ភ្នំពេញ ៖ អត្តសញ្ញាណ គឺពិតជាសំខាន់ណាស់សម្រាប់ជាតិសាសន៍មួយ ដែលវាជាចំណុចលេចធ្លោ និងជាចំណុច ដែលសម្គាល់ភាពខុសគ្នារបស់ប្រទេសមួយ។ អត្តសញ្ញាណអាចមានច្រើនរូបភាពលាយបញ្ចូលគ្នា ដែលមានទាំងម្ហូបអាហារ ប្រពៃណី វប្បធម៌ ពណ៌សម្បុរ ភាសាជាដើម។ សម្រាប់ម្ហូបអាហារ និយាយដោយឡែកក៏ជាអត្តសញ្ញាណមួយ និងអាចជាហេតុផលទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍ប្រជាជននៅលើពិភពលោកផងដែរ ប្រសិនបើម្ហូបអាហារនោះមានរសជាតិឆ្ញាញ់ និងប្លែក។
ម្ហូបខ្មែរសំខាន់ៗដែលគេស្គាល់រួមមាន សម្លកកូរ សម្លការី នំបញ្ចុក អាម៉ុក ប្រហុក ជាដើម ។ល។ ប៉ុន្តែម្ហូបខ្មែរនៅក្នុងបរិបទអន្តរជាតិ គឺមិនសូវជាពេញនិយមប៉ុន្មានទេ បើធៀបទៅនឹងម្ហូបចិន ជប៉ុន កូរ៉េ តួគី និងប៉ែកអ៊ឺរ៉ុប។ ក្រោមហេតុផលចង់លើកស្ទួយម្ហូបខ្មែរ ស្ត្រីមួយរូបបានផ្ដួចផ្ដើម គំនិតបង្កើតជាសិប្បកម្មមួយដែលផលិតគ្រឿងផ្សំម្ហូបខ្មែរសំខាន់ៗដាក់លក់លើទីផ្សារ ព្រោះតែចង់ឃើញគ្រឿងផ្សំខ្មែរចរាចរណ៍នៅលើទីផ្សារក្រៅប្រទេស ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយបន្ថែមពីរសជាតិអត្តសញ្ញាណរបស់ខ្មែរបន្ថែមទៀត។
អ្នកស្រី សម្បត្តិ អមរៈ វិប្បស្សិនី ស្ថាបនិកសិប្បកម្មផលិតគ្រឿងផ្សំអាហារសាបារា ដែលមានផលិតផលក្រោមម៉ាកសញ្ញា «គ្រឿងហ្លួងសាបារា» បានឱ្យដឹងថា កាលពីដើមឡើយខ្លួនមានសណ្ឋាគារមួយឈ្មោះ សាបារា នៅក្នុងខេត្តសៀមរាបដែលភោជនីយដ្ឋាននៅក្នុងសណ្ឋាគារមួយនេះត្រូវបានភ្ញៀវសរសើរ មិនដាច់ពីមាត់អំពីរសជាតិម្ហូបអាហារបែបខ្មែរ។ ប៉ុន្តែអំឡុងពេលនៃការរីករាលដាលជំងឺកូវីដ១៩ ដោយអាត្រាភ្ញៀវបានធ្លាក់ចុះ អ្នកស្រីក៏ព្យាយាមរិះរកគំនិតថ្មីៗបន្ថែមទៀត។
អ្នកស្រីបន្តថា គាត់សម្រេចចិត្តជ្រើសយកការផលិតគ្រឿងផ្សំអាហារដែលរួមមាន គ្រឿងអាម៉ុក គ្រឿងការីក្រហម គ្រឿងប្រឡាក់សាំបាល និងគ្រឿងប្រលាក់ទឹកឃ្មុំ យកទៅបង្កើតជាសិប្បកម្មតែម្ដង ដោយប្រើប្រាស់ជំនាញធ្វើម្ហូបពីភោជនីយដ្ឋានផ្ទាល់ខ្លួន។
បើតាមអ្នកស្រី វិប្បស្សិនី គ្រឿងផ្សំអាហារសំខាន់ៗទាំង៤មុខសុទ្ធសឹងតែចម្រាញ់ចេញពីគ្រឿងទេសបុកស្រស់ៗ ដែលអ្នកស្រីព្យាយាមធ្វើយ៉ាងណាឱ្យអតិថិជនទទួលបានរសជាតិខ្មែរពិតៗ។
អ្នកស្រី វិប្បស្សិនី បានរៀបរាប់ថា ៖
“នៅលើទីផ្សារគឺមានតែផលិតផលរបស់ប្រទេសជិតខាង តែចំពោះគ្រឿងការី ហើយគ្រឿងអាម៉ុកគឺអត់ដែលមានទេ ដូច្នេះហើយខ្ញុំចង់ធ្វើជាគ្រឿងបុកស្រាប់ហ្នឹងដោយសារតែវាផ្ដល់ភាពងាយស្រួលដល់ប្រជាជនយើង ហើយក៏ចង់ពង្រីកទីផ្សារថែមទៀតដែរ ដើម្បីនាំរសជាតិយើងទៅក្រៅប្រទេស”
អ្នកស្រីទើបតែបានបើកលក់ជាផ្លូវការប្រមាណជាង ៦ខែកន្លងទៅនេះតែប៉ុណ្ណោះ ដោយបច្ចុប្បន្ន សិប្បកម្មរបស់អ្នកស្រីកំពុងតែដាក់លក់គ្រឿងផ្សំម្ហូបអាហារទាំង៤មុខនេះទៅក្នុងទីផ្សារ ទាំងផ្សាររដ្ឋ និងផ្សារទំនើប ផ្សារសរីរាង្គ ដោយទទួលបានការគាំទ្រ ពីអតិថិជនជាបន្តបន្ទាប់។
គ្រឿងផ្សំម្ហូបអាហាររបស់អ្នកស្រីលក់រាយក្នុងតម្លៃ១កញ្ចប់ ៦០០០ រៀល ដែលជាតម្លៃមួយសមស្របសម្រាប់ប្រជាជនទូទៅ។ គ្រឿងផ្សំទាំងអស់ត្រូវអនុវត្តស្តង់ដារអនាម័យ និងដែលជាស្តង់ដារជាតិ និងអន្តរជាតិ ដែលទទួលបានការបណ្ដុះបណ្ដាលពីក្រសួងឧហ្សាហកម្ម។
សម្រាប់អ្នកស្រី ដោយសារតែផលិតផលគ្រឿងផ្សំនេះ មានភាពថ្មីថ្មោងនៅក្នុងទីផ្សារនៅឡើយ ដូច្នេះ អ្នកស្រី និងក្រុមការងារត្រូវបំពាក់បំប៉នចំណេះដឹងលើការធ្វើទីផ្សារបន្ថែមទៀត ដើម្បីឱ្យប្រជាជន ក៏ដូចជាអតិថិជនគោលដៅបានស្គាល់។
សូមបញ្ជាក់ផងដែរថា បច្ចុប្បន្នគ្រឿងផ្សំប្រភេទនេះមានលក់នៅតែទីក្រុងភ្នំពេញ និងខេត្តសៀមរាបប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែទៅអនាគតអ្នកស្រីមានបំណងចង់ដាក់ផលិតផលទាំងនេះនៅគ្រប់ខេត្តក្រុងតែម្ដង។ ជាគោលការបន្ទាប់អ្នកស្រីនឹងបង្កើនការនាំចេញទៅក្រៅប្រទេស ជាពិសេសទៅប្រទេសដែលមានប្រជាជនខ្មែររស់នៅច្រើន៕ អត្ថបទដោយ ៖ កែវ បុស្បា
ជីវប្រវត្តិ: លោកមានបទពិសោធន៍ជាង ១០ឆ្នាំក្នុងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច អប់រំ សង្គម និងកម្សាន្ត។ បច្ចុប្បន្នលោកជាការីនិពន្ធនៃសារព័ត៌មាន AMS Economy។
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧Huawei វ៉ាដាច់ទីផ្សារលក់ស្មាតហ្វូនរបស់ Apple នៅក្នុងខែសីហាជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល៤៦ខែចុងក្រោយ
ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 11/10/2024
Huawei បានកាន់កាប់តំណែងទីផ្សារក្នុងស្រុកវិញហើយ ដោយសារតែការនាំចូលស្មាតហ្វូនពីបរទេសយកមកចែកចាយបន្តមានការធ្លាក់ចុះ