បាត់ដំបង ៖ ជាអាជីវកម្មក្នុងស្រុក ដែលបានបង្កើតឡើងនៅក្នុងអំឡុងពេលកើតមានវិបត្តិសេដ្ឋកិច្ច ជាពិសេសវិបត្តិនៃជំងឺកូវីដមានការរីករាលដាលនៅទូទាំងសកលលោក ណែម យើង បានបន្តខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្មរបស់ខ្លួនយ៉ាងមមាញឹក ជាមួយនឹងការទទួលបានប្រជាប្រិយភាពកាន់តែខ្លាំង និងមានទីផ្សារយ៉ាងទូលាយ ដែលដើរបញ្ច្រាសទិសរបស់អាជីវកម្មមួយចំនួនបានបិទទ្វារដោយសារតែមិនអាចទ្រាំទ្រនឹងការខាតបង់បាន។
លោក សំ បូរិន ជាម្ចាស់អាជីវកម្ម «ណែមយើង» ដែលជាសិប្បកម្មផលិតណែមរសជាតិបាត់ដំបងបានមានប្រសាសន៍ប្រាប់ឱ្យថា តាមការពិតទៅ អាជីវកម្មមួយនេះបានចាប់ផ្ដើមលើកដំបូងតាំងពីឆ្នាំ២០១៦ ប៉ុន្តែសម្រាប់ការពង្រឹង និងពង្រីកយ៉ាងពេញលេញគឺនៅអំឡុងពេលនៃការរីករាលជំងឺកូវីដ១៩ ពោលគឺនៅពេលមានវិបត្តិគឺចាប់ផ្ដើមធ្វើខ្លាំង លុះដល់ពេលសេដ្ឋកិច្ចដើរឡើងវិញគេក៏ស្គាល់កេរ្តិ៍ឈ្មោះណែមយើងកាន់តែច្រើន។
លោកបានបន្តថា ៖
“សម្រាប់សិប្បកម្មនេះមានអ្នកផលិតចំនួន ៦នាក់ ហើយការផលិតប្រចាំថ្ងៃអាចផលិតបានប្រមាណ ៦០០-៧០០ កញ្ចប់ ឬថ្ងៃខ្លះមានការកម្ម៉ង់ច្រើនអាចផលិតដល់ទៅ ១ ៥០០ កញ្ចប់ក៏មាន ហើយបន្តលក់បោះដុំទៅតាមបណ្ដាលខេត្តស្ទើរទូទាំងប្រទេស ជាពិសេសទៅតាមបណ្ដាលផ្សារទំនើប ម៉ាត និងផ្សារធម្មជាតិ ដូចជា ឡាក់គី, ជីបម៉ុង, តេលា, កាល់តិច និងTotal Circle-K ជាដើម។”
សម្រាប់ចំណុចពិសេសរបស់ផលិតផល «ណែមយើង» ត្រូវបានលោក សំ បូរិន បានបញ្ជាក់ថា ៖
“ចំពោះផលិតផលយើង គឺពាក់ព័ន្ធនឹងអនាម័យ បើគ្មានអនាម័យក៏លក់អត់បានដែរ ទីមួយគឺអនាម័យនេះតែម្ដង ទីពីរគឺរសជាតិ ដែលយើងផលិតណែមដោយមានការច្នៃមានការវេចខ្ចប់បានត្រឹមត្រូវតាមស្តង់ដារអាចលក់ក្នុងផ្សារទំនើបបាន”
ចំពោះផលិតផលណែម «សិប្បកម្មណែមយើង» មានផលិតផលចម្បងៗ៣ប្រភេទគឺ ណែមសាច់ត្រីសុទ្ធ, ណែមសាច់ត្រីលាយស្បែកជ្រូក និងណែមស្បែកជ្រូកសុទ្ធ ដែលសុទ្ធតែមានរសជាតិឆ្ងាញ់ ផលិតពីវត្ថុធាតុដើមល្អៗ ពិសេសការផលិតមានកាលកំណត់ត្រឹមត្រូវ។ ពាក់ព័ន្ធនឹងការដឹកជញ្ជូនវិញ ម្ចាស់សិប្បកម្មរូបនេះរៀបរាប់ថា ការដឹកជញ្ជូនណែម គឺខាងសិប្បកម្មរបស់លោកដឹកនៅពេលដែលណែមមិនទាន់គ្រប់អាយុ។
លោកបានពន្យល់ថា ៖
“ណែមមិនទាន់គ្រប់អាយុនេះ គឺមានន័យថា ណែមដែលយើងផលិតហើយ មានរយៈពេល ៤យប់ ៤ថ្ងៃ ទើបគ្រប់អាយុរបស់វា មានរជាតិជូរល្មម បន្ទាប់ពីគ្រប់អាយុហើយទើបគេត្រូវរក្សាទុកក្នុងទូរទឹកកចៀសវាងណែមជូរជ្រុល ខូចគុណភាព ហើយលុះដាក់រក្សាទុកក្នុងកន្លែងត្រជាក់ហើយ គេអាចរក្សាទុកបានរយៈពេល ៩០ថ្ងៃបន្ថែមទៀត។”
បើតាមការបញ្ជាក់ប្រាប់ពីម្ចាស់សិប្បកម្មណែម លោក សំ បូរិន ក៏មានគម្រោងទៅថ្ងៃអនាគត គឺលោកចង់គ្រប់គ្រងទីផ្សារបន្ថែម និងពង្រីកសមត្ថភាពផលិតឱ្យបានកាន់តែច្រើន ដើម្បីផ្គត់ផ្គង់ផលិតផលណែមបាត់ដំបងនេះរបស់លោកនេះ ទៅទូទាំងប្រទេសតែម្តង៕ អត្ថបទដោយ ៖ នី ស្រីពៅ