«ហាងបាយស្លឹកចេក» អាជីវកម្មផ្គត់ផ្គង់អាហារតាម Mobile App កំពុងទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍

ភ្នំពេញ ៖ ស្ថិតនៅក្នុងសម័យកាលនៃវិបត្តិជំងឺឆ្លងកូវីដ19 ដែលកំពុងរីករាលដាលនៅក្នុងសហគមន៍នេះ រាល់ការធ្វើអាជីវកម្មទិញលក់ភាគច្រើនត្រូវបាន​អនុវត្តតាម​បច្ចេកវិទ្យា ឬបណ្តាញOnline។ នៅក្នុងចំណោមអាជីវកម្មទាំងអស់នោះ ហាងបាយស្លឹកចេក ក៏កំពុងក្លាយជាអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គង់​អាហារដ៏​មាន​ប្រជាប្រិយភាពផងដែរ។

ហាងបាយស្លឹកចេក ជាឈ្មោះអាហារដ្ឋានដែលផ្គត់ផ្គង់អាហារពេល (អាហារពេលព្រឹក និងពេលថ្ងៃត្រង់) ដោយការបញ្ជាទិញតាមរយៈបច្ចេកវិទ្យា Online មានការដឹកជញ្ជូនដល់ទីកន្លែងអតិថិជនយ៉ាងទាន់ចិត្ត និងកំពុងមានប្រជាប្រិយភាព ដោយការប្រើប្រាស់ស្លឹកចេកជាសម្ភារៈទ្រាប់ វេចខ្ចប់ រួមជាមួយនឹងប្រអប់ក្រដាស់ដែលគិតគូរទៅលើអនាម័យ និងបរិស្ថានជាចម្បង។

អ្នកស្រី លាន ចន្ទលាមី ជាម្ចាស់ហាង «បាយស្លឹកចេក» បានប្រាប់ឱ្យដឹងថា គាត់បានបើកមុខរបររកស៊ីមួយនេះជិត3ឆ្នាំហើយ ដោយដំបូងឡើយអ្នកស្រី​វេចខ្ចប់​បាយដាក់ក្នុងប្រអប់ស្នោធម្មតា ប៉ុន្តែមានទ្រាប់ស្លឹកចេកនៅពីក្រោម ហើយក្រោយមកបានប្ដូរមកប្រើប្រអប់ក្រដាស និងច្រកក្នុងថង់បរិស្ថានដែល​ងាយរលាយជំនួសវិញ។

អ្នកស្រីថា ចំពោះប្រអប់ក្រដាស់ និងថង់បរិស្ថានដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅក្នុងការវេចខ្ចប់ចំណីអាហាររបស់ «ហាងបាយស្លឹកចេក» គឺងាយរលាយជាង​ប្លាស្ទីកទូទៅ ដែលជាផ្នែកមួយជួយដល់បរិស្ថាន ទាស់ត្រង់ថាការចំណាយទៅលើថ្លៃដើមនៃសម្ភារៈទាំងនេះមានកម្រិតខ្ពស់បន្តិច។ យ៉ាងណាក៏ដោយ បើទោះជាវាមានតម្លៃថ្លៃជាងប្រអប់ស្នោ និងថង់ប្លាស្ទិចធម្មតា ក៏អ្នកស្រីនៅតែរីករាយក្នុងការចំណាយ ព្រោះអ្នកស្រីបានផ្តោតសំខាន់ទៅលើសុខភាព​របស់អតិថិជន ហើយក៏ជាការបង្ហាញពីទឹកចិត្តស្រឡាញ់បរិស្ថានផងដែរ។

ហាងបាយស្លឹកចេក មានលក់ជាប្រភេទអាហារពេលព្រឹក និងថ្ងៃត្រង់ចាប់ពីម៉ោង 8ព្រឹកដល់ម៉ោង 2រសៀល ដែលមានដូចជា បាយសាច់គោងៀត បាយពងទាចៀនត្រីប្រម៉ា បាយឆ្អឹងជំនីជ្រូក និងបាយត្រីឆ្ពឹនចៀន ដែលអតិថិជនអាចធ្វើការកម្ម៉ង់ទិញតាម App ផ្សេងៗបានងាយស្រួល។ ក្រៅពីបាយ និងមុខម្ហូប៤មុខខាងលើ «ហាងបាយស្លឹកចេក» ក៏មានលក់ជាប្រភេទម្ហូបមិនទាន់ចម្អិនដែលមានលាយផ្សំគ្រឿងរួចជាស្រេចសម្រាប់អតិថិជនដែលមាន​ភាព​មមាញឹកនឹងការងារ ឬអាជីវកម្មផ្សេងៗ ដោយគ្រាន់តែទិញយកទៅផ្ទះ ហើយបើកភ្លើងចម្អិនតែបន្តិចក៏អាចទទួលទានរួមជាមួយគ្រួសារបានភ្លាមៗ។ ដោយឡែក​សម្រាប់អតិថិជនដែលតែងគាំទ្រហាងមួយនេះភាគច្រើនជាអ្នកបម្រើការងារនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនឯកជន អង្គការ រួមទាំងអ្នកបម្រើការងារនៅក្នុង​ក្របខណ្ឌ​រដ្ឋផងដែរ ហើយចំណុចពិសេសដែលអាចទាក់ចិត្តអតិថិជនបាន គឺរសជាតិ អនាម័យ សោភ័ណភាពនៃការវេចខ្ចប់ និងការបង្ហាញ​ពីក្ដី​ស្រឡាញ់​បរិស្ថាន។

អ្នកស្រី លាន ចន្ទលាមី បានមានប្រសាសន៍ថា ៖ «ភ្ញៀវភាគច្រើនរបស់យើងគឺគាត់ជាអ្នកស្រឡាញ់បរិស្ថាន ព្រោះយើងខ្ចប់ប្រអប់ក្រដាស ហើយថង់ដែល​យើង​ប្រើជាប្រភេទថង់ងាយរលាយជាងថង់ធម្មតា និយាយឱ្យចំទៅគឺយើងកាត់បន្ថយប្លាស្ទិចតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន ហើយនៅថ្ងៃខាងមុខនេះ ខ្ញុំនឹងឈប់​ប្រើស្លាបព្រាជ័រ ប្ដូរមកប្រើស្លាបព្រាដែលច្នៃពីស្រទបស្លាវិញម្ដង។ មួយវិញទៀត ចំពោះការដាំបាយរបស់យើង គឺប្រើអង្ករដំណើបខ្មៅលាយ​ជាមួយ​អង្ករ​ធម្មតា ដែលធ្វើឱ្យមានពណ៌ និងរសជាតិពិសេសប្លែកពីគេ»។ អ្នកស្រីបញ្ជាក់ផងដែរថា ៖«យើងមិនចម្អិនទុកទេ ទាល់តែអ្នកដឹកមកដល់ទើបយើងរៀបចំខ្ចប់ ដោយសារយើងចម្អិនប្រើពេលលឿន ហើយយើងប្រើប្រអប់ក្រដាស ចឹងវាឆាប់ទន់គឺយើងមិនចង់ឱ្យភ្ញៀវញ៉ាំម្ហូប-បាយត្រជាក់នោះទេ»។

អ្នកស្រីបានបញ្ជាក់ប្រាប់ឱ្យដឹងទៀតថា កាលពីមិនទាន់កើតមានព្រឹត្តិការណ៍ ២០កុម្ភៈ នៃការរាតត្បាតជំងឺឆ្លងក្នុងសហគមន៍ ចំនួននៃការលក់ចេញ​អាចមាន​ពី​ចន្លោះពី 150-160ប្រអប់ក្នុងមួយថ្ងៃ តែបច្ចប្បន្ននេះលក់បានប្រមាណ 50-70 ប្រអប់ប៉ុណ្ណោះ មានការធ្លាក់ចុះជាងពាក់កណ្តាល។ ពាក់ព័ន្ធទៅនឹង​តម្លៃ​រ​បស់បាយស្លឹកចេកវិញ ជាធម្មតាបាយ1ប្រអប់មានតម្លៃ 3.5ដុល្លារ​ ប៉ុន្តែសម្រាប់ការបញ្ជាទិញតាម App មានការបញ្ចុះតម្លៃរហូតដល់30ភាគរយ ដែលទូទាត់ជាប្រាក់រៀលនៅសល់ត្រឹមប្រមាណ1ម៉ឺនរៀលប៉ុណ្ណោះសម្រាប់បាយម្ហូប1ប្រអប់។

ជាមួយនឹងការរៀបរាប់ពីអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គង់អាហារតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក (Mobile App)ខាងលើ អ្នកស្រី ចន្ទលាមី បានបញ្ជាក់ថា អាជីវកម្មមួយ​នេះ​បាន​ចាប់ផ្តើមលើកដំបូងជាមួយដើមទុនប្រមាណ 2500ដុល្លារតែប៉ុណ្ណោះ ដោយគ្រានោះអ្នកស្រីបានបានទិញរទេះ រួមជាមួយនឹងសម្ភារៈប្រើប្រាស់​ចាំបាច់មួយចំនួន ប៉ុន្តែជាអកុសល អាជីវកម្មមួយនេះត្រូវបានផ្អាកវិញមួយរយៈពេល។​ មិនយូរប៉ុន្មានអ្នកស្រីក៏បានសម្រេចចិត្តចាប់ផ្តើមជាលើកទីពីរ​ជាមួយ​នឹងការផ្លាស់ប្ដូរយុទ្ធសាស្ត្រលក់តាម Online និងការកម៉្មង់ទិញតាមរយៈ Mobile App ដឹកជញ្ជូនដល់ទីកន្លែង ហើយក៏ទទួលបានភាព​រីកចម្រើន​រហូតមកដល់សព្វថ្ងៃ។

អ្វីដែលជាភាពប្រឈម និងផលលំបាកក្នុងកិច្ចដំណើរការអាជីវកម្មចំណីអាហារក្នុងសម័យបច្ចេកវិទ្យាមួយនេះ គឺភាពគ្មានជំនាញលើការគ្រប់គ្រងបុគ្គលិក មិនមានចំណេះដឹងក្នុងការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ ជាពិសេសបច្ចេកទេស App ប៉ុន្តែក្នុងមួយរយៈពេលចុងក្រោយនេះ អ្នកស្រីបានយល់ដឹងកាន់តែ​ច្រើន​ជាង​មុន ជាពិសេសផែនការយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការធ្វើអាជីវកម្មបែបសម័យOnline ដែលកំពុងមានប្រជាប្រិយភាពនាពេលបច្ចុប្បន្ន។ នៅក្នុងឱកាសនេះ អ្នកស្រី​ក៏បាន​ថ្លែងអំណរគុណចំពោះបណ្តាអតិថិជនដែលទាំងតែងផ្តល់ការគាំទ្រមកលើសេវាផ្គត់ផ្គង់អាហាររបស់ហាងបាយស្លឹកចេក ហើយនៅថ្ងៃខាងមុខ​នេះ អ្នកស្រី​នឹងពង្រីកអាជីវកម្មនេះនៅលើទីផ្សារឱ្យកាន់តែធំទូលាយ​ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជនបន្ថែមទៀត៕

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

Start-up ថ្មីមួយប្រែក្លាយកាកសំណល់រោងចក្រទំហំរាប់ពាន់លានដុល្លារទៅជាអាជីវកម្ម

Uplink បានធ្វើការស្រាវជ្រាវរកឃើញថា កាកលសំណល់ជាក្រណាត់ដែលសល់ពីរោងចក្រកាត់ដេរទាំងឡាយលើសកលលោក ដែលត្រូវបានគេបោះបង់ចោលមានតម្លៃសរុបរហូតទៅដល់ ២៨៨ ពាន់លាន…
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

Trump ​បើក​​ដំណើរ​ការ​បណ្ដាញ​សង្គម​ Truth Social ​នៅ​ក្នុង​ App Store

ញូវយ៉ក ៖ អតីតប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ (Donald Trump) បានបើកដំណើរការបណ្ដាញសង្គមថ្មីរបស់លោកឈ្មោះ Truth Social កាលពីល្ងាចថ្ងៃចុងសប្ដាហ៍…
ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

ទីផ្សារ​ដីឡូត៍អាចនឹងថមថយ ខណៈដែលទំនុកចិត្តរបស់អតិថិជនកំពុងបាត់បង់ជាបណ្តើរៗ

ភ្នំពេញ ៖ កាលពីប៉ុន្មានឆ្នាំមុន អាជីវកម្មដីឡូត៍នៅកម្ពុជា ជាពិសេសនៅតាមតំបន់ជាយរាជធានីភ្នំពេញមានសកម្មភាពយ៉ាងផុសផុល ដែលធ្វើឱ្យអ្នកប្រកបរបរនេះរកប្រាក់កម្រៃ និងផលចំណេញ…
ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

សេដ្ឋកិច្ចមិនពឹងផ្អែកលើប្រេងរបស់អារ៉ាប៊ីសាអូឌីតកើនឡើងជិត 3 ភាគរយត្រឹមត្រីមាសដំបូង

នៅសប្តាហ៍នេះរដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេសអារ៉ាប៊ីសាអូឌីតបានធ្វើការបង្ហាញជាផ្លូវការថា សេដ្ឋកិច្ចរបស់ខ្លួននៅក្នុងត្រីមាសដំបូងដើមឆ្នាំ2021នេះកំពុងស្ថិតនៅក្នុងអត្រាកើនឡើង…
ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

សេដ្ឋកិច្ចឌីជីថលចិនកើនឡើងលើសបណ្តាប្រទេសលើសកលលោក

ទោះជាស្ថិតនៅក្នុងបរិបទដែលរំខានដោយវិបត្តិនៃជំងឺសកល ប៉ុន្តែសម្រាប់សេដ្ឋកិច្ចឌីជីថលរបស់ចិនបានកើនឡើងយ៉ាងលឿនបំផុត……
ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

មន្ទីរពេទ្យខេត្តត្បូងឃ្មុំ តម្លៃជិត៥០លានដុល្លារ មានលទ្ធភាពផលិតអុកស៊ីសែនត្រូវបានដាក់សម្ពោធឲ្យប្រើប្រាស់

ត្បូងឃ្មុំ ៖ ត្បូងឃ្មុំ ដែលជាខេត្តទើបតែមានវត្តមានក្រោយគេ និងមិនទាន់មានការអភិវឌ្ឍច្រើននៅឡើយនោះ ពេលនេះបានបង្អួតនៅសមិទ្ធផលថ្មីរបស់ខ្លួនដែលជាមន្ទីរពេទ្យទំនើបមួយ សាងសង់ឡើង..
ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

ថៃរំពឹងសេដ្ឋកិច្ចកើនឡើង 2 ភាគរយឆ្នាំនេះ ប៉ុន្តែនៅក្នុងលក្ខខណ្ឌមិនប្រាកដប្រជា

ប្រធានការិយាល័យស្ថិរភាពហិរញ្ញវត្ថុនៃធនាគារជាតិថៃ លោក Don Nakornthab នៅថ្ងៃអង្គារនេះបានលើកឡើងពីក្ដីរំពឹងថា សេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសថៃអាចនឹងទទួលបាន…
ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

តើគួរផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោរអាជីវកម្ម ឬអត់ ក្រោយបញ្ចប់កូវីដ ហើយត្រូវគិតគូរលើចំណុចណាខ្លះ ?

នៅក្នុងបរិបថនៃវិបត្តិកូវីដគែជឿថា មានអាជីវកម្មជាច្រើនបានទទួលរងនូវផលប៉ះពាល់យ៉ាងធ្ងន់ធ្ងររហូតអ្នកខ្លះសម្រេចចិត្តទ្វារអាជីវកម្ម លុះក្រោយបញ្ចប់វិបត្តិដ៏រាំរ៉ៃនេះ តើគួរផ្លាស់ប្ដូរស្លាក
ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

វៀតណាម ប្រឈមបញ្ហាធំដោយសាររោងចក្រកាន់តែច្រើនចាប់ផ្តើមវិលទៅចិនវិញ

ខណៈពេលដែលស្ថានភាពនៃការឆ្លងរាលដាលជំងឺកូវីដនៅក្នុងប្រទេស ជាពិសេសនៅតំបន់សំខាន់ៗមួយចំនួន រោងចក្រកាន់តែច្រើនបានបិទទ្វារ និងផ្ទេរចេញពីប្រទេសវៀតណាមទៅកាន់
ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

មនុស្សម្នាក់ក្នុងចំណោម៤នាក់នៅលោកខាងលិច កំពុងជួបបញ្ហាចំណាយប្រចាំថ្ងៃ រួមទាំងវិក័យប័ត្រថ្លៃទឹក និងអគ្គិសនី

បញ្ហាអតិផរណាដែលកើតមាននៅពេលបច្ចុប្បន្ននេះ មិនត្រឹមតែបានធ្វើឲ្យបណ្តាប្រទេសក្រីក្រ និងប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍជួបប្រទះបញ្ហាលំបាកនោះទេ ក្នុងនោះសូម្បីតែប្រទេសមួយចំនួនធំនៅលោកខាងលិច…