ជាការពិតដែលពិបាកនឹងគេចផុតក្នុងការបង្កើតអាជីវកម្មថ្មីមួយ ម្ចាស់អាជីវកម្មតែងតែត្រូវការទុន ដើម្បីដំណើរការអាជីវកម្មនោះឱ្យល្អប្រសើរ ជាពិសេសក្នុងចន្លោះរយៈពេល ២ ទៅ ៣ ឆ្នាំនៃការចាប់ផ្ដើមដំបូង ដែលម្ចាស់អាជីវកម្មនីមួយៗត្រូវការចាំបាច់នូវកញ្ចប់ថវិកាសម្រាប់ទ្រទ្រង់ការខាតបង់នានា។ ម្លោះហើយ ដើម្បីឱ្យអាជីវកម្មទទួលបានជោគជ័យ ភាគច្រើនគឺចាំបាច់ត្រូវប្រើប្រាស់កម្ចីឥណទាន ដែលកម្ចីទាំងនោះអាចជាកម្ចីផ្លូវការ និងកម្ចីក្រៅផ្លូវការ។ កម្ចីផ្លូវការនេះគឺសំដៅទៅលើកម្ចីដែលផ្ដល់ដោយធនាគារ និងមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុស្របច្បាប់ រីឯកម្ចីក្រៅផ្លូវការគឺជាកម្ចីចងការប្រាក់ពីបុគ្គលដោយមិនមានភាពស្របច្បាប់។
លោក ឃិន ម៉ារិទ្ធ នាយកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Kenko Shoku ដែលធ្លាប់បានទទួលកម្ចីដើម្បីទ្រទ្រង់អាជីវកម្មក្នុងពេលចាប់ផ្ដើមដំបូងនោះ បានឱ្យដឹងថា ការទទួលបានកម្ចីពីមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺបានជួយលោកច្រើនក្នុងការពង្រីកអាជីវកម្ម។ ប៉ុន្តែយ៉ាងណា មុនពេលទទួលកម្ចីពីមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ លោកលើកទឹកចិត្តឱ្យម្ចាស់អាជីវកម្មគួរតែពិនិត្យលើចំណុចសំខាន់ៗមួយចំនួន ដើម្បីធានាថាពួកគេមានលទ្ធភាពក្នុងការសងត្រឡប់វិញ។
លោក ឃិន ម៉ារិទ្ធ មានប្រសាសន៍ថា ៖
«ទី១ យើងត្រូវពិចារណាទៅលើភាពងាយស្រួល ទី២យើងពិចារណាទៅលើកម្រិតការប្រាក់ពីប្រភពកម្ចីនោះ ហើយចុងក្រោយគឺត្រូវការការយោគ យល់មកលើអាជីវកម្មយើងផងដែរ ព្រោះបើគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬធនាគារគេយល់ វានឹងមានភាពងាយស្រួល ដោយបុគ្គលិកគេអាចជួយយើងបានលើការរៀបចំឯកសារជាដើម»។
តាមរយៈការយកកម្ចីពីប្រភពដែលត្រឹមត្រូវនេះ លោក ឃិន ម៉ារិទ្ធ ទទួលបានភាពជោគជ័យលើអាជីវកម្ម ដោយបានពង្រីកទីផ្សារទៅដល់បណ្ដាខេត្តជាច្រើន។ យ៉ាងណាមិញ សម្រាប់កម្ចីក្រៅផ្លូវការ លោកមិនលើកទឹកចិត្តឱ្យម្ចាស់អាជីវកម្មយកមកប្រើនោះទេ ដោយហេតុថាកម្ចីប្រភេទនេះតិច ឬច្រើនអាចប៉ះពាល់ដល់អាជីវកម្មទាំងមូលតែម្ដង។
គួរបញ្ជាក់ថា ចំនួនសហគ្រាសតូច និងមធ្យមនៅទូទាំងប្រទេសសរុបមានប្រមាណជា ៥៣ម៉ឺនសហគ្រាស នេះបើតាមទិន្នន័យពីឆ្នាំ ២០២០ ហើយបើតាមទិន្នន័យពីក្រសួងឧស្សាហកម្មឆ្នាំ ២០១៨វិញ បានបញ្ចាក់ថាចំនួនសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមនេះគឺបានបង្កើតការងារស្មើនឹងចំនួន៧០% នៃការងារសរុប ៩៩% នៃចំនួនក្រុមហ៊ុនសរុបទាំងអស់ និងចូលរួមចំំណែក៥៨%នៃផលិតផលក្នុងស្រុកសរុប៕