បរទេស៖ កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ម្សិលមិញនេះក្រុមហ៊ុនបណ្តាញសង្គមយក្ស Twitter បានធ្វើការដាក់ឲ្យដំណើរការជាផ្លូវការហើយនូវសេវាកម្មចុះឈ្មោះជាសមាជិក ឬអាចហៅថា subscription service ជាលើកដំបូងរបស់ខ្លួន។
សេវាកម្មនេះត្រូវបាន Twitter ហៅឈ្មោះថា Blue ព្រម ជាមួយនឹងមុខងារជាច្រើនផ្សេងទៀតផងដែរ ហើយវាត្រូវបានគេមើលឃើញថាក្រុមហ៊ុនកំពុងព្យាយាមស្វែងរកប្រាក់ចំណេញបន្ថែមទៀតពីអ្នកប្រើប្រាស់ក្រៅតែពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តីមុខងារទាំងនោះនឹងត្រូវដាក់ឲ្យដំណើរដំបូងនៅក្នុងប្រទេសកាណាដា និងអូស្ត្រាលីប៉ុណ្ណោះ ហើយជឿជាក់ថានឹងអាចផ្តល់ផលប្រយោជន៍ជាច្រើនសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ Twitter ដែលមានកេរ្ត៍ឈ្មោះ និងល្បីល្បាញដូចជាអ្នកកាសែត ឬ content creator ជាដើម។ ក្រៅពីនោះ វានឹងជួយកាត់បន្ថយបណ្តាញសង្គមមួយនេះពីការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និង post ដែលទទួលបានការឧបត្ថម្ភចេញពីពេលវេលាជាក់ស្តែងនៃព័ត៌មានដែលត្រូវបានបង្ហាញ។
ប្រធានផ្នែកគ្រប់គ្រងផលិតផលរបស់ Twitter លោក Sara Beykpour បាននិយាយថា កន្លងមកក្រុមហ៊ុនតែងតែបានស្តាប់នូវការចង់បានរបស់ក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់ជាច្រើនមកហើយ ហើយក៏ជាអ្វីដែលក្រុមហ៊ុនតែងតែចង់ធ្វើវាផងដែរ ដូចនេះ Twitter មិនប្រើប្រាស់អំណាចរបស់ខ្លួនក្នុងការបង្កើតមុខងារណាមួយតាមតែចិត្តនោះដែរ។
យោងតាមការបញ្ជាក់របស់បុគ្គលជាន់ខ្ពស់នៃក្រុមហ៊ុនលំដាប់យក្សខាងលើនេះបានឲ្យដឹងថា សេវាកម្មចុះឈ្មោះ ឬ subscription ជាប្រចាំខែនៅលើ Twitter តម្រូវឲ្យមានការបង់ប្រាក់ប្រចាំខែប្រមាណជា 3.49 ដុល្លារក្នុងមួយខែនៅក្នុងប្រទេសកាណាដា និង 4.49 ដុល្លារក្នុងមួយខែនៅក្នុងប្រទេសអូស្ត្រាលី ហើយអ្នកប្រើប្រាស់ណាក៏អាចទិញសេវាកម្មនេះបានដូចគ្នាដែរ។
ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តី មកដល់ពេលនេះនៅមិនទាន់មានព័ត៌មានលំអិតបន្ថែមអំពីរបៀបនៃអ្នកប្រើប្រាស់ Twitter ក្នុងការរកចំណូលបន្ថែមពីសេវាកម្មចុះឈ្មោះ subscription service នេះនៅឡើយនោះទេ ហើយពេលនេះអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់ក៏នៅតែមានសិទ្ធិក្នុងការប្រើប្រាស់វាដោយឥតគិតថ្លៃដូចជាធម្មតាដដែល៕
ធ្លាប់បំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរជាមួយនឹងស្ថាប័នព័ត៌មានមួយចំនួនរយៈពេល៧ឆ្នាំ។ បទពិសោធបកប្រែប្រភេទព័ត៌មានអន្តរជាតិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចនិងកីឡាផង។ បច្ចុប្បន្នកំពុងបំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចអន្តរជាតិឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy.
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧ទទួលផលពីអាជីវកម្មបរិយាបន្ន សហគមន៍កសិកម្មមួយអាចផ្គត់ផ្គង់បន្លែបានជាង១តោន ក្នុងមួយខែ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 19/04/2024
អាជីវកម្មបរិយាបន្ន គឺជាប្រភេទអាជីវកម្មគំរូថ្មីមួយដែលអាចផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធ និងអាចជំរុញសេដ្ឋកិច្ចទាំងក្នុងសហគមន៍ និងប្រទេសជាតិមួយ។
Good Nature Agro (GNA) ជួយកសិករខ្នាតតូចបង្កើនប្រាក់ចំណូលតាមរយៈការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 19/04/2024
Good Nature Agro (GNA) ជួយកសិករខ្នាតតូចបង្កើនប្រាក់ចំណូលតាមរយៈការអនុវត្តកសិកម្មប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋ
e-Choupal ជាវេទិកាអនឡាញធំបំផុតនៅឥណ្ឌាជួយនាំចេញកសិផលដោយផ្ទាល់ពីកសិករក្រីក្ររាប់លាននាក់
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត
• 19/04/2024
e-Choupal គែជាច្រកនាំចេញកសិផលដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ឥណ្ឌាតាមរយៈបណ្តាញអ៊ិនធឺណេតដោយគិតមកដល់ពេលនេះមានកសិករក្រីក្រប្រមាណជា៤លាននាក់កំពុងអាស្រ័យផល