ព្រះសីហនុ ៖ មន្រ្តីជាន់ខ្ពស់នៃកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុបានឱ្យដឹងថា គម្រោងសាងសង់ចំណតកំពង់ផែកុងតឺន័រថ្មីទាំង ៣ដំណាក់កាលនៅកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ នឹងជំរុញវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវសមុទ្ររបស់កម្ពុជា ដោយដំណាក់កាលទីមួយនឹងចាប់ផ្តើមនៅដំណើរការចុងឆ្នាំ២០២២ ហើយគ្រោងនឹងដាក់ឱ្យដំណើរការពេញលេញនៅឆ្នាំ២០៣០។
លោក លោក ថៃ ឬទ្ធី អគ្គនាយករងទទួលបន្ទុកអាជីវកម្មនៃកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ បានឱ្យដឹងថា គម្រោងសាងសង់ចំណតកំពង់ផែដំណាក់កាលទី១ ក្នុងតម្លៃ ២០០លានដុល្លារអាមេរិក ជាកម្ចីសម្បទានពីប្រទេសជប៉ុន ដំណាក់កាលទី១ នឹងលាតសន្ធឹងប្រវែងជាង ៣៥០ម៉ែត្រ មានជម្រៅទឹក ១៤,៥ម៉ែត្រ ហើយវានឹងអាចអនុញ្ញាតឱ្យកប៉ាល់ដែលមានកុងតឺន័ររហូតដល់ទៅ ៤ ០០០ អាចបោះយុថ្កាបាន។
លោក ថៃ ឬទ្ធី បានបញ្ជាក់ដែរថា សម្រាប់ជំហានទី ២ នៃគម្រោងសាងសង់កំពង់ផែកុងតឺន័រខាងលើនេះ មានប្រវែង ៤០០ ម៉ែត្រ និងជម្រៅទឹក ១៦.៥០ ម៉ែត្រ ដែលនឹងត្រូវបានចាប់ផ្ដើមសាងសង់នៅក្នុងឆ្នាំ២០២៥ និងដាក់ឱ្យដំណើរការចាប់ពីឆ្នាំ២០២៨ ខាងមុខនេះ អាចអនុញ្ញាតឱ្យកប៉ាល់ដែលផ្ទុក ១០ ០០០ កុងតឺន័រ ចូលចតបាន។ ចំណែកគម្រោងកំពង់ផែកុងតឺន័រថ្មីជំហានទី ៣ នឹងមានប្រវែង ៤៣០ ម៉ែត្រ និងជម្រៅទឹក ១៧.៥០ ម៉ែត្រ ហើយអាចទទួលការចូលចតរបស់បណ្ដាកប៉ាល់ធំៗដែលផ្ទុកកុងតឺន័ររហូតដល់ ១៥ ០០០ កុងតឺន័រ នឹងត្រូវបានសាងសង់ចាប់ពីឆ្នាំ ២០២៦ ហើយបញ្ចប់ការសាងសង់ និងដាក់ឱ្យដំណើរការនៅឆ្នាំ២០៣០។
លោក ថៃ ឬទ្ធី អគ្គនាយករង បានបញ្ជាក់បន្ថែមថា នៅពេលដែលដំណាក់កាលទាំងបីបានបញ្ចប់ និងដំណើរការ ចំណតផែថ្មីនឹងជួយកែលម្អវិស័យដឹកជញ្ជូននៅកម្ពុជា ជាពិសេសធានាដល់ការចតកប៉ាល់កុងតឺន័រទម្ងន់ធ្ងន់នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក និងឆ្លើយតបទៅនឹងការកើនឡើងនៃបរិមាណទំនិញឆ្លងកាត់តាមកំពង់ផែឥឡូវនេះ។ កំពង់ផែកុងតឺន័រថ្មីទាំង ៣ ដំណាក់កាល នឹងធ្វើឱ្យវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវសមុទ្ររបស់កម្ពុជា កាន់តែរីកចម្រើន នៅពេលត្រូវបានដាក់ឱ្យដំណើរការពេញលេញនៅឆ្នាំ២០៣០។
លោកមានប្រសាសន៍ថា ៖
“នៅពេលអនាគត ជាមួយនឹងកំពង់ផែទឹកជ្រៅ យើងអាចរួមបញ្ចូលការដឹកជញ្ជូនទៅកាន់ប្រទេសទាំងអស់ក្នុងពិភពលោក។យើងរំពឹងថាតម្លៃដឹកជញ្ជូននឹងធ្លាក់ចុះទាបជាងមុន ប្រហែល ២០០ ដុល្លារក្នុងមួយកុងតឺន័រ។ ជាមួយនឹងការដាក់ឱ្យដំណើរការពេញលេញ វានឹងជួយឱ្យការដឹកជញ្ជូនទំនិញតាមកប៉ាល់ខ្នាតធំទៅ-មក កម្ពុជា បានល្អប្រសើរ ដោយកំពង់ផែជំហានទី ៣ ខាងលើ នឹងមានសមត្ថភាពប្រហាក់ប្រហែល ឬលើសពីកំពង់ផែមួយចំនួននៅក្នុងតំបន់ ក្នុងនោះ វានឹងមានជម្រៅទឹកជ្រៅជាងកំពង់ផែ Cai Mep របស់ វៀតណាមទៀតផង”
សូមបញ្ជាក់ថា សមត្ថភាពគ្រប់គ្រងកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុបច្ចុប្បន្នអាចផ្ទុកកុងតឺន័រ និងជញ្ជូនទំនិញមានត្រឹមតែ ១ ៥០០ TEUs តែប៉ុណ្ណោះ៕
ជីវប្រវត្តិ: បានបញ្ចប់ការសិក្សាថ្នាកអនុបណ្ឌិតផ្នែកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយមកពីសហភាពសូវៀត និងមានបទពិសោធន៍ជាង ២០ឆ្នាំក្នុងវិស័យសារព័ត៌មាន។ បច្ចុប្បន្ន លោកជាអ្នកយកព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy ។
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧Okra គំរូធុរកិច្ចបរិយាបន្ន ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាថាមពលស្អាតតម្លៃទាប សំដៅសហគមន៍ក្រីក្រនៅកម្ពុជា
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 29/03/2024
Okra ជាគំរូធុរកិច្ចបរិយាបន្នមួយនៅកម្ពុជាដែលមានដំណើរអាជីវកម្មតាមរយៈការជួយគាំទ្រ និងផ្គត់ផ្គង់ថាមពលស្អាត តម្លៃទាបសំដៅសហគមន៍ក្រីក្រ
ក្រុមហ៊ុន ហ្វតតេ ឡាយហ្វ៍ និងសាលារៀនជំនាន់ថ្មី វិទ្យាល័យព្រះស៊ីសុវត្ថិ ចុះ MOU ដើម្បីជួយលើកកម្ពស់ការអប់រំ និងចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុ
ព្រឹត្តិការណ៍, អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម
• 29/03/2024
ក្រុមហ៊ុន ហ្វតតេ ឡាយហ្វ៍ និងសាលារៀនជំនាន់ថ្មី វិទ្យាល័យព្រះស៊ីសុវត្ថិ ចុះ MOU ដើម្បីជួយលើកកម្ពស់ការអប់រំ និងចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុ
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន VinaSamex ជួយសម្រួលជីវភាពប្រជាជនក្រីក្រនៅខេត្តភាគខាងជើងនៃប្រទេសវៀតណាម
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 29/03/2024
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន VinaSamex កំពុងជួយជីវភាពប្រជាជនក្រីក្រនៅខេត្តភាគខាងជើងនៃប្រទេសវៀតណាមឱ្យមានលទ្ធភាពធូរធាជាងមុន
My Dream Home ធរុកិច្ចបរិយាបន្នបង្កើតឡើងដើម្បីបំពេញក្តីសុបិនពលរដ្ឋដែលមានជីវភាពខ្វះខាតអាចសាងសង់ផ្ទះផ្ទាល់ខ្លួន
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 29/03/2024
My Dream Home ជាអ្នកជំនាញផលិតឥដ្ឋបរិស្ថាន ឬ Eco-brick ដែលមានតម្លៃទាប ងាយស្រួលប្រើប្រាស់ និងពុំចាំបាច់មានជំនាញក្នុងការងារជាជាងសំណង់ឡើយ