តើគួរផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោរអាជីវកម្ម ឬអត់ ក្រោយបញ្ចប់កូវីដ ហើយត្រូវគិតគូរលើចំណុចណាខ្លះ ?

ចំណេះដឹង ៖ បញ្ហាកូវីដបានធ្វើឲ្យមានផលប៉ះពាល់ទៅដល់អាជីវកម្មតូចធំរាប់លាននៅទូទាំងពិភពលោក ហើយបានបណ្តាលឲ្យមានការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងខ្លាំងចំពោះទំនោរ និងទឹកចិត្តរបស់អតិថិជនដែលជាអ្នកទិញ។ ជាមួយគ្នានេះ សម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មនានាដែលមានបំណងផ្លាស់ប្ដូរស្លាកសញ្ញាអាជីវកម្មរបស់ខ្លួន បន្ទាប់ពីទទួលរងនូវការខាតបង់ក្នុងអំឡុងពេលជួបវិបត្តិកូវីដ ក៏ត្រូវតែមានការពិចារណាឲ្យបានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយផងដែរ។

អាជីវកម្មដែលបានបិទ ឬផ្អាកបណ្តោះអាសន្នកាលនៅក្នុងអំឡុងវិបត្តិជំងឺកូវីដធ្ងន់ធ្ងរកាលពីពេលកន្លងទៅនេះ កំពុងស្វែងតែរកឱកាសត្រឡប់មកចូលរួមទីផ្សារប្រកួតប្រជែងវិញ ប៉ុន្តែត្រូវចាំថាអត្តចរិតរបស់អតិថិជនរបស់អ្នកមួយចំនួនធំគឺបានផ្លាស់ប្តូររួចទៅហើយចាប់គិតតាំងពីការជ្រើសរើស ការស្វែងរកប្រភេទទំនិញ ឬសេវាកម្មរហូតទៅដល់ការបញ្ជាទិញទំនិញ។

ផ្អែកតាមការស្រាវជ្រាវមួយដែលមានឈ្មោះថា McKinsey បានរកឃើញថា អតិថិជនជាជនជាតិអាមេរិកដល់ទៅប្រមាណ ៧៥ភាគរយ ក្នុងអំឡុងពេលរាតត្បាតនៃជំងឺបានផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោនៃទំនិញប្រើប្រាស់របស់ពួកគេប្រចាំថ្ងៃ ក្រោមហេតុផលសំខាន់ៗចំនួន៣ រួមមាន កត្តាតម្លៃ, ការជំរុញ និងផ្តល់ភាពងាយស្រួល រួមជាមួយនឹងកត្តាផ្គត់ផ្គង់មុខទំនិញដែលមានក្នុងស្តុកស្រាប់។

ដូចនេះ សម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មទាំងឡាយដែលមានបំណងចង់ផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោ ( Rebranding) ក្រោយវិបត្តិកូវីដនោះ គួរតែពិចារណាទៅលើកត្តាសាមញ្ញចំនួន ៨មុននឹងសម្រេច៖

១- ពិនិត្យមើលឡើងវិញចំពោះទស្សនៈវិស័យបេសកកម្ម និងតម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក (vision, mission & value)

២- វាយតម្លៃទៅលើភាពខ្លាំងនៃស្លាកយីហោរបស់អ្នក ទាំងគុណភាព បរិមាណ និងលទ្ធភាពនៅលើបណ្តាញសង្គម

៣- ព្យាយាមស្វែងយល់ពីទឹកចិត្តរបស់អតិថិជនគោលដៅ ឬអតិថិជនដែលមានសក្តានុពលនៅលើទីផ្សារការប្រកួតប្រជែង ក៏ដូចជាស្ថានភាពទូទៅនៃមជ្ឈដ្ឋានដែលបានផ្លាស់ប្តូរនៅក្នុងតំបន់គោលដៅ

៤- ​គិតឡើងវិញថា តើផ្នែកនៃអាជីវកម្មណាមួយរបស់អ្នកដែលគួរតែត្រូវបាននៅបន្ត​ ឬត្រូវតែកាត់ចោល និងយកមកធ្វើការកែប្រែថ្មី

៥- ពិចារណារកឲ្យឃើញនូវគោលគំនិតថ្មី ច្បាស់លាស់​ អំពីយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការផ្លាស់ប្តូរស្លាកយីហោ (Rebrading strategy) ដែលមានបូករួមទាំងបេសកកម្មទស្សនៈវិស័យ ទីតាំង និងរូបរាងថ្មី

៦- ដាក់ផែនការក្នុងការធ្វើការឌីសាញថ្មីទៅលើគ្រប់ចំណុចដែលចាំបាច់បូករួមទាំងស្លាកសញ្ញាផង

៧- ចាប់ផ្តើមធ្វើតេស្តជាមួយនឹងអតិថិជនចំពោះការយល់ឃើញនៃរូបរាងថ្មីរបស់យីហោរបស់អ្នក ឬដំណើរការថ្មី​ ព្រមទាំងផលិតផលថ្មីជាដើម

៨- បើកសម្ពោធដោយមានការចូលរួម និងផ្សព្វផ្សាយទៅកាន់អតិថិជនអំពីការផ្លាស់ប្តូរយីហោរបស់អ្នកជាផ្លូវការ

ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តី​ ដើម្បីអាចប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មបានក្នុងពេលដែលពិភពលោកនៅមិនទាន់ស្រាកស្រាន្តពីវិបត្តិសេដ្ឋកិច្ចនៅឡើយក្រោយវិបត្តិកូវីដនេះ វាមិនមែនជារឿងដែលងាយស្រួលនោះទេ។ ក្នុងន័យនេះ អ្នកក៏ត្រូវតែធ្វើការពិចារណាទៅលើកត្តាជាច្រើនផ្សេងទៀតពាក់ព័ន្ធទៅវិធីសាស្ត្រនៃការផ្សព្វផ្សាយ (ធ្វើឌីជីថលម៉ាឃីតធីង) ដែលរួមមានទាំងការធ្វើវីដេអូផ្សព្វផ្សាយ និងការបង្កើនសកម្មភាពនៅក្នុងបណ្តាញសង្គមជាដើម ដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាឲ្យយីហោរបស់អ្នកមានការទទួលស្គាល់កាន់តែច្រើន និងបានដឹងកាន់តែទូលាយទៅដល់អតិថិជនគោលដៅ៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

Kukula Solar ធ្វើការជាមួយអ្នកលក់ផលិតផលថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យជាស្ត្រី និងយុវជនពីសហគមន៍ក្រីក្រ

ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 25/04/2024

គំរូអាជីវកម្មបរិយាបន្នរបស់ Kukula Solar គឺការធ្វើការជាមួយអ្នកលក់ផលិតផលថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យជាស្ត្រី និងយុវជនពីសហគមន៍មូលដ្ឋាន ដើម្បីជំរុញការធ្វើទីផ្សារផលិតផលពន្លឺព្រះអាទិត្យ និងផ្តល់ការគាំទ្របន្ថែមដូចជាការជួសជុល និងសេវាកម្មអតិថិជនក្នុងសហគមន៍របស់ពួកគេ

ព្រែកជីក​ហ្វូណន​តេជោ​ គ្រោង​សង់​សន្ទះទឹកចំនួន​៣ និងកំពង់ផែរណប​ចំនួន​៣

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 25/04/2024

គម្រោ​ងព្រែកជីក​របស់​កម្ពុជា គ្រោងនឹង​សង់​កំពង់ផែរណន​នៅតាមបណ្ដោយគម្រោងនោះ​ចំនួន​បី និង​មានគម្រោងមជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្មនិងភស្តុភារកម្មផងដែរ​

ពិភពលោកឆ្ពោះទៅរកថាមពលកាបូនកម្រិតទាប ប៉ុន្តែត្រូវគ្រប់គ្រងឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពលើវត្ថុធាតុដើមកម្រ

ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 25/04/2024

ពិភពលោកឆ្ពោះទៅរកថាមពលកាបូនកម្រិតទាប ប៉ុន្តែត្រូវគ្រប់គ្រងឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពលើវត្ថុធាតុដើមកម្រ

ចំណេះដឹងពីទីផ្សារអចលនទ្រព្យ

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 25/04/2024

ដោយសារតែបញ្ហារាតត្បាតនៃជំងឺកូវីដបានរុញច្រានឲ្យមនុស្សជាច្រើនធ្លាក់ចូលទៅក្នុងបញ្ហាវិបត្តិនៃហិរញ្ញវត្ថុ រហូតមានអ្នកខ្លះបានបង្ខំចិត្តសម្រេចប្រកាសលក់ទ្រព្យសម្បត្តិព្រមទាំងអចលនវត្ថុរបស់ខ្លួននៅក្នុងតម្លៃទាប

ការចេះបង្កើតទម្លាប់សន្សំ​លុយជួយបញ្ចៀសពីកម្ចីក្រៅផ្លូវការ

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 25/04/2024

ការចេះបង្កើតទម្លាប់សន្សំ និងការចាត់ចែង ទុកដាក់លុយកាក់ឱ្យបានត្រឹមត្រូវ គឺពិតជាមានសារៈសំខាន់ណាស់ ហើយថែមទាំងអាចជួយឱ្យជៀសផុតពីបំណុលមានអត្រាការប្រាក់ខ្ពស់

សហគមន៍កសិកម្មទំនើប ៖ ការរួមគ្នាចងក្រងជាសហគមន៍ គឺដើម្បីរួមគ្នាអភិវឌ្ឍវិស័យកសិកម្ម

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 25/04/2024

មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ក្រសួងកសិកម្មបានលើកឡើងពីការរួមគ្នាចងក្រងជា«សហគមន៍កសិកម្មទំនើប» ប្រៀបបានទៅនឹងការប្រមូលផ្តុំគ្នាទៅជាចង្កឹះមួយបាច់ធំ ដែលមានភាពរឹងមាំ

ក្រុមហ៊ុនរុករករ៉ែដ៏ធំរបស់រុស្ស៊ីគ្រោងផ្លាស់ប្តូរប្រតិបត្តិការមួយចំនួនទៅកាន់ប្រទេសចិន

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 25/04/2024

ក្រុមហ៊ុនរុករករ៉ែដ៏ធំរបស់រុស្ស៊ី Norilsk Nickel គ្រោងនឹងផ្លាស់ប្តូរប្រតិបត្តិការមួយចំនួននៃផលិតកម្មទង់ដែងទៅកាន់ប្រទេសចិន បន្ទាប់ពីរងសម្ពាធនៃទណ្ឌកម្មរបស់លោកខាងលិច។

សាច់ក្រកបាត់ដំបង រូបមន្តតពីគ្រួសារ មានទីផ្សារទាំងក្នុង និងក្រៅតំបន់

ជំនួញ, ព្រឹត្តិការណ៍

• 25/04/2024

សិប្បកម្មផលិតសាច់ក្រកមួយនៅខេត្តបាត់ដំបង កំពុងផលិត និងផ្គត់ផ្គង់សាច់ក្រកក្នុងទីផ្សារ មិនថាលក់រាយក្នុងតំបន់ ឬបោះដុំទៅតាមម៉ាត និងអាហារដ្ឋាន

សហភាពអឺរ៉ុបគ្រោងនឹងដាក់ទណ្ឌកម្មជុំទី ១៤ លើរុស្ស៊ី

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 24/04/2024

ប្រទេសជាច្រើនរួមទាំងប្រទេសស៊ុយអែត ហ្វាំងឡង់ និងរដ្ឋបាល់ទិក កំពុងជំរុញឱ្យសហភាពអឺរ៉ុបដាក់ទណ្ឌកម្មទាំងស្រុងលើឧស្ម័ធម្មជាតិរាវ (LNG) របស់រុស្ស៊ី

Barefoot College ជួយផ្លាស់ប្តូរជីវភាពសហគមន៍ក្រីក្រ និងជួយបណ្តុះបណ្តាលស្ត្រីទៅជាវិស្វករក្នុងវិស័យថាមពលសូឡា

ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 24/04/2024

Barefoot College បាន និងបន្តបេសកកម្មរបស់ខ្លួនទៅតាមគោលការណ៍អភិវឌ្ឍប្រកបដោយចិរភាព ហើយបានចូលរួមក្នុងកិច្ចការងារជាច្រើនជាមួយប្រជាសហគមន៍ក្រីក្រ