រថយន្តធ្វើដំណើរប្រចាំថ្ងៃរបស់មនុស្សទូទៅដែលដើរដោយថាមពលចំហេះប្រេងឥន្ធនៈបញ្ចេញសារធាតុកាបូនគឺជាបញ្ហាដ៏ស្មុគ្រស្មាញ និងជាបញ្ហាស្នូលនៃការបំពុលអាកាស ជាពិសេសជាកត្តាសំខាន់ដែលធ្វើឲ្យមានបម្រែបម្រួលអាកាសធាតុយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរ។
ឧស្ម័នកាបូនិករាប់លានតោនត្រូវបានបញ្ចេញចូលទៅក្នុងបរិយាកាសជារៀងរាល់ឆ្នាំ ដែលបានបំផ្លិចបំផ្លាញស្រទាប់អូហ្សូនដែលមាននាទីជាអ្នកការពារភពផែនដីពីការកើនឡើងនៃកំដៅយ៉ាងខ្លាំងក្លាពីពន្លឺព្រះអាទិត្យ ម្ល៉ោះហើយបានជាបច្ចុប្បន្នគេសង្កេតឃើញថារថយន្តអគ្គិសនីបានក្លាយទៅជាដំណោះស្រាយសម្រាប់ពិភពលោកក្នុងការគេចចេញពីវិបត្តិមួយនេះ។
ជាទូទៅរថយន្តអគ្គិសនីមានអាយុកាល១០ឆ្នាំគឺនឹងទាមទារឲ្យមានការផ្លាស់ប្តូរថ្មសាកអគ្គិសនីរថយន្តចេញ ប៉ុន្តែអ្នកជំនាញជឿជាក់ថាបច្ចុប្បន្នការកែច្នៃសារធាតុគិមីដែលមាននៅក្នុងថ្មសាកថាមពលអគ្គិសនីទាំងនោះមកជាសម្ភារ និងឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ឡើងវិញហាក់មិនទាន់ឈានដល់ចំនួនពាក់កណ្តាលនៃថ្នសាកដែលត្រូវបោះបង់ចោលនោះឡើយ។
ដូចនេះ មានការចោទជាសំណួរថា តើកាកសំណល់ថ្មសាកថាមពលអគ្គិសនីរថយន្តទាំងនោះនឹងអាចក្លាយទៅជាបញ្ហាធ្ងន់ធ្ងរសម្រាប់ភពផែនដីដែរឬទេនៅក្នុងរយៈពេលខាងមុខនេះ?
យ៉ាងណាក៏ដោយ ទោះបីជាមិនអាចធ្វើការព្យាករណ៍ទុកបាន១០០ភាគរយ ប៉ុន្តែអ្នកជំនាញជាច្រើនបាននាំគ្នាធ្វើការពន្យល់ស្រដៀងគ្នាទៅលើការវិវត្តនៃបច្ចេកវិទ្យាកែច្នៃថ្មរថយន្តអគ្គិសនីនាពេលអនាគតថានឹងមានភាពខ្វះខាតនៅឡើយធៀបទៅនឹងចំនួននៃការកើនឡើងនៃកាកសំណល់គិមីទាំងនេះ។
ថ្មរថយន្តអគ្គិសនីពិតជាលំបាកខ្លាំងណាស់ក្នុងការយកវាមកកែច្នៃឡើងវិញ ហើយកាន់តែអាក្រក់នោះគឺសារជាតុដែលមាននៅពីខាងក្នុងគឺជាសារជាតិដែលមានជាតិពុលបំផុតផងដែរ។ ថ្មអគ្គិសនីពីមុនគឺជាថ្មដែលសំបូរទៅដោយជាតិអាស៊ីតខុសពីថ្មរថយន្តបច្ចុប្បន្ន ដែលសំបូរទៅដោយអ៊ីយ៉ុងលីចូម។ ទោះបីជាអ៊ីយ៉ុងលីចូមមិនសូវពុលខ្លាំងដូចជាអាស៊ីតក្តី ប៉ុន្តែនៅពេលដែលវាត្រូវបានគេបោះចោលក៏មានសារធាតុបំពុលដូចគ្នា ខណៈដែលថ្មរថយន្តអគ្គិសនីបច្ចុប្បន្នគឺមានទំហំធំជាង ហើយនាពេលអនាគតទំហំនៃការប្រើប្រាស់នឹងមានការកើនឡើងទ្វេដង ឬរាប់សិបដងជាមិនខាន ដែលប្រការនេះនឹងអាចបង្កឲ្យកើតទៅជាក្តីបារម្ភបំផុតសម្រាប់ពិភពលោកដោះស្រាយសាជាថ្មី។
អ្នកជំនាញរបស់អាមេរិកលោក Ajay Kochhar សហស្ថាបនិកនៃក្រុមហ៊ុន LI-CYCLE បានពន្យល់ថា ក្រុមហ៊ុនភាគច្រើនព្យាយាមគេចវេសចេញពីការងារដែលពាក់ព័ន្ធទៅនឹងការទទួលខុសត្រូវចំពោះវត្ថុធាតុដើមនៃការផលិតថ្មរថយន្ត ពីព្រោះតែកត្តាសំខាន់គឺការប្រឈមមុខទៅនឹងបញ្ហាសុវត្ថិភាពជូនអ្នកប្រើប្រាស់ និងចំពោះបរិស្ថាន។ លោកបន្តទៀតថា នៅក្នុងសង្វាក់ផលិតកម្ម និងការផ្គត់ផ្គង់រថយន្តអគ្គិសនីនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងបន្តទៅពេលអនាគត កិច្ចការងារកែច្នៃថ្មរថយន្តឡើងវិញគឺជាចន្លោះប្រហោងដ៏ធំមួយដែលមិនទាន់ត្រូវបានស្វែងរកដំណោះស្រាយបានល្អប្រសើរនៅឡើយ ខណៈដែលទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនីទើបតែមានប្រមាណជា៥ភាគរយប៉ុណ្ណោះនៃរថយន្តដែលត្រូវបានលក់ចេញកាលពីឆ្នាំ២០២០ ហើយជឿជាក់ថា ក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំខាងមុខនេះ កាកសំណល់ថ្មរថយន្តអគ្គិសនី នឹងអាចមានទំហំធំ និងខ្ពស់ជាងប៉ម Eiffel Towers ប្រទេសបារាំងទៅទៀត៕
ធ្លាប់បំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរជាមួយនឹងស្ថាប័នព័ត៌មានមួយចំនួនរយៈពេល៧ឆ្នាំ។ បទពិសោធបកប្រែប្រភេទព័ត៌មានអន្តរជាតិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចនិងកីឡាផង។ បច្ចុប្បន្នកំពុងបំពេញការងារជាអ្នកបកប្រែអត្ថបទសារព័ត៌មានសេដ្ឋកិច្ចអន្តរជាតិឱ្យសារព័ត៌មាន AMS Economy.
របាយការណ៍ថ្មីៗ
មើលទាំងអស់ ➧ព័ត៌មានទូទៅ
មើលទាំងអស់ ➧បុរសម្នាក់កែច្នៃត្រឡោកដូងទៅជាធ្យូងអនាម័យ ជួយដល់សុខមាលភាពប្រជាជន
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 26/04/2024
ជំនួសឱ្យការយកឈើទៅដុត បុរសម្នាក់បានប្រមូលយកត្រឡោកដូងដែលគេកោសសាច់រួច ទៅដុតឱ្យចេញជាធ្យូងអនាម័យ។
Hilltribe Organics ជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលជនជាតិភាគតិចនៅប្រទេសថៃជាង ៥០០ ដុល្លារក្នុងមួយខែពីការចិញ្ចឹមមាន់យកស៊ុតសរីរាង្គ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 26/04/2024
Hilltribe Organics បានរួមបញ្ចូលជនជាតិដើមភាគតិចដែលចិញ្ចឹមមាន់យកស៊ុតទៅក្នុងខ្សែសង្វាក់តម្លៃនៃផលិតផលសរីរាង្គរបស់ខ្លួន និងបានជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេបីដង ឬជាង ៥០០ ដុល្លារក្នុងមួយខែ
Doi Kham ក្រុមហ៊ុនធុរកិច្ចបរិយាបន្នថៃផ្តោតសំខាន់ជួយគាំទ្រជីវភាពក្រុមកុលសម្ព័ន្ធភ្នំ
ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច
• 26/04/2024
Doi Kham បានជួយគាំទ្រដល់ក្រុមពលរដ្ឋកុលសម្ព័ន្ធជាច្រើនរយពាន់គ្រួសារតាមរយៈការទទួលទិញគ្រាប់កាហ្វេដែលមានគុណភាពខ្ពស់ដោយផ្ទាល់ពីសហគមន៍ទាំងនេះ