ប្រទេសចិន ត្រូវបានគេទទួលស្គាល់យ៉ាងទូលាយថាជាទីផ្សារដ៏ធំបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពលោក ហើយក៏មានការប្រកួតប្រជែងគ្នាយ៉ាងខ្លាំងទាំងគុណភាពផលិតផល ក៏ដូចជាសេវាកម្ម ប៉ុន្តែយ៉ាងណាក៏ដោយ ជារៀងរាល់ឆ្នាំគេតែសង្កេតឃើញមានអាជីវកម្មថ្មីៗជាច្រើនបានសាកល្បងហក់ចូលក្នុងទីផ្សារមួយនេះក្នុងគោលបំណងទាញយកចំណែកអតិថិជនដែលជាអ្នកប្រើប្រាស់ពីទីផ្សារដែលមានចំនួនប្រជាជនច្រើនជាងគេទី២នៅក្នុងពិភពលោក។
ត្បិតថា ឱកាសទទួលបានភាគចំណេញតិចនៅក្នុងការប្រកួតប្រជែងកម្រិតខ្ពស់ក៏ពិតមែន ប៉ុន្តែវាជាទីផ្សារដែលមានទំហំធំខ្លាំង ដូច្នេះ ការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មនៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសចិនមិនមែនជារឿងងាយពេកនោះទេ។ ដោយឡែកសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មដែលជាជនបរទេសវិញ ត្រូវតែកំណត់ឲ្យច្បាស់នូវប្រភេទអាជីវកម្មមួយណាដែលអាចមានលទ្ធភាពក្នុងការជ្រៀតចូលទីផ្សារដ៏ធំនេះបាន បើមិនដូច្នោះទេ ការប្រកួតប្រជែងច្បាស់ជាអាចជួបនឹងហានិភ័យ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាប្រភេទអាជីវកម្មមួយចំនួនដែលត្រូវបានកត់សម្គាល់ថាមានទីផ្សារខ្ពស់បំផុតសម្រាប់ជនជាតិចិននៅពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ៖
១.អាជីវកម្មផ្តល់សេវាកម្មម្ហូបអាហារផ្តោតលើលក្ខខណ្ឌជាក់លាក់ ៖ ដូចដែលយើងបានដឹងរួចមកហើយថា ប្រជាសាស្ត្រនៅក្នុងប្រទេសចិនមានដង់ស៊ីតេរស់នៅច្រើន ដូច្នេះ តម្រូវការនីមួយៗពិតជាមានចំនួនច្រើន រាប់ទាំងអ្នកដែលមានជំងឺប្រចាំកាយ, មនុស្សមានពិការភាព ក៏ដូចជាអ្នកតមអាហារ ដូច្នេះ ការកំណត់សេវាកម្មម្ហូបអាហារជាក់លាក់ណាមួយគឺពិតជាផ្តល់ភាពងាយស្រួលដល់ម្ចាស់អាជីវកម្មដើម្បីទាក់ទាញយកអតិថិជនបានច្រើន។
២.អាជីវកម្មថែរក្សាសត្វចិញ្ចឹម៖ នៅប្រទេសចិន គ្រួសារភាគច្រើនឲ្យតម្លៃទៅលើសត្វចិញ្ចឹម និងចាត់ទុកថាជាសមាជិកដ៏សំខាន់ម្នាក់ផងដែរ មិនថាជាសត្វឆ្កែសត្វឆ្មា ឬសូម្បីតែត្រី ទន្សាយ និងអណ្តើកក្តី។ប៉ុន្តែពលរដ្ឋចិនគឺជាអ្នកនិយមធ្វើការងារមមាញឹកខ្លាំងបំផុត ដូច្នេះការចំណាយលុយមួយផ្នែកទៅលើសេវាកម្មថែរក្សាសត្វចិញ្ចឹមនោះគឺមានតម្រូវការខ្ពស់គួរសមនាពេលបច្ចុប្បន្នុ។
៣.អាជីវកម្មប្រឹក្សាផ្នែកចំណីអាហារ៖ បើទោះបីជាជនជាតិចិនភាគច្រើនបានចំណាយពេល និងកម្លាំងលើសលប់ទៅលើកិច្ចការងារ ឬអាជីវកម្មប្រចាំថ្ងៃ ប៉ុន្តែ ការថែរក្សាសុខភាពតាមរយៈការហាត់ប្រាណ និងរបបចំណីអាហារគឺជារឿងដែលពួកគេយកចិត្តទុកដាក់ ជាពិសេស សារៈសំខាន់អំពីចំណីអាហារ និងកម្រិតនៃការទទួលទានឲ្យបានត្រឹមត្រូវក្រោមការប្រឹក្សាយោបល់ពីសំណាក់អ្នកជំនាញដែលមានវិជ្ជាជីវៈបានក្លាយទៅជាតម្រូវការដ៏ចាំបាច់សម្រាប់ជីវិតប្រចាំថ្ងៃ។ មានន័យថា វិធីសាស្ត្រនៃការរៀបចំស្ថានភាពរស់នៅ និងចំណីអាហារដើម្បីទទួលបានសុខភាពល្អ ពិតជាមិនអាចខ្វះបានឡើយសម្រាប់ពលរដ្ឋចិន។
៤.អាជីវកម្មអាហារដ្ឋានសម្រាប់តែកុមារ៖ ស្តាប់ទៅមិនគួរឲ្យនឹងស្មានដល់ទេ ប៉ុន្តែនៅប្រទេសចិន ឪពុកម្តាយភាគច្រើនពិតជាមមាញឹកខ្លាំងណាស់ ដូច្នេះ ពួកគេមិនមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់សូម្បីតែរៀបចំម្ហូបអាហារដែលត្រឹមត្រូវ និងមានសារធាតុចិញ្ចឹមគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់កូនៗរបស់ពួកគេនោះទេ។ ដូច្នេះ មានអ្នកជំនាញផ្នែកចំណីអាហារជាច្រើនបានប្តូរហាងរបស់ខ្លួនទៅជាភោជនីយដ្ឋាន ឬអាហារដ្ឋានសម្រាប់តែកុមារប៉ុណ្ណោះ ដោយមានទាំងការផ្ដល់សេវានៅក្នុងហាងផ្ទាល់ ហើយក៏មានសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអាហារទៅដល់ទីតាំងផងដែរ។
៥.អាជីវកម្មម៉ូតសម្លៀកបំពាក់ ៖ ឧស្សាហកម្មលក់សម្លៀកបំពាក់ និងម៉ូតសម្លៀកបំពាក់នៅ្រទេសចិន គឺជាវិស័យដែលទទួលបានប្រាក់ចំណេញខ្ពស់ជាងគេបំផុត ដោយសារតែតម្លៃផលិតកម្មទាបជាមួយនឹងរោងចក្រវត្ថុធាតុដើមអាចកែច្នៃបានច្រើន ហើយងាយស្រួលក្នុងការឌីសាញ និងច្នៃចេញជាម៉ូតថ្មីៗតាមទំនោរចិត្តអតិថិជន ខណៈដែលទីផ្សារលក់មានភាពទូលាយ ជាពិសេសលក់លើបណ្តាញអនឡាញដូចជា Alibaba និង JD.com ជាដើម។
៦.អាជីវកម្មអាហារវេចខ្ចប់៖ ដោយសារតែតម្លៃនៃវត្ថុធាតុដើម ក៏ដូចជាតម្លៃនៃសេវាដឹកជញ្ជូនមានកម្រិតទាប បានជំរុញឱ្យមនុស្សមួយចំនួនដែលមានជំនាញផ្នែកចម្អិនអាហារចាប់អារម្មណ៍ទៅលើការធ្វើអាជីវកម្មបែបអាហារវេចខ្ចប់ដែលមានតម្លៃសមរម្យ ខណៈដែលអាជីវកម្មប្រភេទនេះមានការគាំទ្រច្រើនពីសំណាក់អតិថិជនដែលមានចំណូលមធ្យម និងទាប ដូចជាអ្នកបម្រើការងារជាកម្មករ អ្នកបម្រើការងារតាមសិប្បកម្ម ក៏ដូចជាតាមបណ្តាក្រុមហ៊ុនខ្នាតតូច និងមធ្យមមួយចំនួនផងដែរ។
៧.គ្រឿងបន្លាស់អេឡិចត្រូនិក៖ ប្រទេសចិន គឺជាបណ្តុំនៃរោងចក្រផលិតគ្រឿងអេឡិចត្រូនិកធំជាងគេ និងធូរថ្លៃបំផុតរបស់ពិភពលោក។ យ៉ាងណាក៏ដោយ បើទោះជាប្រទេសដែលមានបច្ចេកវិទ្យាទំនើបពិតមែន ប៉ុន្តែតម្លៃផលិតកម្មទាបបានធ្វើឲ្យអាជីវកម្មលក់គ្រឿងបន្លាស់អេឡិចត្រូនិក និងគ្រឿងប្រើប្រាស់អេឡិចត្រូនិកតូចៗនៅតាមផ្ទះក្លាយទៅជាផលិតផលដែលមានទីផ្សារគួរឲ្យកត់សម្គាល់៕