មន្ត្រីឥណទាន ឬ CO មួយចំនួនត្រូវបានអតិថិជនភាគច្រើនមើលឃើញមួយជ្រុងថា ជាតួនាទីដែលមិនល្អ និងជាអ្នកដែលបំពេញតួនាទីមិនត្រឹមត្រូវជាដើម។ ការយល់ឃើញរបស់អតិថិជនបែបនេះក៏ដោយសារតែរូបភាពមិនល្អមួយចំនួនតូចរបស់មន្ត្រីឥណទាន ត្រូវបានបង្ហោះចែកចាយតាមបណ្ដាញសង្គម។
រូបភាព និងវីដេអូនៃការឈ្លោះប្រកែកជាមួយអតិថិជន ការទាមទារយកប្រាក់សំណង និងការជេរប្រមាថពីអតិថិជនទៅលើមន្ត្រីឥណទានជាដើម ត្រូវបានគេប្រទះឃើញនៅលើបណ្ដាញសង្គម និងមានអ្នកចែករំលែកបន្តជាច្រើននាក់ផងដែរ។ ទង្វើទាំងនេះ វាបានប៉ះពាល់ដល់កេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងជំនឿទុកចិត្តទៅលើមន្ត្រីឥណទានជារួម។
ពាក់ព័ន្ធនឹងចំណុចនេះ លោក សុខ សុថា អគ្គនាយកប្រតិបត្តិនៃធនាគារអ៊ូរីបានគូសបញ្ជាក់ឱ្យដឹងថា មែនទែនទៅ តួនាទីរបស់មន្ត្រីឥណទានមានសារៈសំខាន់ណាស់ចំពោះវិស័យធនាគារ និងមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ។
លោកបន្តថា មន្ត្រីឥណទានជាតួនាទីដែលមិនអាចកាត់ផ្ដាច់ចេញពីវិស័យធនាគារឡើយ ព្រោះពួកគេជាអ្នកទៅរកអតិថិជនឱ្យប្រើប្រាស់កម្ចីធនាគារ។ ប៉ុន្តែរូបភាពរបស់មន្ត្រីមួយចំនួន ដែលបំពេញកិច្ចការងារមិនត្រឹមត្រូវ បែរជាត្រូវបានគេយកទៅវាយតម្លៃជារួម។
លោក សុខ សុថា បានបន្តមានប្រសាសន៍ថា៖
« ដើម្បីធានាដល់ការបំពេញការងារដោយប្រសិទ្ធភាព យើងតែងតែបណ្ដុះបណ្ដាលទៅដល់មន្ត្រីឥណទានយើងជាប្រចាំ ប៉ុន្តែវាក៏អាស្រ័យលើបុគ្គលម្នាក់ៗក្នុងការគ្រប់គ្រងបញ្ហា»។
ត្រង់ចំណុចនេះ លោកបានពន្យល់ដោយសម្រាយថា មន្ត្រីឥណទានជាការងារមួយដែលស្មុគស្មាញ និងទាមទារឱ្យពួកគេមានស្មារតីក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាខ្ពស់។ ដូចជាពេលដែលមន្ត្រីឥណទានចុះ ទៅប្រមូលប្រាក់សងត្រឡប់ប្រចាំខែរបស់អតិថិជន ច្បាស់ណាស់ថា អតិថិជនខ្លះមិនមានប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ក្នុងការសង ដូច្នេះតួនាទីរបស់ពួកគេគឺសម្របសម្រួល និងរកដំណោះស្រាយឱ្យអតិថិជន មិនមែនបង្កជាជម្លោះនោះទេ។
លោកបន្តថា៖
«សូមជៀសវាងបញ្ហាដែលចែកចាយទៅលើបណ្ដាញសង្គម ព្រោះពេលចែកចាយ យើងឃើញមានរឿងមិនល្អច្រើន ហើយថ្ងៃក្រោយគាត់អាចនឹងប៉ះពាល់ដល់ក្រេឌីតក្នុងការខ្ចីនៅថ្ងៃក្រោយដែរ ប៉ុន្តែក្នុងករណីថាមន្ត្រីយើងធ្វើការលើសពីតួនាទី ពលរដ្ឋអាចរាយការណ៍ទៅប្រធានសាខាដើម្បីដោះស្រាយទៅតាមច្បាប់»។
លោកបន្តឱ្យដឹងទៀតថា ករណីឈ្លោះប្រកែកជាមួយអតិថិជននេះមានមិនច្រើនទេ បើទោះជាបច្ចុប្បន្ននេះ ប្រជាពលរដ្ឋមានបញ្ហាក្នុងការសងត្រឡប់ក៏ដោយ។ ស្ថាប័នធនាគារ និងមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុមានការយោគយល់ចំពោះវិបត្តសេដ្ឋកិច្ចដែលបានជះផលដល់សេដ្ឋកិច្ចពលរដ្ឋ ជារួម ដូច្នេះកន្លងមក តែងតែមានការពិភាក្សាគ្នាដើម្បីរកដំណោះស្រាយរួមមួយ។
យ៉ាងណាក៏ដោយ លោកនៅតែលើកទឹកចិត្តឱ្យមានការគោរពសិទ្ធិឯកជនភាពគ្នាទៅវិញទៅមក និងជ្រើសរើសយកការពិភាក្សាគ្នាក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហា។ ម្យ៉ាងទៀត មន្ត្រីឥណទានខ្លួនឯងក៏ ត្រូវប្រកាន់ខ្ជាប់នូវសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ ចៀសវាងការធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់រូបភាពមន្ត្រីឥណទានជារួម៕