១៣០ ឆ្នាំទៅហើយហេតុអ្វីអាជីវកម្មរបស់ Coca Cola នៅតែជាស្លាកយីហោភេសជ្ជៈដ៏រឹងមាំ និងល្បីបំផុត

ចំណេះដឹង ៖ អស់រយៈពេលជាង ១៣០ ឆ្នាំទៅហើយដែលភេសជ្ជៈកូកាកូឡា  (Coca Cola)  បានចាប់កំណើតដំបូងនៅអាមេរិក ហើយក្រុមហ៊ុនជាផ្លូវការគឺបានដំណើរនៅថ្ងៃទី២៩ ខែមករាឆ្នាំ ១៨៩៥ ។

គិតចាប់រាប់ពីភេសជ្ជៈដំបូងគេ ឬយើងហៅថា Coca Cola Original រហូតមកដល់ពេលបច្ចុប្បន្ននេះក្រុមហ៊ុនបានបង្កើត និងទិញយកស្លាកយីហោភេសជ្ជៈបន្ថែមទៀតរហូតទៅដល់ ២០០ ប្រភេទមក ហើយជាមធ្យមភេសជ្ជៈរបស់ខ្លួនប្រមាណជា ១,៩ ពាន់លានដប និងកំប៉ុងត្រូវបានលក់ចេញជារៀងរាល់ថ្ងៃត្រូវបានគ្រប់គ្នាទទួលស្គាល់ថាជាក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈដែលមានចំណែកទីផ្សារធំជាងគេបំផុតលើលោកជាច្រើនទសវត្សរ៍មកហើយ។

លើសពីនេះរយៈពេលចុងក្រោយនេះក្រុមហ៊ុនក៏បានចាប់ផ្តើមវិនិយោគទៅលើភេសជ្ជៈមានជាតិអាកុលជាលើកដំបូងផងដែរនៅក្នុងទីផ្សារអាមេរិកដែលមានឈ្មោះថា Topo Chico និងក៏ដូចជាវិនិយោគទៅលើភេសជ្ជៈប៉ូវថាមពលបែបកីឡា  Body Armor ព្រមទាំងយីហោកាហ្វេ Costa ទៀតផងដែរ។

ហើយបើទោះបីជាបញ្ហារាតត្បាតនូវវីរុសកូវីដបានកំពុងតែធ្វើឲ្យក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មជាច្រើនបានបាត់បង់ប្រាក់ចំណូល  ឬបិទទ្វារក្តី  ប៉ុន្តែ Coca Cola នៅតែអាចមើលឃើញកំណើនប្រាក់ចំណេញរបស់ខ្លួនដល់ទៅ ៥ ភាគរយសម្រាប់ឆ្នាំ ២០២០  កន្លងទៅនេះ ឬប្រមាណជា ៩ ពាន់លានដុល្លារ។

អស់រយៈពេលជាយូរមកហើយបែបនេះតើហេតុអ្វី Coca Cola នៅតែមានឈ្មោះជាយីហោភេសជ្ជៈល្បីបំផុតលើលោកព្រមទាំងមានស្ថិរភាពអាជីវកម្មខ្លាំងបែបនេះ?

សម្រាប់ទីផ្សារបច្ចុប្បន្ន Coca Cola គឺជាអ្នកកាន់កាប់ទីផ្សារភេសជ្ជៈពិភពលោកដល់ទៅ ៤៤ ភាគរយ  ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនមិនដែលផ្អាក ឬកាត់បន្ថយវិធីសាស្ត្រក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឡើយ។ ប្រវត្តិរបស់ Coca Cola បានផ្ទុះនៅក្នុងទីផ្សារក៏ដោយសារតែការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែរ។

កាលពីឆ្នាំ ១៩៧១ ត្រូវបានគេចងចាំថាបានបង្កើតការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយដែលបានធ្វើឲ្យទីផ្សាររបស់ខ្លួនផ្ទុះខ្លាំងមែនទែនដែលគ្រានោះចម្រៀងមួយបទដែលត្រូវបានក្រុមហ៊ុនបង្កើត និងមានចំណងជើងថា Buy the World a Coke និងក្រោយមកប៉ុន្មានឆ្នាំជាមួយនឹងបទចម្រៀងបំផ្ទុះទីផ្សារម្តងទៀតដែលមានចំណងជើងថា I’d Like to Teach the World to Singជាដើម។

ប្រើប្រាស់វិធីទីផ្សារជ្រៀតចូលទីផ្សារក្រៅស្រុកមុនគេ និងខ្លាំងជាងគេ។ កាលពីឆ្នាំ ១៩០៦ ក្រុមហ៊ុនបានសម្រេចចិត្តបង្កើតទីផ្សារក្រៅស្រុកជាលើកដំបូងរបស់ខ្លួនចូលទៅក្នុងប្រទេសបាណាម៉ាដែលមានន័យថាវាជាបទពិសោធន៌ជាង ១០០ ឆ្នាំរួចទៅហើយរបស់ខ្លួននៅក្នុងទីផ្សារបរទេស។ ក្រៅពីនោះនៅឆ្នាំ ១៩២០ ក្រុមហ៊ុនបានប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រទីផ្សារខ្នាតយក្សដូចជាការបង្កើតក្រុមហ៊ុនក្រោមចំណុះថ្មីមួយសម្រាប់កិច្ចការងារសហប្រតិបត្តិការនិងនាំចេញ Coca-Cola Export Corporation ដែលគ្រានោះជោគជ័យដ៏ធំរបស់វាគឺការចូលរួមជាដៃគូឧបត្ថម្ភធំបំផុតរបស់កម្មវិធីប្រកួតកីឡាករអូឡាំពិកនៅក្នុងទីក្រុង Amsterdam របស់ហូឡង់។

ក្រៅពីនោះក៏នៅមានកត្តាធំជាច្រើនទៀតដូចជាការកសាងយីហោ Branding ជាដើមក៏សុទ្ធតែបានជួយឲ្យទីផ្សាររបស់ Coca Cola មិនងាយនឹងប៉ះពាល់នោះដែរទោះបីជាមានដៃគូប្រកួតប្រជែងធំៗជាច្រើនក្តី។ តាមរយៈការបញ្ជ្រាបអត្ថន័យនៃការស្មោះត្រង់ចំពោះអតិថិជនហើយនោះ Coca Cola ក៏បានព្យាយាមពន្យល់អំពីអត្ថន័យនៃភាពរីករាយជាលក្ខណៈគ្រួសារមិត្តភ័ក្ត និងក្រុមការងារធ្វើការងារផងដោយមានរួមបញ្ចូលវត្តមានរបស់ផលិតផល Coca Colaជាដើម។ ជាចុងក្រោយកត្តាដែលធ្វើឲ្យ Coca Cola នៅតែនាំមុខគេនៅលើទីផ្សារនិងមិនងាយរងប៉ះពាល់ទោះបីជាមានវិបត្តិសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោកក្តីនោះក៏ពីព្រោះតែផលិតផលនេះបានជ្រួតជ្រៀបនៅគ្រប់ទីផ្សារទាំងអស់របស់ពិភពលោករួចទៅហើយដូចនេះបើទោះបីជាតំបន់មួយអាចរកប៉ះពាល់តែតំបន់ផ្សេងទៀតអាចនឹងទទួលបានផលចំណេញកប់ក្តោងទៅវិញ៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

តម្លៃប្រេងឡើងថ្លៃ បង្កឱ្យមានការព្រួយបារម្ភលើការផ្គត់ផ្គង់ប្រេងនៅមជ្ឈិមបូព៌ា

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/04/2024

តម្លៃប្រេងឆៅម៉ាក Brent ឡើងថ្លៃ ៨៨,៥ ដុល្លារក្នុងមួយបារ៉ែល ខណៈដែលតម្លៃប្រេងឆៅម៉ាក West Texas Intermediate (WTI) ឡើងថ្លៃដល់ ៨៣,៤៨ ដុល្លារក្នុងមួយបារ៉ែល

ទទួលផលពីអាជីវកម្មបរិយាបន្ន សហគមន៍កសិកម្មមួយអាចផ្គត់ផ្គង់បន្លែបានជាង១តោន ក្នុងមួយខែ

ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/04/2024

អាជីវកម្មបរិយាបន្ន គឺជាប្រភេទអាជីវកម្មគំរូថ្មីមួយដែលអាចផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធ និងអាចជំរុញសេដ្ឋកិច្ចទាំងក្នុងសហគមន៍ និងប្រទេសជាតិមួយ។

កម្ពុជានាំចេញគ្រាប់ស្វាយចន្ទីឆៅទៅវៀតណាមជាង៤២ម៉ឺនតោន គិតជាទឹកប្រាក់ជាង៥៤០លានដុល្លារក្នុងត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០២៤

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/04/2024

កម្ពុជានាំចេញគ្រាប់ស្វាយចន្ទីឆៅទៅប្រទេសវៀតណាមបានជាង៤២ម៉ឺនតោន ហើយគិតជាទឹកប្រាក់បានជាង​៥៤០ លានដុល្លារអាម៉េរិកក្នុងរយៈពេល ៣ខែ ឆ្នាំ២០២៤ ។

អាជីវកម្មលក់សម្ភារៈតុបតែងល្អបែបខ្មែរមួយកន្លែងនៅរាជធានីភ្នំពេញ អាចលក់មួកស្លឹកត្នោតបានរហូតដល់ ៣ម៉ឺនមួកក្នុងឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរ

ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

• 19/04/2024

អាជីវកម្មលក់សម្ភារៈតុបតែងល្អបែបខ្មែរមួយកន្លែងនៅរាជធានីភ្នំពេញ អាចលក់មួកស្លឹកត្នោតបានរហូតដល់ ៣ម៉ឺនមួកក្នុងឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរ

e-Choupal ជាវេទិកាអនឡាញធំបំផុតនៅឥណ្ឌាជួយនាំចេញកសិផលដោយផ្ទាល់ពីកសិករក្រីក្ររាប់លាននាក់

ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 19/04/2024

e-Choupal គែជាច្រកនាំចេញកសិផលដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ឥណ្ឌាតាមរយៈបណ្តាញអ៊ិនធឺណេតដោយគិតមកដល់ពេលនេះមានកសិករក្រីក្រប្រមាណជា៤លាននាក់កំពុងអាស្រ័យផល

សមិទ្ធផល​ទេសចរណ៍ថ្មី​ៗក្នុងទឹក​ដី​ខេត្តកំពត នឹង​ជំរុញ​ទីផ្សារ​ដីធ្លី​ក្នុងខេត្តមួយនេះ​មានសម្ទុះ​មួយកម្រិត​​ទៀត​

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 19/04/2024

ការ​បង្កើត​សមិទ្ធផល​ថ្មីៗក្នុងទឹកដី​តំបន់ទេសចរណ៍ មិនត្រឹមតែជួយទាក់ទាញទេសចរ​ប៉ុណ្ណោះទេ តែវា​នឹងទាក់ទាញ​វិនិយោគិន​ចូលទៅតំបន់នោះ​ថែមទៀត​ផងដែរ

ក្នុងត្រីមាសទី១ កម្ពុជាសម្រេចទំហំពាណិជ្ជកម្មជាមួយប្រទេសអាសិបបានជាង ៨៣៦៤លានដុល្លារ​

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/04/2024

ក្នុងត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០២៤ ទំហំពាណិជ្ជកម្មកម្ពុជាជាមួយបណ្តាប្រទេសដៃគូចំនួន១៤ នៃកិច្ចព្រមព្រៀងសេដ្ឋកិច្ចគ្រប់ជ្រុងជ្រោយតំបន់អាសិប (RECP) សម្រេចបាន៨៣៦៤លានដុល្លារ​

ការប្រើប្រាស់កម្ចីជាមួយគោលដៅច្បាស់លាស់នឹងជួយលើកកម្ពស់ជីវភាពក្រុមគ្រួសារ

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 19/04/2024

ការប្រើប្រាស់កម្ចីពីគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុ ដែលមានគោលដៅច្បាស់លាស់ អាចជួយពង្រីកអាជីវកម្ម និងលើកកម្ពស់ជីវភាពក្រុមគ្រួសារប្រជាពលរដ្ឋឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង

Angkor Wildlife & Aquarium អភិរក្សសត្វកម្រ និងផ្តល់ការងារជូនប្រជាពលរដ្ឋ

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 19/04/2024

ឧទ្យានកម្សាន្ត Angkor Wildlife & Aquarium ក្នុងខេត្តសៀមរាប បានជួយថែរក្សា និង អភិរក្សសត្វទឹកសាប ទឹកប្រៃ និងសត្វព្រៃ ដែលសុទ្ធតែជាប្រភេទសត្វកម្រ