីពីន ដើម្បីដំឡើងអំណាចយោធាជើងទឹក

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 08/07/2025

នៅសប្តាហ៍នេះបានរាយការណ៍ថា រដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេសជប៉ុននឹងធ្វើការប្រគល់នាវាចម្បាំងខ្នាតមធ្យមប្រភេទ destroyers ជាច្រើនគ្រឿងទៅឲ្យសម្ព័ន្ធមិត្តរបស់ខ្លួននៅក្នុងតំបន់អាស៊ាន គឺ ប្រទេសហ្វីលីពីន

ជ្រើសរើសយានយន្ដតាមតម្រូវការ ! សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទង៖ 089 555 409 ឬ 089 999 150 *លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗត្រូវបានអនុវត្ត ទំហំកម្ចីរហូតដល់ (ឬសមមូលប្រាក់រៀល)

ទំនាក់ទំនងភ្ជាប់សេវាកម្ម៖ 093 222 034 ឬ 088 222 0765 www.neocomisp.com NeocomISP Limited language

ទំនាក់ទំនងលេខទូរសព្ទ៖ 023 22 02 02 ឬ 1800 200 200 ការប្រាក់ត្រឹមតែ សម្រាប់ឆ្នាំទី១ ទំហំកម្ចីជាង២០.០០០ដុល្លារ

ជ្រើសរើសយានយន្ដតាមតម្រូវការ ! សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទង៖ 089 555 409 ឬ 089 999 150 *លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗត្រូវបានអនុវត្ត ទំហំកម្ចីរហូតដល់ (ឬសមមូលប្រាក់រៀល)

ទំនាក់ទំនងលេខទូរសព្ទ៖ 023 22 02 02 ឬ 1800 200 200 ការប្រាក់ត្រឹមតែ សម្រាប់ឆ្នាំទី១ ទំហំកម្ចីជាង២០.០០០ដុល្លារ

ទំនាក់ទំនងភ្ជាប់សេវាកម្ម៖ 093 222 034 ឬ 088 222 0765 www.neocomisp.com NeocomISP Limited language