ប៉ារីស ៖ ក្រុមអ្នកផលិតស្រាសាំប៉ាញ (Champagne) ជាច្រើនកាលពីដើមសប្តាហ៍កន្លងទៅនេះបានអះអាងថា ទំហំនៃការលក់ស្រាសាំប៉ាញ កាលពីឆ្នាំកន្លងទៅបានកើនឡើងរហូតដល់កំណត់ត្រាចាស់ដែលធ្លាប់មានកាលពីឆ្នាំ២០១៩ក្នុងពេលដែលពិភពលោកទាំងមូលកំពុងសម្ងំគេចចេញពីវិបត្តិកូវីដ។
ក្រុមអ្នកផលិតស្រាដែលភាគច្រើនជាក្រុមហ៊ុនក្នុងប្រទេសបារាំងធ្លាប់បានធ្វើការព្យាករណ៍រួចមកហើយថា ចំនួនលក់នៅក្នុងឆ្នាំ២០២១ នឹងអាចបំបែកកំណត់ត្រា ហើយជាលទ្ធផលការលក់ Champagne មានចំនួនដល់ទៅ ៥,៧ពាន់លានដុល្លារ ពោលគឺកើនឡើងក្នុងអត្រាដល់ទៅ ១៤ភាគរយ ច្រើនជាងកម្រិតដែលធ្លាប់មានកាលពីមុនសម័យវិបត្តិកូវីដទៅទៀត។
ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តី សកម្មភាពធ្វើអាជីវកម្មស្រាសាំប៉ាញនេះបានធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំងកាលឆ្នាំ២០២០នៅពេលដែលកូវីដកំពុងវាយប្រហារលើកដំបូង ដែលគ្រានោះទាំងបារ ភោជនីយដ្ឋាន ព្រមទាំងកម្មវិធីជួបជុំទាំងឡាយត្រូវបានបិទស្ទើគ្រប់ទីកន្លែង។
តួលេខជាផ្លូវការនេះក៏បានបង្ហាញដែរថា ការនាំចេញស្រាកាលពីឆ្នាំ២០២១ ចំពោះស្រាកម្រិត ០,៧៥លីត្រ មានរហូតទៅដល់ ១៨០លានដប កើនឡើង ៣៧ភាគរយធៀបពីឆ្នាំ២០២០ និងលើសចំនួនកាលពីឆ្នាំ២០១៩ ប្រមាណជា១៥ភាគរយ ខណៈដែលគិតត្រឹមទីផ្សារប្រទេសបារាំងប៉ុណ្ណោះ ទំហំស្រាកម្រិតនេះមានការកើនឡើងប្រមាណជាង២៥ភាគរយ ធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០២០ ប៉ុន្តែស្មើទៅនឹងចំនួនកាលពីឆ្នាំ២០១៩ ឬប្រមាណទៅដល់១៤០លានដប។
ទីផ្សារអាមេរិក គឺជាអ្នកដែលប្រើប្រាស់ស្រាសាំប៉ាញច្រើនជាងគេបំផុតរបស់សកលលោកក្រៅពីទីផ្សារបារាំង ដែលជាអ្នកផលិតដោយផ្ទាល់ ពោលគឺកើនឡើងប្រមាណ ៣១ភាគរយធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០១៩ ឬក្នុងចំនួនប្រមាណជា៣៤លានដប។ ក្រៅពីនោះគេសង្កេតឃើញថា ប្រទេសអង់គ្លេសជាទីផ្សារនាំចូលស្រាសាំប៉ាញធំជាងគេទី២ប្រមាណជា ២៩លានដប កើនឡើងតែ៧ភាគរយធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០១៩ ហើយបន្ទាប់មកជាប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ប្រមាណជា១៥លានដប កើនឡើងប្រមាណជា២៨ភាគរយ ខណៈដែលប្រទេសអូស្ត្រាលីបាននាំចូលប្រមាណជា១២លានដបធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០១៩កើនឡើងដល់ទៅ៥៣ភាគរយ៕
ធ្លាប់បំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរជាមួយនឹងស្ថាប័នព័ត៌មានមួយចំនួនរយៈពេល៧ឆ្នាំ។ បទពិសោធបកប្រែប្រភេទព័ត៌មានអន្តរជាតិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចនិងកីឡាផង។ បច្ចុប្បន្នកំពុងបំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចអន្តរជាតិឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy.
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧បុរសម្នាក់កែច្នៃត្រឡោកដូងទៅជាធ្យូងអនាម័យ ជួយដល់សុខមាលភាពប្រជាជន
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 26/04/2024
ជំនួសឱ្យការយកឈើទៅដុត បុរសម្នាក់បានប្រមូលយកត្រឡោកដូងដែលគេកោសសាច់រួច ទៅដុតឱ្យចេញជាធ្យូងអនាម័យ។
Hilltribe Organics ជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលជនជាតិភាគតិចនៅប្រទេសថៃជាង ៥០០ ដុល្លារក្នុងមួយខែពីការចិញ្ចឹមមាន់យកស៊ុតសរីរាង្គ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 26/04/2024
Hilltribe Organics បានរួមបញ្ចូលជនជាតិដើមភាគតិចដែលចិញ្ចឹមមាន់យកស៊ុតទៅក្នុងខ្សែសង្វាក់តម្លៃនៃផលិតផលសរីរាង្គរបស់ខ្លួន និងបានជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេបីដង ឬជាង ៥០០ ដុល្លារក្នុងមួយខែ
Doi Kham ក្រុមហ៊ុនធុរកិច្ចបរិយាបន្នថៃផ្តោតសំខាន់ជួយគាំទ្រជីវភាពក្រុមកុលសម្ព័ន្ធភ្នំ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 26/04/2024
Doi Kham បានជួយគាំទ្រដល់ក្រុមពលរដ្ឋកុលសម្ព័ន្ធជាច្រើនរយពាន់គ្រួសារតាមរយៈការទទួលទិញគ្រាប់កាហ្វេដែលមានគុណភាពខ្ពស់ដោយផ្ទាល់ពីសហគមន៍ទាំងនេះ