ការកសាងម៉ាកយីហោអាជីវកម្មសម្រាប់ឆ្នាំ២០២៥ សហគ្រិនគួរសិក្សាឲ្យបានច្បាស់ថាអ្វីទៅជា AI និងនិរន្តភាព

មិនដល់ប៉ុន្មានខែទៀតទេ ពិភពលោកនឹងខិតចូលមកដល់ឆ្នាំ២០២៥ ដែលគ្រប់គ្នាសង្ឃឹមថាស្ថានភាពធ្វើអាជីវកម្ម និងពាណិជ្ជកម្មសកលនឹងអាចល្អប្រសើរឡើងវិញ។ ដោយឡែក ចំពោះម្ចាស់អាជីវកម្មនានា ទាំងចាស់ និងថ្មី កំពុងត្រៀមយុទ្ធសាស្ត្រ និងផែនការសម្រាប់ឆ្នាំថ្មីនេះហើយដោយក្នុងនោះយុទ្ធសាស្ត្របង្កើនម៉ាកយីហោ ឬយើងហៅថា Branding ក៏កំពុងវិវត្តទៅមុខដូចគ្នា។

Branding សម្រាប់គ្រានេះអាចទទួលរងនូវឥទ្ធិពលជាច្រើនពីការរីកចម្រើនដ៏ខ្លាំងក្លានៃវិស័យបច្ចេកវិទ្យា ការផ្លាស់ប្តូរនៃឥរិយាបថប្រើប្រាស់ទំនិញរបស់អតិថិជន ក៏ដូចជាទំនោរនៃសង្គមសេដ្ឋកិច្ចផង។ ដូចនេះ របៀបនៃការបង្កើត ឬបង្កើនម៉ាកយីហោសម្រាប់ឆ្នាំ២០២៥នេះនឹងមិនមានលក្ខណៈដូចគ្នាទាំងអស់ដូចកាលពីប៉ុន្មានឆ្នាំមុនទៀតឡើយ។ ខាងក្រោមនេះជាការរំពឹងទុកថ្មីទៅលើកត្តារៀបចំម៉ាកយីហោសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មនាឆ្នាំក្រោយដែលយើងមិនគួរមើលរំលង ក្នងនោះមាន ២ចំណុចសំខាន់ៗដែលអ្នកគួរតែពិចារណា និងយកចិត្តទុកដាក់ជាសំខាន់ ៖

ការធ្វើម៉ាកយីហោដែលគាំទ្រកាន់តែខ្លាំងឡើងដោយបច្ចេកវិទ្យា AI (The Rise of AI-Driven Branding)

បច្ចេកវិទ្យា AI ឬ Artificial Intelligence បានជ្រាបចូលក្នុងសកម្មភាពនានានៃការបង្កើត​ម៉ាកយីហោ​រួច​ទៅ​ហើយចាប់តាំងតែពីការធ្វើ​ទីផ្សារ​ផ្ទាល់ខ្លួន និងទៅដល់​សេវាកម្មដល់ដៃ​អតិថិជន។ នៅឆ្នាំក្រោយនេះ យីហោដែលជំរុញដោយ AI ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកាន់តែទំនើបជាងមុន មានប្រសិទ្ធភាពជាងមុន និងប្រកបដោយភាគច្នៃប្រឌិត។

របៀបនៃការបង្កើតម៉ាកយីហោនឹងអាចប្រើប្រាស់ AI ដើម្បីធ្វើជាការវិភាគទិន្នន័យអ្នកប្រើប្រាស់ដើម្បីអាចផ្តល់ឲ្យអតិថិជននូវបទពិសោធន៍ផ្ទាល់ខ្លួនដ៏ល្អស្របតាមចំណង់ចំណូលចិត្ត និងតម្រូវការរបស់បុគ្គលម្នាក់ៗ។ ដូច្នេះម្ចាស់អាជីវកម្មមិនគួរនៅស្ងៀម ហើយមិនសិក្សាស្វែងយល់ពីបច្ចេកវិទ្យា AI មួយចំនួនដែលអាចជួយជំរុញប្រសិទ្ធភាពលក់ ឬបម្រើសេវាកម្មជូនអតិថិជនរបស់ខ្លួនឡើយបូករួមទាំងពីការសរសេរអត្ថបទដោយ AI និងការបង្កើតរូបភាពវិដេអូដោយ AI ជាដើមផង។

និរន្តភាពក្លាយទៅជាតម្លៃស្នូលនៃយុទ្ធសាស្ត្រធ្វើម៉ាកយីហោ (Sustainability as a Core Brand Value)

ពាក្យថានិរន្តភាពនេះគឺជាក្តីបារម្ភរបស់ពិភពលោកទាំងមូលនាប៉ុន្មានទសវត្សរ៍ចុងក្រោយនេះ ពីព្រោះថាវាបានបង្កឲ្យមានការប្រែប្រួលអាកាសធាតុធ្ងន់ធ្ងរជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ដូច្នេះ សម្រាប់ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខនេះ អតិថិជនគ្រប់ទីកន្លែង គ្រប់តំបន់ និងកាន់តែច្រើនឡើងពួកគេមិនអាចបំភ្លេចចោលបានឡើយនូវការជ្រើសយកការរស់នៅដែលផ្តល់អាទិភាពបំផុតដល់បញ្ហាបរិស្ថាន និងទំនួលខុសត្រូវចំពោះសង្គម។ នេះជាកត្តាស្នូលសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្ម និងក្រុមហ៊ុនផលិតផលគ្រប់ប្រភេទដែលត្រូវតែគិតគូរឡើងវិញអំពីគុណភាព និងផលប៉ះពាល់នៃផលិតផលរបស់ខ្លួនចំពោះបរិស្ថាន។ ករណីចាំបាច់ត្រូវតែវិនិយោគទៅលើប្រព័ន្ធផលិតកម្មឡើងវិញ ពួកគេត្រូវតែធ្វើ ពីព្រោះថា មិនដូច្នេះទេ ការប្រកួតប្រជែងទីផ្សារនឹងកាន់តែលំបាកឡើងទោះបីជាផលិតផលរបស់អ្នកធ្លាប់ស្ថិតនៅក្នុងទីផ្សារអស់រយៈពេលយ៉ាងយូរបែបណាក្តី៕

ជាដំណោះស្រាយតាមដំណាក់កាល អ្នកគួរចាប់ផ្តើមធ្វើការពិនិត្យឡើងវិញចំពោះកម្រិតនៃនិរន្តរភាពនៃម៉ាកយីហោ និងសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់របស់អ្នក។ កំណត់តំបន់ដែលអ្នកអាចកាត់បន្ថយការបោះជំហានទៅមុខដែលប៉ះពាល់បរិស្ថាន និងបង្កើនទំនួលខុសត្រូវសង្គមរបស់អ្នកផងដែរ។

ដំណាក់កាលចុងក្រោយ ប្រើប្រាស់បណ្តាញទំនាក់ទំនងដើម្បីផ្សព្វផ្សាយអំពីកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងប្រកបដោយនិរន្តរភាពរបស់អ្នកដោយតម្លាភាពទៅកាន់ទស្សនិកជន ឬអតិថិជនរបស់អ្នកតាមរយៈការផលិតជាសាច់រឿង ការវេចខ្ចប់ និងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមជាដើម៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស ជាក្រុមហ៊ុនធំបង្អស់ និងគំរូក្នុងស្រុក បានឈ្នះពានមាសនៃពានរង្វាន់ឧស្សាហកម្មបៃតងកម្ពុជាឆ្នាំ២០២៤

ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម

• 14/12/2024

ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស ជាក្រុមហ៊ុនធំបង្អស់ និង គំរូក្នុងស្រុក បានឈ្នះពានមាសនៃពានរង្វាន់ឧស្សាហកម្មបៃតងកម្ពុជាឆ្នាំ២០២៤ ដែលរៀបចំដោយក្រសួងឧស្សាហកម្ម ។

រាជរដ្ឋាភិបាលបាន និងកំពុងយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់លើការអភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុ

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 13/12/2024

ស្របពេលបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗក្នុងវិស័យហិរញ្ញវត្ថុមានការវិវត្តន៍ក្នុងល្បឿនលឿនហួសពីការរំពឹងទុក រាជរដ្ឋាភិបាល បាន និងកំពុងយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់លើការអភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុតាមរយៈការដាក់ចេញនូវគោលនយោបាយ យុទ្ធសាស្ត្រ និងផែនទីមគ្គទេសក៍ពាក់ព័ន្ធ

កាណាដា កំពុងពិចារណាលើការដាក់ពន្ធនាំចេញសារធាតុ​អ៊ុយរ៉ាញ៉ូម និង​ប្រេងរបស់ខ្លួនទៅកាន់អាម៉េរិក

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/12/2024

មន្ត្រីនៅក្នុងរដ្ឋបាលរបស់នាយករដ្ឋមន្ត្រី Justin Trudeau កំពុងពិភាក្សាអំពីលទ្ធភាពនៃការដំឡើងពន្ធលើការនាំចេញលើទំនិញដូចជា អ៊ុយរ៉ាញ៉ូម ប្រេង និងប៉ូតាស្យូម។ មធ្យោបាយនេះត្រូវបានលើក​ឡើង​ បន្ទាប់ពី Donald Trump ប្រកាសពីការដាក់​ពន្ធលើការនាំចូលពីកាណាដា ម៉ិកស៊ិក និងចិន។

ពោតលីងអប់បាត់ដំបង រសជាតិប្លែក​ និងកំពុងមានការគាំទ្រ

ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

• 13/12/2024

ពោតលីងអប់ ជាអាហារសម្រន់មួយប្រភេទរបស់សិប្បកម្មកែច្នៃគ្រាប់ធញ្ញជាតិលក្ខណៈគ្រួសារមួយនៅខេត្តបាត់ដំបង កំពុងមានប្រជាប្រិយភាព ដែលទទួលបានការគាំទ្រពីសំណាក់អតិថិជនក្នុងតំបន់ទាំងចាស់ទាំងក្មេង

រដ្ឋមន្ត្រីពាណិជ្ជកម្ម ៖ ទំហំពាណិជ្ជកម្មសរុបរបស់កម្ពុជាក្នុងរយៈពេល១១ខែឆ្នាំ២០២៤ កើនដល់ជាង៥០ប៊ីលានដុល្លារអាមេរិក

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/12/2024

ទំហំពាណិជ្ជកម្មសរុបរបស់កម្ពុជាក្នុងរយៈពេល១១ខែ ដើមឆ្នាំ ២០២៤ បានកើនដល់ជាង៥០ប៊ីលានដុល្លារអាមេរិក មានកំណើនជាង១៦ភាគរយ ធៀបទៅនឹងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំ២០២៣

សម្តេច​ធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត ផ្ដល់អនុសា​សន៍៦ ចំណុច ជំរុញការអភិវឌ្ឍវិស័យពាណិជ្ជកម្ម​ និងពង្រីកទីផ្សារឱ្យកាន់តែទូលាយ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/12/2024

សម្តេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត បានផ្តល់អនុសាសន៍៦ចំណុចដល់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ដើម្បីជំរុញការអភិវឌ្ឍវិស័យពាណិជ្ជកម្ម និងធានាឱ្យផលិតផលកម្ពុជាមានទីផ្សារយ៉ាងទូលំទូលាយ

ទ័ពអាកាសចិនប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រហ្វឹកហាត់បែបបុរាណអាយុកាលជាង១ពាន់ឆ្នាំសម្រាប់ពីឡុតត្រៀមប្រយុទ្ធសង្គ្រាមទំនើបៗ

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 13/12/2024

Qigong គឺជាយុទ្ធគុណចិនដែលមានអាយុកាលជាង១,០០០ឆ្នាំមកហើយ ដោយការហ្វឹកហាត់នេះអាចជួយបង្កើនថាមពលស្នូលរបស់រាង្គកាយ ជាពិសេសការវិវឌ្ឍទៅនៃសាច់ដុំ

ស្ថាប័ន​រដ្ឋចំនួន ២ និង​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​ចំនួន ២ ដាក់​ដំណើរការ​ជាផ្លូវការ​នូវកម្ម​វិធី​អន្ត​រ​ក​ម្ម​ផ្លា​ស់​ប្តូ​រ​ទិ​ន្ន​ន័​យ​រ​ប​​ស់ក្រសួងរៀបចំដែនដី នគរូបនីយកម្ម និងសំណង់

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 13/12/2024

ការ​ដាក់ឱ្យ​ប្រើប្រាស់នូវ​ប្រព័ន្ធចែក​រំលែក​ កម្មវិធីអន្តរកម្មផ្លាស់ប្តូរទិន្ន​របស់ក្រសួងរៀបចំដែនដី នគរូបនីយកម្ម និងសំណង់ នឹងជួយ​សម្រួលដល់វិស័យ​ហិរញ្ញវត្ថុ និងអចលនទ្រព្យ

សម្តេចមហាបវរធិបតី ណែនាំក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បន្តធ្វើកិច្ចសហប្រតិបត្តិការជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្នែកលក់អន្តរជាតិ ដើម្បីពង្រីកទីផ្សារសម្រាប់ផលិតផលរបស់ខ្មែរ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/12/2024

សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត ណែនាំឱ្យក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបន្តធ្វើកិច្ចសហប្រតិបត្តិការជាមួយក្រុមហ៊ុនលក់អន្តរជាតិ ដើម្បីពង្រីកទីផ្សារសម្រាប់ផលិតផលរបស់ខ្មែរ

តម្លៃប្រេងធ្លាក់ចុះបន្តិច បន្ទាប់ពីមានការព្យាករណ៍អំពីកំណើននៃការផ្គត់ផ្គង់ក្នុងទីផ្សារប្រេង

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 13/12/2024

តម្លៃប្រេងឆៅម៉ាក Brent បានធ្លាក់ចុះ ០,១៥ ភាគរយ ឬ ៧៣,៤១ ដុល្លារក្នុងមួយបារ៉ែល ខណៈដែលតម្លៃប្រេងឆៅម៉ាក West Texas Intermediate (WTI) ធ្លាក់ចុះ ០,៣៨ ភាគរយ ឬ ៧០ ដុល្លារក្នុងមួយបារ៉ែល

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *