នៅក្នុងវិស័យសិល្បៈ និងវប្បធម៌ខ្មែរមានច្រើនទម្រង់ ច្រើនបែបបទ ច្រើនយ៉ាង ជាក់ស្ដែងដូចជាល្ខោនខោលខ្មែរដែលបានចូលជាសម្បត្តិបេតិកភណ្ឌពិភពលោកនោះមានរចនាបទគួរឱ្យទាក់ទាញ និងទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ពីសំណាក់ប្រជាជនជាតិខ្មែរ ក៏ដូចជាបណ្តាទេសចរអន្តរជាតិយ៉ាងច្រើន ។ អាស្រ័យដូចនេះ ដើម្បីចូលរួមក្នុងការលើកកម្ពស់ និងផ្សព្វផ្សាយពីទម្រង់សិល្បៈនេះឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយបន្ថែមទៀត សិល្បករខ្មែរម្នាក់បានរចនា និងគូររូបល្ខោលខោល ហើយបោះពុម្ពលើអាវកំពុងទទួលបានការគាំទ្រគួរឱ្យកត់សម្គាល់។
លោក ព្រហ្ម ពុធវិសាល ជាអ្នករចនាម៉ូដ និងគូររូបល្ខោនខោលបោះពុម្ពលើអាវបានមានប្រសាសន៍ប្រាប់ AMS ឱ្យដឹងថា លោកគឺជាអ្នកគូរ និងរចនារូបល្ខោនខោលលើអាវ ដែលការរចនាម៉ូដអាវនេះជាគំនិតមួយដើម្បីផ្សព្វផ្សាយក្បួនខ្នាតរូបភាពរបស់ល្ខោនខោល ហើយបច្ចុប្បន្ននេះលោកគ្រាន់តែជាអ្នកគូរ ហើយមានក្រុមការងារជាអ្នកចាប់ម៉ូដលើអាវ និងបោះពុម្ពលើអាវប្រភេទកីឡាសម្រាប់ពាក់នៅពេលជិះកង់ ជិះម៉ូតូ ឬចុះព្រៃជាដើម ខណៈដែលការផលិតលើកដំបូងគឺផ្តើមចេញពីការរៃអង្គាសថវិកាគ្នាក្នុងក្រុមយុវជនល្ខោនខោលដើម្បីបោះពុម្ពអាវលក់ ហើយចំណូលដែលទទួលបានគឺទុកដើម្បីធ្វើកម្មវិធីក៏ដូចជាផ្សព្វផ្សាយអំពីល្ខោនខោលខ្មែរឱ្យកាន់តែមានការគាំទ្រច្រើនបន្ថែមទៀត។
លោកបញ្ជាក់ទៀតថា ចំពោះម៉ូដក៏ដូចជាក្បាច់ដែលលោកបានរចនា គឺមានក្បួនខ្នាតត្រឹមត្រូវ ដោយសារលោកធ្លាប់ជានិស្សិតនៅសាលាមធ្យមវិចិត្រសិល្បៈ បញ្ជាប់ការសិក្សាថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រ ថែមទាំងបានទៅបន្តការសិក្សានៅក្រៅប្រទេសផងដែរ។ ដោយឡែកការបោះពុម្ពអាវបច្ចុប្បន្ន ភាគច្រើនគេយករូបភាពល្ខោនទាំងផ្ទាំងៗមកប្រើតែម្ដង ព្រោះវាងាយស្រួល តែសម្រាប់អ្នកគូរ artwork ដូចជាមិនសូវមាននៅឡើយទេ។
ដោយឡែក សម្រាប់តម្លៃវិញ អាវប្រភេទកីឡាអាចលក់ក្នុងតម្លៃ ១៥ដុល្លារ ដែលអតិថិជនភាគច្រើនជាអ្នកនិយមចូលចិត្តជិះកង់ ឬដើរព្រៃ និងតែងតែគាំទ្រស្នាដៃខ្មែរ ហើយក៏ជាអ្នកគាំទ្រល្ខោនខោលខ្មែរផងដែរ។ យ៉ាងណាក៏ដោយ លោកបានបញ្ជាក់ពីផលវិបាកក្នុងលក់នៅលើទីផ្សារ ដោយសារតែមានមនុស្សជាច្រើនបានយល់ច្រឡំរវាងរូបភាពល្ខោនរបស់ប្រទេសជិតខាងដែលបានបោះពុម្ពលក់ស្រដៀងគ្នានឹងរូបភាពល្ខោនខោលខ្មែរដែរ ប៉ុន្តែមានតម្លៃទាបជាង។
ពាក់ព័ន្ធនឹងការផលិតដែលរាប់តាំងពីការគូរម៉ូដ ត្រូវចំណាយពេល ១សប្ដាហ៍ ដោយដំបូងគេត្រូវក្រាល និងរើសតួអង្គថា តើតួអង្គណាអាចមានការចាប់អារម្មណ៍ច្រើន តួអង្គដែលប្លែក ធ្វើការអាន និងស្វែងយល់ពីប្រវត្តិរបស់តួអង្គ ក្រៅពីនេះគឺការគូរ និងចាប់ម៉ូដដាក់លើអាវកែតម្រូវ លៃយ៉ាងណាឱ្យសម និងពេញចិត្តរបស់អតិថិជនទូទៅ។
គួរបញ្ជាក់ដែរថា លោក ព្រហ្ម ពុធវិសាល បានចាប់ផ្ដើមគំនិតក្នុងការរចនានេះនៅឆ្នាំ២០១៥ ដោយបានធ្វើការរចនាម៉ូដលើអាវយឺតដើម្បីបង្ហាញថា នេះជាអត្តសញ្ញាណខ្មែរ តែមានបញ្ហាដោយសារមានតម្លៃខ្ពស់ជាងអាវរបស់ប្រទេសជិតខាងដែលលក់ត្រឹម ១ម៉ឺនរៀល។ លុះដល់ឆ្នាំ២០១៦ ទើបមានការស្គាល់ច្រើនពីអាវដែលមានរូបល្ខោនខោលបោះពុម្ពលើអាវ និងមានការគាំទ្រជាបន្តបន្ទាប់រហូតដល់បច្ចុប្បន្ន។
ត្រង់ចំណុចនេះ លោកបន្តទៀតថា ក្នុងការចាប់ផ្ដើម លោកបានចំណាយពេលវេលា និងថវិកាផ្ទាល់ខ្លួនជាច្រើនដើម្បីធ្វើការងារទាំងអស់នេះ ក្នុងគោលបំណងតែមួយគត់គឺលើកស្ទួយ និងផ្សព្វផ្សាយសិល្បៈ វប្បធម៌ខ្មែរឱ្យបងប្អូនប្រជាជនខ្មែរ ជាពិសេសអ្នកជំនាន់ក្រោយបានស្គាល់ច្បាស់ពីវប្បធម៌ខ្មែរ និងបន្តការអភិរក្ស ។
សម្រាប់ផលលំបាកវិញ លោក ពុធវិសាល បានរៀបរាប់ថា បញ្ហានៅពេលចាប់ផ្ដើមដំបូងគឺការចម្លងម៉ូដដោយពុំមានការអនុញ្ញាត ហើយយកទៅលក់ក្នុងតម្លៃទាបជាង តែបច្ចុប្បន្នហាក់បីដូចជាមានការយល់ដឹងច្រើន ហើយបញ្ហាមួយទៀតគឺការបោះពុម្ពមានតែរោងចក្រធំៗនៅក្រៅប្រទេសដែលធ្វើឱ្យចំណាយថ្លៃដើមច្រើន និងលក់ផលិតផលក្នុងតម្លៃខ្ពស់។
សម្រាប់ថ្ងៃអនាគត រូបលោកផ្ទាល់ រួមទាំងក្រុមការងារនៅតែបន្តការងារនេះ និងស្វែងរកដៃគូផលិតក្នុងស្រុកដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដើម ធ្វើឱ្យតម្លៃអាវកាន់តែទាប ជាពិសេសគឺទទួលបានការគាំទ្របន្ថែមទៀតទៅលើស្នាដៃសិល្បៈក៏ដូចជាប្រជាប្រិយភាពរបស់ល្ខោនខោលផ្ទាល់តែម្ដង៕