ភ្នំពេញ ៖ គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ ដែលមានប្រវែង ១៩០គីឡូម៉ែត្រ និងសម្រេចបានការសាងសង់សរុបជាង៥៥ភាគរយ បានចាប់ផ្តើមសាងសង់រោងចក្រកែច្នៃកៅស៊ូក្រាលថ្នល់ដែលមានលក្ខណៈស្ដង់ដារ (asphalt) សម្រាប់ប្រើនៅក្នុងគម្រោងសាងសង់ទាំងអស់ដែលមានប្រមាណ ៥៣ ០០០តោន។
ក្នុងគោលបំណងជំរុញការសាងសង់ឲ្យទាន់ផែនការដែលបានកំណត់ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុបានចាប់ផ្តើមសាងសង់រោងចក្រកែច្នៃកៅស៊ូក្រាលថ្នល់(asphalt) ដែលមានលក្ខណៈស្របតាមស្តង់ដាររោងចក្រ ហើយនឹងផ្គត់ផ្គង់កៅស៊ូក្រាលថ្នល់ (asphalt) កែច្នៃប្រភេទSBS សម្រាប់គម្រោងទាំងមូលដែលមានចំនួនសរុបប្រហែល ៥៣ ០០០ តោន។
ជាការគួរឲ្យកត់សម្គាល់ នៅក្នុងផ្នែកសាកល្បងនៃស្រទាប់កណ្តាលកៅស៊ូក្រាលថ្នល់ (asphalt) (AC-20C) នៃគម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុត្រូវបានសាងសង់ប្រកបដោយជោគជ័យ និងជាលើកដំបូងដែលកម្ពុជាប្រើប្រាស់នូវកៅស៊ូក្រាលថ្នល់ (asphalt) កែច្នៃប្រភេទSBS ដែលអាចសុំាជាមួយកម្តៅថ្ងៃក្តៅ ភ្លៀងធ្លាក់ខ្លាំង និងការធ្វើដំណើរចរាចរណ៍ច្រើនរបស់កម្ពុជា រក្សាបាននូវអាយុកាលនៃការប្រើប្រាស់ផ្លូវថ្នល់បានយូរ។
សូមបញ្ជាក់ថាផ្លូវនេះអនុវត្តការសាងសង់ដោយក្រុមហ៊ុន PPSHV Expressway Co., Ltd និងក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធនៃក្រុមហ៊ុនសាជីវកម្មស្ពានថ្នល់ចិន (CRBC) និងត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេសដោយក្រុមហ៊ុន MINCONSULT SDN. BHD. ប្រើរយៈពេលសាងសង់ ៤៨ខែ គ្រោងចំណាយថវិកាប្រមាណ ២ ០១៩លានដុល្លារសហរដ្ឋអាមេរិក ដោយមានគន្លងផ្លូវចំនួន ៤ ទទឹងផ្លូវសរុប ២៤,៥ ម៉ែត្រ មានផ្លូវបំបែកទិស ៧កន្លែង កន្លែងឈប់សម្រាកចំនួន ៣កន្លែង ចំណតរថយន្ត ១កន្លែង មណ្ឌលប្រតិបត្តិការនិងថែទាំចំនួន ៤កន្លែង ស្ពានធំ និងស្ពានមធ្យមចំនួន ៤០កន្លែង ស្ពានតូចចំនួន ៥កន្លែង ឆ្លងកាត់រាជធានីភ្នំពេញប្រមាណ ៨គីឡូម៉ែត្រ និងខេត្តចំនួន ៤ ក្នុងនោះមាន ខេត្តកណ្តាលប្រវែង ៩,១ គីឡូម៉ែត្រ ខេត្តកំពង់ស្ពឺប្រវែង ៨០,៨ គីឡូម៉ែត្រ ខេត្តកោះកុងប្រវែង ១,៩២ គីឡូម៉ែត្រ និងខេត្តព្រះសីហនុប្រវែង ៨៩,៨៩គីឡូម៉ែត្រ។
ក្រុមហ៊ុនបានដាក់ចេញគោលដៅទាំង ៧ លើការទទួលខុសត្រូវផ្នែកសង្គម (Corporate Social Responsibility)ដើម្បីគ្រប់គ្រងគម្រោងគឺ៖ សុវត្ថិភាព គុណភាព ប្រសិទ្ធភាព នវានុវត្ត ការដ្ឋានសាងសង់ឆ្លាតវៃ ការការពារបរិស្ថាន និងការយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះធនធានមនុស្ស។ ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រង និងស្តង់ដារការងារ ដែលមានគុណភាពខ្ពស់ ព្រមទាំងផ្តោតលើប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃគុណភាព និងប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទំនើបៗ ព្រមទាំងបានប្រើប្រាស់នូវវិធីសាស្រ្តដែលមានលក្ខណៈវិទ្យាសាស្រ្ត និងការប្រើប្រាស់ធនធានល្អៗ ដែលមិនបង្កផលប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាន ។
ជាមួយគ្នានេះគម្រោងសាងសង់បានប្រើប្រាស់កម្លាំងពលរដ្ឋកម្ពុជាចំនួន ៣ ២៣៩នាក់ កំពុងបម្រើការងារក្នុងគម្រោងស្មើនឹង ៧៨ភាគរយនៃកម្លាំងពលកម្មសរុប ៤ ១៥៣នាក់ (ចិន៩១៤នាក់) ដែលទាំងអស់នេះក៏ជាការកំណត់ចក្ខុវិស័យរយៈពេលវែងសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍ នាំយកនូវបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ ដើម្បីសាងសង់បណ្តុះបណ្តាលជំនាញ និងផ្ទេរបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ ជូនប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជា៕
ជីវប្រវត្តិ: បានបញ្ចប់ការសិក្សាថ្នាកអនុបណ្ឌិតផ្នែកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយមកពីសហភាពសូវៀត និងមានបទពិសោធន៍ជាង ២០ឆ្នាំក្នុងវិស័យសារព័ត៌មាន។ បច្ចុប្បន្ន លោកជាអ្នកយកព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy ។