ខុសពីអាជីវកម្មមួយចំនួនដែលចាំបាច់ត្រូវតែមានទីតាំង ឬហាងលក់ផ្ទាល់នោះ សម្រាប់តែអាជីវកម្មមួយប្រភេទដែលអាចលក់រុក្ខជាតិ និងផ្កា បាននៅលើបណ្តាញអនឡាញទាំងស្រុង។ អាជីវកម្មលក់នៅលើបណ្តាញអនឡាញនេះអាចធ្វើទៅបានតាមរយៈការចេះស្រាវជ្រាវ និងបង្កើតមាតិកាចែកចាយនៅលើគេហទ័ព័រហ្វេសប៊ុក និងទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងច្រើនពីមហាជន។
អាជីវកម្មតូចមួយនេះ បានបង្កើតឡើងកាលពីឆ្នាំ២០២២ ដោយយុវជនម្នាក់មានឈ្មោះ ត្រាយ សិនជាលី អាយុ ២៧ឆ្នាំ ជានិស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាលើជំនាញ IT ដែលមានចំណូលចិត្តលើការងារបរិស្ថាន និងធម្មជាតិ។
យុវជន ត្រាយ សិនជាលី ដែលជាសហស្ថាបនិកអាជីវកម្មលក់ផ្កាតាមអនឡាញ «រីផតដើម-Report.Derm» បានឱ្យដឹងពីការចាប់ផ្ដើមរបស់ខ្លួនថា ខ្លួនមានជំនាញផ្នែកព័ត៌មានវិទ្យា (IT) ដែលជាជំនាញមួយខ្លួនស្រឡាញ់ ប៉ុន្តែដោយសារគិតថា ខ្លួនធ្វើការក្នុងវិស័យនេះទំនងមិនបានយូរអង្វែងនោះ យុវជនរូបនេះបានចំណាយពេលជាច្រើនក្នុងការសិក្សាស្រាវជ្រាវលើបច្ចេកទេសដាំដុះ ជាពិសេសបច្ចេកទេសថែរក្សាទុកផ្កាឱ្យបានយូរ ជាមួយនឹងការហាត់រៀនពីជំនាញវេចខ្ចប់ឱ្យបានស្អាត និងមានសុវត្ថិភាពចំពោះដើមរុក្ខជាតិ និងផ្កាឱ្យបានល្អប្រកបដោយសោភ័ណភាព។
យុវជន ត្រាយ សិនជាលី បានលើកឡើងថា ៖
“ការដឹកជញ្ជូនច្រើនគឺជាបញ្ហាចម្បងរបស់អាជីវកម្ម ដូច្នេះសម្រាប់ខ្ញុំ មុនពេលផ្ញើផលិតផលទៅភ្ញៀវម្តងៗ ខ្ញុំតែងធ្វើការសាកល្បងវេចខ្ចប់ជានិច្ច ប្រសិនបើផ្ញើនៅក្នុងក្រុងភ្នំពេញគួរវេចខ្ចប់បែបណា ហើយបើផ្ញើទៅខេត្តគួរធ្វើបែបណា។
ម្យ៉ាងទៀត ដោយសារតែអាជីវកម្មនេះពឹងទាំងស្រុងលើការផ្សព្វផ្សាយតាមបណ្ដាញសង្គម ម៉្លោះហើយវាទាមទារឱ្យមានយុទ្ធសាស្ត្រចេះធ្វើទីផ្សារ ក៏ដូចជាផ្សព្វផ្សាយឱ្យបានទូលាយដោយបង្កើតមាតិកាឱ្យមានភាពទាក់ទាញ។”
ស្ថាបនិកអាជីវកម្មលក់ផ្កាតាមបណ្ដាញសង្គមរូបនេះបានបន្តថា ៖
“យើងមានយុទ្ធសាស្ត្រ ដោយយើងព្យាយាមផលិតរូបភាព វីដេអូ និងកាតាឡុក ដែលភ្ញៀវអាចមើលដោយមានទំនុកចិត្ត ម៉្យាងវិញទៀតយើងព្យាយាមបង្ហាញខ្លួនឯងតែម្ដងនៅលើបណ្ដាញសង្គមរបស់ពួកយើង ថាយើងជានរណា ដែលអាចឱ្យភ្ញៀវជឿទុកចិត្តមកមើលហាង ក៏ដូចជាបណ្តាផលិតផលរបស់ពួកយើង។”
ដូចទៅនឹងការលើកឡើងខាងលើនេះ ជារឿយៗ នៅលើគេហទំព័រហ្វេសប៊ុក «រីផតដើម-Report.Derm» គេតែងឃើញមានបង្ហោះនូវវីដេអូណែនាំអំពីផ្កា បង្ហាញអំពីការវេចខ្ទប់ បង្ហាញអំពីផ្កា និងរុក្ខជាតិដែលត្រូវបានថែរក្សាយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ជាដើម។
សម្រាប់ផ្កាដែលត្រូវបានដាក់លក់នៅលើបណ្តាញសង្គម ឬអនឡាញខាងលើនេះមានតម្លៃចាប់ពី ២ដុល្លារឡើងទៅ ប៉ុន្តែភាគច្រើនគឺផ្ដោតលើការលក់ជាឈុត ដែលមានន័យថាលក់ទាំងថូ និងរុក្ខជាតិព្រមគ្នាតែម្ដង ដោយក្នុងមួយខែៗអាចទទួលបានចំណូលច្រើនគួរសមមិនចាញ់ប្រាក់ខែអ្នកធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនឯកជនមួយចំនួននោះឡើយ។
សម្រាប់យុវជន ត្រាយ សិនជាលី ដែលធ្លាប់គិតថាការធ្វើអាជីវកម្មដោយមិនមានហ៊ាង គ្មានទីតាំង គឺជារឿងថ្មី ដែលអាចប្រឈមនឹងបញ្ហានានា ប៉ុន្តែរហូតមកដល់ពេលនេះ លោកបានឱ្យដឹងថា អាជីវកម្មគឺអាស្រ័យលើការធ្វើយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ និងការបង្កើនទំនុកចិត្តភ្ញៀវ។ ម្យ៉ាងទៀត បច្ចុប្បន្ន សង្គមក៏កំពុងមានទំនោរទៅរកឌីជីថល ដែលមានភាពងាយស្រួលជាងមុន និងលឿនជាងមុនប្រកបដោយទំនុកចិត្តខ្ពស់៕