ភ្នំពេញ ៖ ក្រុមហ៊ុនផ្សារទំនើប Big C Supercenter Plc ដែលជាប្រតិបត្តិករលក់រាយឈានមុខគេក្នុងប្រទេសថៃ បានទិញយក Kiwi Mart ដែលជាហាងលក់ទំនិញរាយតាមរយៈក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធរបស់កម្ពុជា កាលពីចុងខែឧសភាកន្លងទៅ។ ដែលការទិញយកទាំងស្រុងនេះ គឺដើម្បីពង្រឹងអាជីវកម្មលក់រាយរបស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេសជិតខាង។
បើតាមទីប្រឹក្សារបស់ Big C Supercenter នៅកម្ពុជា គឺលោក Gary Hardy បានថ្លែងឱ្យដឹងថា ការទិញយក Kiwi Mart គឺជាឱកាសដ៏សំខាន់សម្រាប់ទាំង Big C និងក្រុមហ៊ុនមេរបស់ខ្លួនគឺ Berli Jucker Plc ដើម្បីពង្រីកអាជីវកម្មនៅក្នុងតំបន់អាស៊ាន រួមទាំងប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ។
កិច្ចព្រមព្រៀងនេះទៀតសោត អនុញ្ញាតឱ្យក្រុមហ៊ុន Big C កាន់កាប់ហាង Kiwi Mart ចំនួន ១៨ កន្លែងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដែលក្នុងនោះ ១៧ ហាងនៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ និង១សាខាទៀតមានទីតាំងនៅខេត្តកំពត។
ទីប្រឹក្សាដដែលនេះបន្តឱ្យដឹងថា ៖
“Big C បានដឹងពីឱកាសមួយក្នុងការពង្រីកអាជីវកម្មរបស់យើង ដើម្បីគ្របដណ្តប់គ្រប់វិស័យនៃប្រទេសកម្ពុជា ទាំងប្រព័ន្ធអនឡាញ និងក្រៅបណ្តាញ ដែលធ្វើឲ្យផលិតផលរបស់យើងមានភាពងាយស្រួលក្នុងការប្រើប្រាស់ និងខិតទៅជិតអ្នកប្រើប្រាស់កម្ពុជា”
បន្ថែមពីនេះ លោក Aswin Techachareonvikul នាយកប្រតិបត្តិនៃ Big C Supercenter មានប្រសាសន៍ផងដែរថា Big C គ្រោងនឹងបន្តពង្រីកសាខារបស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដើម្បីទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់ ជាពិសេសនៅក្នុងដំណាក់កាលដែលការទិញមានការកើនឡើងគួរឱ្យកត់សម្គាល់។
ក្រុមហ៊ុនរំពឹងថាការពង្រីកអាជីវកម្មរបស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជានឹងអាចបង្កើតឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងស្រុករហូតដល់ ១ ២០០ នាក់ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំខាងមុខនេះ។
ដោយឡែក កាលពីខែមីនាកន្លងទៅក្រុមហ៊ុនមេរបស់ Big C គឺ Berli Jucker បានបង្ហាញផែនការចំណាយ ៦០-៧០ ពាន់លានបាត ក្រោមផែនការអាជីវកម្មរយៈពេល ៥ ឆ្នាំដែលដំណើរការពីឆ្នាំ២០២២ ដល់ឆ្នាំ២០២៦ ដើម្បីបង្កើនទំហំអាជីវកម្មលក់រាយទំនើបរបស់ខ្លួនទ្វេដងនៅទូទាំងអាស៊ីអាគ្នេយ៍ជាមួយនឹងការរំពឹងទុកនៃការលក់ទ្វេដងដល់ ២៧០ ពាន់លានបាត។ គួរបញ្ជាក់ថា Big C មានវត្តមានក្នុងប្រទេសកម្ពុជាតាំងពីឆ្នាំ២០១៩ មកម្ល៉េះ ដោយមានផ្សារទំនើប Big C ដំបូងគេបើកនៅក្រុងប៉ោយប៉ែត ដែលមានទំហំសរុប ៨,០០០ ម៉ែត្រការ៉េ។ បច្ចុប្បន្ននេះ Big C ដំណើរការពីរសាខាក្នុងប្រទេសកម្ពុជា គឺសាខា Big C Mini និងសាខាមួយរបស់ Big C hypermarket ។ ចំណែកឯ ហាង Kiwi Mart ត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ២០១៧ ជាហាងលក់ទំនិញរាយ ២៤ ម៉ោង ដោយលក់ផលិតផលជាច្រើនប្រភេទ រួមមានម៉ាកយីហោបារាំង ថៃ និងក្នុងស្រុក ផ្តោតលើអតិថិជនក្នុងស្រុក និងបរទេស៕
ជីវប្រវត្តិ: ជានិស្សិតនៃសាលកវិទ្យាល័យភូមិន្ទភ្នំពេញ ដេប៉ាតឺម៉ង់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងសារគមនាគមន៍។ បច្ចុប្បន្ន ជាអ្នករាយការណ៍ព័ត៌មាននៅ AMS Economy ។
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧ទទួលផលពីអាជីវកម្មបរិយាបន្ន សហគមន៍កសិកម្មមួយអាចផ្គត់ផ្គង់បន្លែបានជាង១តោន ក្នុងមួយខែ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 19/04/2024
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន គឺជាប្រភេទអាជីវកម្មគំរូថ្មីមួយដែលអាចផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធ និងអាចជំរុញសេដ្ឋកិច្ចទាំងក្នុងសហគមន៍ និងប្រទេសជាតិមួយ។
Good Nature Agro (GNA) ជួយកសិករខ្នាតតូចបង្កើនប្រាក់ចំណូលតាមរយៈការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 19/04/2024
Good Nature Agro (GNA) ជួយកសិករខ្នាតតូចបង្កើនប្រាក់ចំណូលតាមរយៈការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ
e-Choupal ជាវេទិកាអនឡាញធំបំផុតនៅឥណ្ឌាជួយនាំចេញកសិផលដោយផ្ទាល់ពីកសិករក្រីក្ររាប់លាននាក់
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 19/04/2024
e-Choupal គែជាច្រកនាំចេញកសិផលដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ឥណ្ឌាតាមរយៈបណ្តាញអ៊ិនធឺណេតដោយគិតមកដល់ពេលនេះមានកសិករក្រីក្រប្រមាណជា៤លាននាក់កំពុងអាស្រ័យផល