បច្ចុប្បន្ននេះ ផលិតផល និងសម្ភារៈប្រើប្រាស់មានច្រើនមុខ ច្រើនប្រភេទ ដែលកំពុងចរាចរណ៍នៅលើទីផ្សារ ដោយផលិតផលខ្លះត្រូវបានកែច្នៃ និងផលិតឡើងនៅក្នុងស្រុក និងខ្លះទៀតត្រូវបាននាំចូលមកពីក្រៅប្រទេស ឬប្រទេសជិតខាង។ យ៉ាងណាក៏ដោយ ត្បិតថាកាលពីមុនភាគច្រើនគេនិយមទិញ និងឱ្យតម្លៃទៅលើផលិតផលដែលនាំចូលមកពីក្រៅប្រទេសដោយគិតថាវាមានគុណភាពល្អ ប៉ុន្តែនាបច្ចុប្បន្ននេះ ម្ចាស់អាជីវកម្មក្នុងស្រុកមួយចំនួនបានរិះរកគំនិតថ្មីៗ ទាំងការបង្កើត ផលិត និងកែច្នៃបន្ថែម ឱ្យមានសោភ័ណភាព គុណភាព ដើម្បីទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យងាកមកផ្តល់តម្លៃ ជឿជាក់ និងគាំទ្រផលិតផលក្នុងស្រុកវិញគួរឱ្យកត់សម្គាល់។
ជាក់ស្ដែង និយាយតែវិស័យសម្លៀកបំពាក់ដែលកំពុងផុសផុល និងមានការគាំទ្រយ៉ាងច្រើនពីសំណាក់អតិថិជនទាំងជាតិ និងអន្តរជាតិ ជាពិសេសយុវជន ទៅលើម៉ាកសញ្ញា យីហោ (Brand) អាវក្នុងស្រុកជាច្រើន ជាមួយនឹងការបង្ហាញនូវការរចនាចេញជារូបភាពស្អាតៗ ប្លែកៗគ្នា ដោយមានដាក់បញ្ចូលសិល្បៈ វប្បធម៌ខ្មែរ និងអត្តសញ្ញាណជាតិខ្មែរជាច្រើន ។ តូយ៉ាង Ahsora World ជាម៉ាកសញ្ញាអាវយឺតមួយដែលភាគច្រើនគេស្គាល់តាមរយៈការរចនាបែបសហសម័យ លាយឡំជាមួយនឹងរូបភាពច្នៃប្រតិដ្ឋប្លែកៗ ផ្តោតសំខាន់ទៅលើសិល្បៈ វប្បធម៌ ប្រពៃណីខ្មែរ ជាពិសេសគឺការរចនាសម្រាប់រដូវបុណ្យទានផ្សេងៗ ទាំងនៅលើអាវ និងការវេចខ្ចប់ ដែលប្រាកដថាអាចទាក់ចិត្តរបស់អតិថិជនបានយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព។
បើតាមលោក តៃ ធារ៉ារិទ្ធីរក្ស ជាអ្នកគ្រប់គ្រងទូទៅនៃ Ahsora World បានប្រាប់ឱ្យដឹងថា៖
«បច្ចុប្បន្ន ផ្នត់គំនិតរបស់ប្រជាជនខ្មែរយើងគឺយល់ដឹងច្រើនទាក់ទងនឹងផលិតផលក្នុងស្រុក ជាពិសេសការគាំទ្រផលិតផលដែលទាក់ទងនឹងសិល្បៈ វប្បធម៌ ប្រពៃណីខ្មែរ គួបផ្សំនឹងការរចនាទៅលើអាវ ដោយយើងទទួលបានការគាំទ្រច្រើន ទាំងអតិថិជនខ្មែរ និងបរទេស ហើយអាវយើងមានច្រើនម៉ូដ និងច្រើនទំហំ ដែលភ្ញៀវគាត់អាចទិញពាក់ប្រចាំថ្ងៃក៏បាន ទិញជាអំណោយក៏បាន ដូចជា ជនបរទេសខ្លះមុនឡើងយន្តហោះក៏គាត់មកទិញ ៤-៥អាវ ទុកជាអំណោយយកត្រឡប់ទៅវិញ»។
សម្រាប់ការរចនា ក៏ដូចជាជ្រើសរើសប្រភេទកំណាត់អាវ អ្នកជំនាញផ្នែករចនាបានគិតគូរច្រើនទៅលើតម្រូវការអតិថិជន ដោយសារអតិថិជនខ្លះចង់បានសាច់ស្ដើង សាច់ក្រាស់ ឬប្រវែងសម្រុងផ្សេងៗគ្នា។
លោក តៃ ធារ៉ារិទ្ធីរក្ស បានបញ្ជាក់ថា ៖
«យើងបានច្នៃ និងសាកល្បងច្រើនទៅលើម៉ូដ និងខលិកសិនផ្សេងៗគ្នា ជាក់ស្ដែង ដូចដែលយើងធ្លាប់ចេញកាលពីឆ្នាំមុន សម្រាប់រដូវចូលឆ្នាំខ្មែរ យើងមានប្រភេទអាវហាវ៉ៃ មានរូបប្រសាទ រូបអន្សម រូបមួកស្លឹកត្នោត និងផ្ការំដួលជាដើម ដែលមានសាច់កំណាត់ស្ដើងសម្រាប់ខែក្ដៅ ចំណែកឯរដូវបុណ្យអុំទូកថ្មីៗនេះ យើងក៏បានចេញជាប្រភេទអាវយឺត តែបែបយុវវ័យ សាច់ក្រាស់ មានសម្រុងខ្លី ឬបែប streetwearវិញម្ដង»។
ចំពោះដំណើរការរបស់ Ahsora World លោក និងក្រុមការងារបានព្យាយាមចេញលក់នូវប្រភេទអាវដែលមានការរចនា ច្នៃម៉ូដផ្សេងៗគ្នា ជាពិសេសសម្រាប់រដូវបុណ្យទានធំៗ ដូចជាបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរ ចូលឆ្នាំប្រពៃណីចិន ភ្ជុំបិណ្ឌ និងបុណ្យអុំទូកជាដើម ដែលជាឱកាសពិសេសសម្រាប់ដាក់ចេញនូវការរចនាថ្មីៗទាក់ទងនឹងពិធីនីមួយៗផង និងតថភាពផ្សេងៗក្នុងប្រទេសកម្ពុជាផង ដែលចាត់ទុកជាការផ្សព្វផ្សាយវប្បធម៌ខ្មែរមួយផ្នែកផងដែរ។
ដោយឡែក ពាក់ព័ន្ធនឹងតម្លៃវិញ អាវ ដែលជ្រកក្រោម យីហោ Ahsora World មានច្រើនប្រភេទអាស្រ័យតាមការរចនា និងប្រភេទអាវ ដោយតម្លៃមានចាប់ពី ១០-៣០ដុល្លារ ហើយអតិថិជនភាគច្រើនបញ្ជាទិញតាមអនឡាញ ខ្លះមកទិញដល់ showroom ។ យ៉ាងណាក៏ដោយ ចំពោះតម្លៃអាវទាំងនេះអាចថ្លៃបន្តិចបើប្រៀបជាមួយតម្លៃអាវធម្មតា ប៉ុន្តែ Ahsora World នៅតែអាចរក្សាបាននូវចំនួនអតិថិជនចាស់ ហើយបានទាក់ទាញអតិថិជនថ្មីៗបន្ថែមជាបន្តបន្ទាប់។
គួរជម្រាបដែរថា បន្ទាប់ពីបានដាក់ចេញនូវខលិកសិនបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរ និងទទួលបានការគាំទ្រខ្លាំងកាលពីឆ្នាំមុន Ahsora World ក៏កំពុងរៀបចំការរចនាកាន់តែស្អាត និងប្លែកបន្ថែមទៀត សម្រាប់ត្រៀមក្នុងឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរខាងមុខនេះ ពោលគឺធ្វើយ៉ាងណាអាចទាក់ទាញអតិថិជនឱ្យបានស្គាល់ពីគុណភាពផលិតផលក្នុងស្រុកផង និងអត្ថន័យរបស់វប្បធម៌ខ្មែរផងដែរ៕