បរទេស ៖ យោងតាមប្រភពពីបរទេស បានលើកឡើងថា ទ្វីបអាហ្រ្វិកប្រឈមនឹងបញ្ហាធំៗមួយចំនួនដូចជា វិសមភាព ភាពក្រីក្រ អសន្តិសុខស្បៀង បម្រែបម្រួលអាកាសធាតុ កង្វះលទ្ធភាពទទួលបានសុខភាព និងការអប់រំ។ យ៉ាងណាមិញ អាជីវកម្មបរិយាបន្ននៅប្រទេសមួយចំនួនបានជួយសម្រួលដល់ជីវភាពប្រជាជនក្រីក្រ និងគ្រួសារមានចំណូលទាប។ ខាងក្រោមនេះគឺជាអាជីវកម្មបរិយាបន្នទាំង ៨ ដែលជួយដល់ប្រជាជននៅទ្វីបអាហ្វ្រិក៖
១. Nature’s Nectar គឺក្រុមហ៊ុនផលិតទឹកឃ្មុំដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅឆ្នាំ ២០១៨ នៅប្រទេសហ្សំប៊ី។ ក្នុងគោលបំណងកាត់បន្ថយការកាប់ព្រៃឈើ ក្រុមហ៊ុនរៀបចំសំបុកឃ្មុំបែបទំនើបដែលផលិតទឹកឃ្មុំគុណភាពខ្ពស់ និងផ្តល់ប្រាក់ចំណូលរយៈពេលវែងដល់កសិករ។ Nature’s Nectar បណ្ដុះបណ្ដាលដល់កសិកនៅតាមតំបន់រអំពីការព្យួរសំបុក ការសម្អាត និងការប្រមូលផលដែលធានានូវគុណភាពខ្ពស់នៃទឹកឃ្មុំ និងការពារកសិករពីលក់ក្រោមតម្លៃទីផ្សារ។ លើសពីនេះ Nature’s Nectar ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធតាមដានទិន្នន័យបែបឌីជីថល ដើម្បីធានាបាននូវការតាមដានទឹកឃ្មុំ និងវាស់វែងផលប៉ះពាល់ ដោយសំបុកឃ្មុំនីមួយៗមាន GPS សម្រាប់ទីតាំងរបស់វាជាមួយនឹងឈ្មោះកសិករនៅក្នុងប្រព័ន្ធរបស់ពួកគេ។ កាលពីមុន កសិករទាំងនោះរកចំណូលបានចន្លោះពី ២០០ ទៅ ២៥០ ដុល្លារអាម៉េរិកប៉ុណ្ណោះក្នុងមួយឆ្នាំ ប៉ុន្តែការធ្វើការជាមួយនឹង Nature’s Nectar ពួកគេអាចបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេពី ២០ ទៅ ៣០ ភាគរយបន្ថែមទៀត។
២. Dytech Limited គឺជាក្រុមហ៊ុនខ្នាតមធ្យមនៅប្រទេសហ្សំប៊ី ដែលផលិតផលិតផលពីទឹកឃ្មុំរួមានដូចជា ក្រមួនឃ្មុំ, propolis, និង ស្ករគ្រាប់។ នៅប្រទេសហ្សំប៊ី Dytech Limited ធ្វើការជាមួយសហគមន៍នៅក្នុងតំបន់ដីសើមក្នុងការផលិតទឹកឃ្មុំ ដើម្បីឲ្យអ្នកភូមិចៀសឆ្ងាយពីការកាប់ដើមឈើ និងសកម្មភាពបរបាញ់សត្វព្រៃដែលនាំឱ្យប៉ះពាល់ដល់ជីវៈចម្រុះរបស់ដែនជម្រកសត្វព្រៃ។ ក្រុមហ៊ុនប្រើប្រាស់វិធីសាស្រ្ត និងឧបករណ៍ទាញយកទឹកឃ្មុំប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ ឬ ហៅថា ZamHive។ Dytech ដំឡើងសំបុកឃ្មុំ ZamHive រាប់ពាន់នៅក្បែរឧទ្យាន ឬព្រៃធម្មជាតិ ដែលវិធីសាស្ត្រនេះផ្តល់ប្រភពចំណូលប្រកបដោយនិរន្តរភាពដល់ប្រជាជននៅសហគមន៍ព្រៃឈើ ខណៈដែលជួយសង្គ្រោះប្រព័ន្ធអេកូឡូស៊ីព្រៃឈើ និងជីវចម្រុះសត្វព្រៃថែមទៀតផង។ នៅក្នុងពេលសមត្ថភាពផលិតពេញលេញ សំបុកឃ្មុំមួយអាចផលិតទឹកឃ្មុំមានតម្លៃ ៧៥ ដុល្លារក្នុងមួយរដូវ ហើយអ្នកចិញ្ចឹមឃ្មុំជាមធ្យមមានសំបុកឃ្មុំ ១០ ដែលអាចផ្តល់ទិន្នផលដល់ ៧៥០ ដុល្លារក្នុងមួយរដូវ។ ដើម្បីរក្សាគុណភាពនៃទឹកឃ្មុំ អ្នកចិញ្ចឹមឃ្មុំត្រូវបានបណ្តុះបណ្តាលលើការគ្រប់គ្រងសំបុកឃ្មុំ និងការថែទាំ ហើយពួកគេក៏មានសមត្ថភាពចែករំលែកការបណ្តុះបណ្តាលទៅអ្នកផ្សេងផងដែរដូចជា ការធ្វើសំបុកឃ្មុំ និងវិធីសាស្រ្តទាក់ទាញឃ្មុំជាដើម។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ អ្នកចិញ្ចឹមឃ្មុំដែលជាស្រ្តីត្រូវបានផ្តល់សិទ្ធិអំណាចក្នុងការដឹកនាំ ធ្វើទីផ្សារ ការគ្រប់គ្រងសំបុកឃ្មុំ និងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលជំនាញទៅអ្នកផលិតជាស្ត្រីផ្សេងៗទៀត។ តាមរយៈការចូលរួមទាំងនេះ ក្រុមស្ត្រីទាំងអាចផលិតទឹកឃ្មុំបានរហូតដល់ ៥ គីឡូក្រាមក្នុងមួយវដ្ត។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ការផលិតទឹកឃ្មុំបានក្លាយជាប្រភពចំណូលដ៏សំខាន់សម្រាប់អ្នកផលិតទាំងនោះដោយពួកគេអាចផ្គត់ផ្គង់គ្រួសារ ចំណាយលើការអប់រំរបស់កូនៗ និងអាចចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មតិចតួច។
៣. OBRI Tanzania គឺជាក្រុមហ៊ុនកសិកម្មអាហារត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ ២០១៥ ដែលមានមូលដ្ឋាននៅប្រទេសតង់ហ្សានី។ ក្រុមហ៊ុននេះបានទិញគ្រាប់ផ្កាឈូករ័ត្នពីស្ត្រីកសិករខ្នាតតូច ហើយកែច្នៃវាទៅជាប្រេងឆា។ OBRI Tanzania ធ្វើការជាមួយកសិករខ្នាតតូចជាស្ត្រីជាង ១ ៩០០ នាក់ ដែលផលិតវត្ថុធាតុដើមទាំងអស់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន ហើយក្រុមហ៊ុនក៏បានសហការជាមួយដៃគូដើម្បីធានាថាកសិករមានលទ្ធភាពទទួលបានគ្រាប់ពូជ និងការបណ្តុះបណ្តាលថែមទៀតផង។ ការបណ្តុះបណ្តាលបានបង្កើនផលិតភាពកសិករអាចផលិតគ្រាប់ពូជផ្កាឈូករ័ត្នបានរហូតដល់ ៤៥០ គីឡូក្រាមក្នុងមួយហិកតា ដែលច្រើនជាងមុន ៣ ដង។ គំរូអាជីវកម្មបិរយាបន្នរបស់ OBRI Tanzania មិនត្រឹមតែជួយស្ត្រីជនជាតិតង់ហ្សានីបង្កើនប្រាក់ចំណូលប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងផ្តល់ឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានចំណូលទាបជាមួយនឹងជម្រើសប្រេងឆាចម្អិនអាហារដែលមានតម្លៃសមរម្យទៀតផង។ ទន្ទឹមនឹងនេះ OBRI Tanzania ផ្គត់ផ្គង់ប្រេងឆាទៅហាងក្នុងស្រុក អ្នកលក់បោះដុំ និងអ្នកលក់អាហារតាមចិញ្ចើមផ្លូវក្នុងតម្លៃថោកជាងពាក់កណ្តាលនៃតម្លៃប្រេងរបស់ដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគេ។ ចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០១៥ មក ក្រុមហ៊ុនទទួលបានអ្នកប្រើប្រាស់ឈានដល់ ៥,៧ លាននាក់។
៤. Good Nature Agro (GNA) បានចាប់ផ្តើមជាគម្រោងសាកល្បងតូចមួយនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៤ ហើយបានក្លាយជាសហគ្រាសសង្គមស្វែងរកប្រាក់ចំណេញដែលផ្គត់ផ្គង់គ្រាប់ធញ្ញជាតិ គ្រាប់ពូជ និងទំនិញស្រដៀងគ្នាសម្រាប់កសិករហ្សំប៊ី។ ក្រុមហ៊ុនមានបុគ្គលិកប្រហែល ១៦៥ នាក់ និងធ្វើការជាមួយកសិករជាង ២៦ ០០០ នាក់ ក្រោមប្រតិបត្តិការស្នូលមានកម្មវិធីធំៗចំនួនពីរ គឺកម្មវិធីគ្រាប់ពូជ (គ្រាប់ពូជផលិតកម្ម) និងកម្មវិធីប្រភព (ផលិតកម្មទំនិញ)។ នៅផ្នែកគ្រាប់ពូជនៃអាជីវកម្ម កសិករត្រូវបានផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាល ការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី និងទីផ្សារដែលអាចទុកចិត្តបានអំពីគ្រាប់ពូជដែលពួកគេនឹងត្រូវដាំ។ GNA ទិញគ្រាប់ពូជក្នុងតម្លៃពិសេស ដែលបន្ទាប់មកលក់ឱ្យកសិករនៅផ្នែកកម្មវិធីប្រភព។ មុនពេលដាំដំណាំ GNA កំណត់ទំនិញដែលក្រុមហ៊ុនទិញត្រូវការ ហើយវាបានក្លាយជាមូលដ្ឋានសម្រាប់អ្នកបង្កាត់គ្រាប់ពូជរបស់ក្រុមហ៊ុននឹងផលិត និងដាំដុះ។ លើសពីនេះ កសិករនៅក្រោមកម្មវិធីប្រភពក៏ទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាល និងប្រាក់កម្ចី ហើយក្រុមហ៊ុនធានាទិញផលិតផលទាំងអស់ ដែលបន្ទាប់មកនឹងលក់បន្តឱ្យក្រុមហ៊ុនទិញ។ ជាទូទៅ កសិករត្រូវបានប្រមូលផ្តុំជាក្រុម ហើយត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយពួកភ្នាក់ងារឯកជន (PEA) ដែលផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាលដល់ក្រុមសិករ ដើម្បីបំពេញតម្រូវការជាក់លាក់ និងការអនុវត្តកសិកម្មកាន់តែប្រសើរជាងមុន។ កសិករដែលចូលរួមជាមួយ GNA រាយការណ៍ថា ពួកគេរកប្រាក់ចំណូលច្រើនជាង ៣ដងចំណូលពីដំណាំពោត ដោយចំណូលពីមុន ១១៦ ដុល្លារប៉ុណ្ណោះក្នុងមួយហិកតា ប៉ុន្តែឥឡូវកើនឡើងដល់ ៦០០ ដុល្លារក្នុងមួយហិកតា។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ GNA ក៏បានវិនិយោគលើការកែលម្អប្រព័ន្ធទិន្នន័យរបស់ពួកគេ ដើម្បីជួយកសិករក្នុងការបង្កើតពិន្ទុឥណទានកាន់តែល្អឲ្យមានភាពងាយស្រួលក្នុងការទទួលបានកម្ចីពីស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ (កម្ចីចាប់ផ្តើមពី ៣០-៦០ ដុល្លារ ប៉ុន្តែអាចកើនឡើងដល់ ២ ០០០ ទៅ ៣ ០០០ ដុល្លារប្រសិនបើកសិករអនុវត្តបានល្អ)។
៥. Alliance Ginneries គឺជាក្រុមហ៊ុនផលិតក្រណាត់កប្បាសត្រូវបានង្កើតឡើងនៅប្រទេសតង់ហ្សានីក្នុងឆ្នាំ១៩៩៧ ហើយបានពង្រីកទៅដល់ប្រទេសហ្ស៊ីមបាវ៉េ និងហ្សំប៊ី។ Alliance Ginneries ទទួលបានការផ្គត់ផ្គង់វត្ថុធាតុដើមទាំងអស់ពីកសិករខ្នាតតូច ដែលភាគច្រើនរស់នៅតំបន់ដាច់ស្រយាល និងធ្វើកសិកម្មចិញ្ចឹមជីវិត ដោយធានាផ្តល់ទីផ្សារឱ្យពួកគេ សេវាកម្មផ្នែកបន្ថែម និងទម្រង់នៃការគាំទ្រផ្សេងទៀតៗ។ តាមរយៈការអនុវត្តគំរូអាជីវកម្មបរិយាបន្ន Alliance Ginneries លក់សណ្តែកសៀង និងកប្បាសដែលមានប្រភពប្រកបនិរន្តរភាពក្នុងបរិមាណច្រើនទៅកាន់ទីផ្សារធំៗ ហើយអ្នកទិញសំខាន់របស់ពួកគេគឺជាក្រុមហ៊ុនធំៗដែលធ្វើពាណិជ្ជកម្មចេញទៅអឺរ៉ុប។ ជារៀងរាល់ឆ្នាំ Alliance Ginneries ផលិតកប្បាសរហូតដល់ ២៧ ០០០ តោននៅក្នុងប្រទេសតង់ហ្សានី និងចន្លោះពី ៨ ០០០ ទៅ ២៦ ០០០ តោននៅក្នុងប្រទេសហ្សំប៊ី ហើយប្រហែល ៣០ ០០០ នៅហ្ស៊ីមបាវ៉េ។ ក្រុមហ៊ុនបានធ្វើការដោយផ្ទាល់ជាមួយនឹងកសិករ ដោយផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវដើមទុនដូចជា ឥណទាន និងប្រមូលប្រាក់កម្ចីមកវិញបន្ទាប់ពីការប្រមូលផល។ ដូចគ្នានេះផងដែរ Alliance Ginneries ធានាកសិករនូវតម្លៃទីផ្សារសមរម្យ ដែលអាចឱ្យពួកគេរកចំណូលសម្រាប់ចំណាយផ្សេងៗ។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ ក្រុមហ៊ុនបានបង្កើតការងារនៅតាមជនបទ ដើម្បីឲ្យផ្តល់ឱកាសអ្នកចំណូលទាបទទួលបានប្រាក់ចំណូលសមរម្យ។
៦. Kukula Solar គឺជាសហគ្រាសរកប្រាក់ចំណេញដែលបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ជាមួយនឹងជំនួយដំបូង ២៥ ០០០ ដុល្លារអាម៉េរិកពីមូលនិធិអភិវឌ្ឍន៍សម្រាប់អាហ្វ្រិករបស់សហរដ្ឋអាម៉េរិក។ បេសកកម្មស្នូលរបស់ Kukula Solar ផ្តល់ជម្រើសនៃផលិតផលថាមពលសូឡាព្រះអាទិត្យមានតម្លៃទាបជាមួយនឹងគុណភាពខ្ពស់ដូចជា អំពូលសូឡា ប្រព័ន្ធព្រះអាទិត្យសម្រាប់ក្នុងផ្ទះ ម៉ាស៊ីនបូមទឹកប្រើពន្លឺព្រះអាទិត្យសម្រាប់កសិករខ្នាតតូច និងសេវាកម្មគាំទ្រដល់គ្រួសារក្រីក្រនៅជនបទក្នុងប្រទេសហ្សំប៊ី និងម៉ាឡាវី។ គំរូអាជីវកម្មបរិយាបន្នរបស់ Kukula Solar គឺការធ្វើការជាមួយអ្នកលក់ផលិតផលថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យជាស្ត្រី និងយុវជនពីសហគមន៍មូលដ្ឋាន ដើម្បីជំរុញការធ្វើទីផ្សារផលិតផលពន្លឺព្រះអាទិត្យ និងផ្តល់ការគាំទ្របន្ថែមដូចជាការជួសជុល និងសេវាកម្មអតិថិជនក្នុងសហគមន៍របស់ពួកគេ។ រហូតមកដល់បច្ចុប្បន្ននេះ Kukula Solar មានអ្នកលក់ចែកចាយផលិតផលថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យ ២០៥ នាក់ ដែលអាចរកចំណូលជាមធ្យម ១៤៧ ដុល្លារអាម៉េរិកក្នុងមួយខែ។ មុនពេលដែលស្ត្រី និងយុវជនទាំងនោះធ្វើការជាមួយនឹង Kukula Solar ធ្លាប់រកប្រាក់ចំណូលបានត្រឹមតែ ៣៥ ដុល្លារអាម៉េរិកប៉ុណ្ណោះក្នុងមួយខែ។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ចំនួនអ្នកលក់ផលិតផលថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យនៅក្នុងសហគមន៍បន្តកើនឡើង ដោយសារពួកគេបានជួយបណ្តុះបណ្តាល និងសេវាកម្មអតិថិជនទៅកាន់មិត្តភ័ក្តិរបស់ពួកគេថែមទៀតផង។ ទន្ទឹមនឹងនេះ Kukula Solar តាមដាននៃការសន្សំសំចៃដែលបានមកពីការប្រើប្រាស់ផលិតផលរបស់ពួកគេ ដោយបង្ហាញថា អ្នកប្រើប្រាស់ជាលក្ខណៈគ្រួសារសន្សំប្រាក់បានចំនួន ៥២ ដុល្លារចាប់តាំងពីពួកគេចាប់ផ្តើមប្រើប្រាស់ថាមពលព្រះអាទិត្យ។ កាលពីមុន ពួកគេត្រូវចំណាយលើតម្រូវការលើប្រេងកាត និងទៀនយ៉ាងហោចណាស់ ៦០ ដុល្លារក្នុងមួយខែ។
៧. Sun King មានមូលដ្ឋាននៅប្រទេសហ្វីលីពីន ប៉ុន្តែបានពង្រីកប្រតិបត្តិការទៅប្រទេសឥណ្ឌា កេនយ៉ា នីហ្សេរីយ៉ា តង់ហ្សានី តូហ្គោ កាមេរូន ម៉ូសំប៊ិក សំប៊ី និងអ៊ូហ្គង់ដា។ ក្រុមហ៊ុននេះមានបុគ្គលិកជាង ២០ ០០០ នាក់មកពី BoP ហើយ ៣៦ ភាគរយនៃបុគ្គលិកនៅអាហ្វ្រិកគឺជាស្ត្រី។ Sun King លក់អំពូលថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យ និងផ្តល់ប្រព័ន្ធផ្ទុកថាមពលនៅផ្ទះ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់សន្សំបានប្រមាណ៥ ទៅ ៨ ដុល្លារលើការចំណាយប្រើប្រាស់អគ្គិសនីប្រចាំខែ។ ទន្ទឹមនឹងនេះ បច្ចេកវិទ្យា Pay-as-you-go (PAYG) ត្រូវបានប្រើប្រាស់ក្នុងវិធីសាស្រ្តការដាក់ប្រព័ន្ធថាមពលដោយផ្ទាល់ទៅភូមិ ដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការលក់។ តាមរយៈវិធីសាស្រ្តនេះ អ្នកប្រើប្រាស់អាចធ្វើការទូទាត់លើការបង់រំលស់ក្នុងរយៈពេលពី ១០ ទៅ ១២ សប្តាហ៍។ ទន្ទឹមនឹងនេះ Sun King ទទួលបានមតិវិជ្ជមានពីស្ត្រីដែលចូលរួមផងដែរទាំងភ្នាក់ងារ និងអតិថិជននៅអាហ្វ្រិក ដោយសារពីពួកគេទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីការងាររបស់ពួកគេ និងការផ្លាស់ប្តូរចៀសឆ្ងាយពីការប្រើប្រាស់ថាមពលគ្រោះថ្នាក់។
៨. ក្រុមហ៊ុន Buffalo Bicycles គឺជាក្រុមហ៊ុនរកប្រាក់ចំណេញដែលជាបុត្រសម្ព័ន្ធរបស់អង្គការក្រៅរដ្ឋាភិបាលWorld Bicycle Relief (WBR) មានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុងឈីកាហ្គោ សហរដ្ឋអាម៉េរិក។ Buffalo Bicycles បានចាប់ផ្តើមប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួនក្នុងប្រទេសហ្សំប៊ីនាឆ្នាំ២០១២ ហើយបានពង្រីកប្រតិបត្តិការទៅកាន់ប្រទេសអាហ្វ្រិកផ្សេងទៀតដូចជា ហ្ស៊ីមបាវ៉េ កេនយ៉ា ម៉ាឡាវី និងអ៊ូហ្គង់ដា ផងដែរ។ ប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុននៅហ្សំប៊ីមានបុគ្គលិកប្រហែល ៨០ នាក់ ដែលធ្វើការនៅក្នុងហាងលក់កង់ចំនួន ២៩ ទីតាំង ។ Buffalo Bicycles រចនាកង់ដែលអាចប្រើប្រាស់បានយូរ និងអាចធន់នឹងស្ថានភាពលំបាកនៃការធ្វើដំណើរនៅតាមទីជនបទ។ កង់នេះមានតម្លៃ ១៣០ ទៅ ១៥០ ដុល្លារក្នុងមួយគ្រឿង និងមានការធានារយៈពេល ៥ ឆ្នាំសម្រាប់ការជួសជុល ហើយកង់អាចប្រើបានរហូតដល់ ១២ ឆ្នាំ ប្រសិនបើមានការថែទាំត្រឹមត្រូវ។ ក្រុមហ៊ុនបានបើកដំណើរការកន្លែងជួសជុលកង់នៅតាមតំបន់ជនបទ ដោយរថយន្តដឹកទំនិញចល័ត និងយាន្តជំនិះផ្សេងៗអាចទទួលបានសេវាកម្មជួសជុលឥតគិតថ្លៃ និងមានលក់គ្រឿងបន្លាស់ផងដែរ។ កង់របស់ Buffalo បានផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អតិថិជនដែលជាអ្នកចំណូលទាប និងអ្នកក្រីក្រ។ នៅប្រទេសហ្សំប៊ី កសិករចិញ្ចឹមគោយកទឹកដោះអាចដឹកទឹកដោះគោបាន ២៥ ភាគរយបន្ថែមទៀត និងទទួលបានប្រាក់ចំណូល ២៣ ភាគរយបន្ថែមក្នុងមួយខែ។ ជាមួយទឹកដោះគោមួយលីត្រមានតម្លៃ ០,១៩ ដុល្លារ កសិករអាចរកប្រាក់ចំណូលបាន ១៩៧ ដុល្លារដោយសារការប្រើប្រាស់កង់ Buffalo Bicycles បានកាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរពី ៥៥ នាទី មកនៅត្រឹម ៣០ នាទីប៉ុណ្ណោះ៕