កំពង់ស្ពឺ ៖ រាជរដ្ឋាភិបាលនៅតែបន្តផ្តល់អាទិភាពក្នុងកិច្ចអភិវឌ្ឍតភ្ជាប់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនានានៅទូទាំងប្រទេសកម្ពុជា ដើម្បីជួយសម្រួល និងផ្តល់ភាពងាយស្រួលដល់វិស័យដឹកជញ្ជូន ដែលជាចលករយ៉ាងសំខាន់លើកកម្ពស់កំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ។ ជាក់ស្តែងផ្លូវជាតិលេខ៤១ ដែលអតីតផ្លូវព្រះបាទអង្គឌួង ពីថ្នល់ទទឹង (ចំណុចប្រសព្វផ្លូវជាតិលេខ៤) ខេត្តកណ្ដាល រហូតដល់ស្រុកជុំគិរី (ចំណុចប្រសព្វផ្លូវជាតិលេខ៣) ខេត្តកំពត ត្រូវបានប្រកាសបើកការដ្ឋានស្ដារ និងលើកកម្រិតគុណភាព ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់របស់សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា នាព្រឹកថ្ងៃទី២៦ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២២នេះ ។
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ដ្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានលើកឡើងថា គម្រោងស្ដារ និងលើកកម្រិតគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៤១ ប្រវែងសរុប ៩៥,២៧គីឡូម៉ែត្រ ពីថ្នល់ទទឹង ខេត្តកណ្ដាល រហូតដល់ស្រុកជុំគិរី ខេត្តកំពត ដែលឆ្លងកាត់ខេត្តចំនួន៤គឺ ខេត្តកណ្តាល ខេត្តកំពង់ស្ពឺ ខេត្តតាកែវ និងខេត្តកំពត។
ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រីបានមានប្រសាសន៍បន្តថា ៖
“ក្រោមម្លប់នៃសន្តិភាពពេញលេញ ដែលជាការដឹកនាំប្រកបដោយភាពឈ្លៀសវៃរបស់សម្ដេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន ជានាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដែលបានផ្តល់លទ្ធភាពគ្រប់គ្រាន់ដល់ប្រជាជននៅទូទាំងប្រទេសក្នុងការប្រកបអាជីវកម្មនានា និងទទួលបានចំណូលលើកកម្ពស់ជីវភាពគ្រួសារបានយ៉ាងប្រសើរ”
នៅក្នុងឱកាសនេះផងដែរថា ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ក៏បានលើកឡើងពីគម្រោងអាទិភាពដែលនឹងត្រូវសាងសង់នៅឆ្នាំបន្ទាប់ផងដែរថា ក្រៅពីគម្រោងស្ដារ និងលើកកម្ពស់ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ៤១ នេះ រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាក៏បានដាក់ចេញ និងចាត់បញ្ចូលនូវគម្រោងអភិវឌ្ឍអាទិភាពថ្មីៗបន្ថែមទៀត ដែលក្នុងនោះរួមមានដូចជា ៖ គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ៣១, ផ្លូវ៣៣, កំណាត់ផ្លូវតភ្ជាប់ពីព្រលានយន្ដហោះអន្តរជាតិ-សៀមរាបថ្មី, គម្រោងពង្រីកផ្លូវជាតិលេខ៧ (ម្ដុំស្គុនដល់ក្រុងកំពង់ចាម), គម្រោងផ្លូវជាតិលេខ ៦៧-៦៨, កំណាត់ផ្លូវលេខ៣៣ (តំបន់វាលរិញ), គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ៨។
បន្ថែមពីនេះ រាជរដ្ឋាភិបាលក៏បានគម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិថ្មីៗមួយចំនួនទៀត ដូចជា គម្រោងផ្លូវតភ្ជាប់ពីខេត្តបាត់ដំបងទៅកាន់ខេត្តសៀមរាប, គម្រោងផ្លូវតភ្ជាប់ពីខេត្តកំពង់ឆ្នាំឆ្លងកាត់បឹងទន្លេសាបទៅកាន់ខេត្តកំពង់ធំ , គម្រោងផ្លូវជាតិលេខ ៥០c , គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿន(ភ្នំពេញ-បាវិត), ផ្លូវល្បឿនលឿន (ភ្នំពេញ-សៀមរាប), គម្រោងសាងសង់ស្ពានឆ្លងទន្លេមេគង្គខេត្តក្រចេះ, គម្រោងស្ពានឆ្លងទន្លេបាសាក(ចាក់អង្រែ-ព្រែកប្រា), គម្រោងសាងសង់ផ្លូវដែកល្បឿនតភ្ជាប់ខេត្តសំខាន់ៗ រួមជាមួយនឹងគម្រោងផ្លូវដែកក្រោមដីក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ខណៈដែលគម្រោងសាងសង់ស្ពានឆ្លងទន្លេបាសាក់(ពីផ្សារចាស់-តំបន់ជ្រោយចង្វារ) និងស្ពានឆ្លងទន្លេមេគង្គមួយខ្សែទៀត (ពីជ្រោយចង្វារទៅកាន់អរិយក្សត្រ) ជាគម្រោងអាទិភាព និងចាប់បើកការដ្ឋានសាងសង់នៅឆ្នាំ២០២៣ឆាប់ៗខាងមុខនេះ។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា សម្រាប់គម្រោងស្ដារ និងលើកកម្រិតគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៤១ មានប្រវែងសរុប ៩៥,២៧គីឡូម៉ែត្រ គិតចាប់ពីថ្នល់ទទឹង (ចំណុចប្រសព្វផ្លូវជាតិលេខ៤) ខេត្តកណ្តាល ទៅដល់ស្រុកជុំគិរី (ចំណុចប្រសព្វផ្លូវជាតិលេខ៣) ខេត្តកំពត នឹងត្រូវសាងសង់ជាប្រភេទផ្លូវក្រាលបេតុងកៅស៊ូ AC កម្រាស់៥សង់ទីម៉ែត្រ និងពង្រីកទទឹងតួផ្លូវរហូតដល់ ១២ម៉ែត្រ។ គម្រោងនេះ នឹងសាងសង់បន្ថែមសំណង់សិល្បការ្យផ្សេងៗរួមមាន៖ ពង្រីកស្ពានចាស់ចំនួន ០១កន្លែង ប្រវែងសរុប ២០០ម៉ែត្រ ដាក់លូគ្រប់ប្រភេទចំនួន ៣១៥កន្លែង បំពាក់កាមេរ៉ាត្រួតពិនិត្យល្បឿនចំនួន ០៨កន្លែង រួមទាំងបំពាក់ផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ គំនូសសញ្ញាចរាចរណ៍ បង្គោលគីឡូម៉ែត្រ និងបង្គោលសុវត្ថិភាពផងដែរ។
ផ្លូវជាតិលេខ៤១នេះ គឺជាសសៃឈាមសេដ្ឋកិច្ចដ៏មានសារៈសំខាន់ឆ្លងកាត់ខេត្តចំនួន០៤ រួមមានខេត្តកណ្តាល កំពង់ស្ពឺ តាកែវ និងខេត្តកំពត ក៏ដូចជាតភ្ជាប់ទៅកាន់កំពង់ផែអន្តរជាតិសំខាន់ៗ ដូចជា កំពង់ផែពហុបំណងខេត្តកំពត និងមជ្ឈមណ្ឌលភស្តុភារកម្មដែលកំពុងសាងសង់ កំពង់ផែទេសចរណ៍ខេត្តកំពត និងកំពង់ផែទេសចរណ៍ខេត្តកែប-កោះទន្សាយ ដែលទើបសាងសង់រួច ព្រមទាំងតភ្ជាប់ទៅតំបន់ទេសចរណ៍ធម្មជាតិ ដែលនៅតាមបណ្តាខេត្តព្រះសីហនុ ខេត្តកែប និងខេត្តកំពត តាមរយៈខ្សែផ្លូវជាតិលេខ៣ លេខ៤ លេខ៣១ និងលេខ៣៣៕