យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារចំនួន៥ អាចជម្រុញការលក់ផលិតផលក្នុងស្រុកបានយ៉ាងជោគជ័យ

សេដ្ឋកិច្ច ៖ ផលិតផលក្នុងស្រុករបស់កម្ពុជារាប់ចាប់តាំងពីស្រូវម្រេច ផលិតផលចម្លាក់ សូត្រ រហូតទៅដល់ដំណាំកៅស៊ូ និងសម្លៀកបំពាក់ បើទោះបីជាត្រូវបាននាំចេញជាច្រើនរយលានដុល្លារជារៀងរាល់ឆ្នាំ ប៉ុន្តែផលិតផលមួយចំនួនទៀតហាក់ដូចជាមិនទាន់មានទីផ្សារទូលាយនៅឡើយ ហើយកំពុងរង់ចាំឱកាសល្អណាមួយដើម្បីពង្រីកផលិតកម្ម និងម៉ាកយីហោរបស់ខ្លួនទៅកាន់ទីផ្សារដ៏ធំនៅក្រៅប្រទេស។

នៅក្នុងសម័យបដិវត្តន៍ឧស្សាហកម្ម ៤.០ បច្ចេកវិទ្យាគឺជាកូនសោរដ៏សំខាន់ដើម្បីបើកទ្វារទីផ្សារដ៏មានប្រសិទ្ធភាពបំផុត ប៉ុន្តែក៏ទាមទារឲ្យគ្រប់គ្នាមានជំនាញដ៏ប្រាកដ និងត្រឹមត្រូវផងដែរចំពោះការងារបែបនេះ។

សកម្មភាពជម្រុញផលិតផលក្នុងស្រុកត្រូវការទាមទារឲ្យមានការចូលរួមពីសំណាក់ភាគីដែលពាក់ព័ន្ធមិនមែនជាការងារសម្រាប់រដ្ឋាភិបាលឬឯកជនតែម្នាក់ឯងនោះទេ ដូចនេះក្នុងនាមជាម្ចាស់ផលិតផលផ្ទាល់ ឬក្នុងនាមជាភាគីណាមួយដែលកំពុងមានបំណងចង់ជួយពន្លឿន និងពង្រីកទីផ្សារនៃផលិតផលក្នុងស្រុកទៅកាន់ទីផ្សារបរទេសនោះ ចាំបាច់ត្រូវតែមានចំណេះដឹងទូលាយ និងជំនាញច្បាស់ខាងផ្នែកធ្វើ និងគ្រប់គ្រងទីផ្សារ។

ខាងក្រោមនេះ គឺជាយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារតាមបែបបច្ចេកវិទ្យាមួយចំនួនដែលអ្នកគួរតែពិចារណាស្រាវជ្រាវរៀនសូត្រ​ ដើម្បីអនុវត្ត ឬស្វែងរកអ្នកជំនាញមកជួយដើម្បីអាចបើកឱកាសលក់ផលិតផលកាន់តែមានទំហំធំទូលាយ។

១.ប្រើប្រាស់ Google My Business ដើម្បីដាក់បង្ហាញផលិតផល ៖ ដូចយើងបានដឹងហើយថា Google ជាទីកន្លែងស្វែងរកព័ត៌មានរាប់ពាន់លានដងជារៀងរាល់ខែ ដូចនេះប្រសិនបើផលិតផលក្នុងស្រុករបស់យើងមានឈ្មោះនៅក្នុងបញ្ជីរបស់បណ្តាញមួយនេះ នោះឱកាសនៃការលក់ទៅកាន់អតិថិជនក្រៅប្រទេសមិនយូរមិនឆាប់នោះទេនឹងអាចធ្វើទៅរួចជាមិនខាន។ Google My Business ជាផ្ទាំងវេបសាយមួយដែលមានមុខងារងាយស្រួល អនុញ្ញាតឲ្យម្ចាស់ផលិតផលក្នុងការគ្រប់គ្រងបញ្ជីផលិតផល និងជួយឲ្យផលិតផលមាននៅក្នុងផ្ទាំងស្វែងរករបស់ Google Search ទៀតផង។ ក្រៅតែពី Google ហើយនោះវេបសាយផ្សេងទៀតដែលជាទីផ្សារល្អៗក្នុងការលក់ផលិតផលនោះ នៅមានបណ្តាញផ្សេងទៀត ដូចជា Amazon, Alibabaឬ Ebay ជាដើម។

២.កសាងទំនុកចិត្តនិងបទពិសោធល្អសម្រាប់អតិថិជនដំបូងនិងបន្តបន្ទាប់តាមរយៈ Customer Reviews ​៖ អ្នកត្រូវចាំថាអតិថិជន ៩០ភាគរយនៅទូទាំងពិភពលោកនៅពេលនេះគឺកំពុងមានសកម្មភាពនៅលើប្រព័ន្ធអនឡាញ ដូចនេះមុននឹងការសម្រេចចិត្តទិញផលិតផលណាមួយពួកគេភាគច្រើនគឺនឹងធ្វើការសម្រេចចិត្តតាមរយៈ Customer Reviews ដែលវាគឺជាមុខងារម្យ៉ាងដែលអនុញ្ញាតឲ្យអតិថិជនដែលបានទិញផលិតផលរបស់យើងក្នុងការចែករំលែកពីមតិយោបល់របស់គេចំពោះគុណភាពតម្លៃព្រមទាំងសេវារបស់យើងទៅកាន់អតិថិជនផ្សេងទៀត។

៣.បង្កើតវីដេអូបង្ហាញពីផលិតផល ៖ ក្រៅតែពីការស្វែងរក និងមើលឃើញ Customer Reviews ហើយនោះ អតិថិជននៅលើប្រព័ន្ធអនឡាញពិតជាចង់ឃើញ និងប៉ះនូវផលិតផលរបស់អ្នកដោយផ្ទាល់ ដូចនេះការផលិតវីដេអូបង្ហាញពីរបៀបប្រើប្រាស់ឬបង្ហាញពីគុណភាពគឺជារឿងចាំបាច់ដែលមិនអាចខ្វះបាននោះទេ។ អ្នកត្រូវចាំថា វីដេអូកាន់តែមានគុណភាព និងគុណប្រយោជន៍ផលិតផលរបស់អ្នកកាន់តែទទួលបានឱកាសច្រើនក្នុងការលក់ចេញទៅលើទីផ្សារក្រៅប្រទេស។

៤.បង្កើនការទទួលស្គាល់ និងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកលើបណ្តាញសង្គម ៖ Google, Amazon, Ebay មិនមែនជាទីផ្សារតែមួយសម្រាប់បង្កើតលទ្ធភាពលក់នោះទេ ប៉ុន្តែបណ្តាញសង្គមដែលបច្ចុប្បន្នមានអ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ច្រើនលើសលប់ក៏ជាទីកន្លែងដ៏មានសក្តានុពលផងដែរសម្រាប់ផលិតផលរបស់អ្នក។ ការបង្កើនស្លាកយីហោនៅតាមបណ្តាញសង្គមដូចជា Facebook, Twitterឬ Instagram ហើយតភ្ជាប់វាជាមួយនឹងទីផ្សារលក់អនឡាញខាងលើគឺជាការបន្ថែមទំនុកចិត្តកាន់តែខ្លាំងឡើងសម្រាប់អតិថិជនដែលកំពុងមានបំណងចង់បានផលិតផលរបស់អ្នក។

៥.បង្កើតវេបសាយ ឬប្លុក (Website & Blogging) ៖ ក្រោយពេលដែលអ្នកចាប់ផ្តើមមានអតិថិជនហើយនោះ ពួកគេអាចនឹងអាចវិលត្រឡប់មកដើម្បីចរចាគ្នាសាជាថ្មីកាន់តែងាយស្រួលតាមរយៈវេបសាយ ឬប្លុករបស់អ្នក ហើយមិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះនៅទីនេះអ្នកក៏អាចបង្កើត ជាមាតិកាដែលមានសារៈប្រយោជន៍ពាក់ព័ន្ធទៅនឹងផលិតផលរបស់អ្នកផងដែរ ដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍បន្ថែមទៀតពីសំណាក់អតិថិជនលើអនឡាញ៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

ព័ត៌មានទូទៅ

មើលទាំងអស់ ➧

ស្វែងយល់​ពីតម្លៃសន្មត​ក្នុង​ការទិញ-លក់អចលនទ្រព្យ​​ ដែល​អ្នកវិនិយោគគួ​រតែដឹង​

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 23/04/2024

តម្លៃសន្មត​ដែល​គេប្រើប្រាស់ក្នុងវិស័យអចលនទ្រព្យ​គឺមានសារ​សំខាន់​សម្រាប់​ម្ចាស់​ក្រុមហ៊ុន ឬអ្នកគ្រប់​គ្រង​ក្រុមហ៊ុន​ ជាពិសេសនៅក្នុងពេលដែលមានការទិញ-លក់

រាជរដ្ឋាភិបាលដាក់ចេញគោលនយោបាយវិនិយោគ គាំទ្រដល់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 23/04/2024

គណៈកម្មាធិការវិនិយោគ និងគម្រោងសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមអាស៊ាន បានពិភាក្សាដើម្បីស្វែងរកធាតុចូលសម្រាប់ធុរកិច្ចឆ្លងកាត់ព្រំដែនរវាងកម្ពុជា និងវៀត​ណាម

អាជីវកម្មសង្គម Okra ផ្ដល់អគ្គិសនីដល់ប្រជាជននៅតំបន់ដាច់ស្រយាល និងលើកស្ទួយថាមពលស្អាត

ជំនួញ, ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍

• 23/04/2024

ក្រុមហ៊ុន Okra បានកំណត់យកប្រជាជននៅតាមតំបន់ដាច់ស្រយាលជាប្រជាជនគោលដៅ ក្នុងការជួយសម្រាលការចំណាយថ្លៃអគ្គិសនីរបស់ពួកគេ។

កម្ពុជា រំពឹង​ទទួលបានការ​វិនិយោគ​ និងទេសចរ​ពីប្រទេស​ចិន​បន្ថែ​ម​ក្រោយដំណើរទស្សនកិច្ច​របស់រដ្ឋមន្ត្រី​ការ​បរទេស​ចិន

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 23/04/2024

កម្ពុជារំពឹងថា​​ ក្នុងឆ្នាំ២០២៤​នេះ នឹងទទួលបាន​វិនិយោគិន ​និង​ទេសចរពីប្រទេ​សចិន​បន្ថែមទៀត​ក្រោយ​ដំណើរ​ទស្សនកិច្ច​របស់​រដ្ឋមន្ត្រីការបរទេស​ចិន​

Olam Agri ជំរុញការបណ្តុះបណ្តាលកសិករលើផលិតកម្មស្រូវ ដើម្បីជួយពួកគេបង្កើនប្រាក់ចំណូល

ធុរកិច្ចបរិយាបន្ន, ព្រឹត្តិការណ៍, អាជីវកម្មថ្មី និងនវានុវត្ត

• 23/04/2024

Olam ផ្តល់កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលដ៏ទូលំទូលាយសម្រាប់ដល់កសិករជាដៃគូដែលផ្តោតទៅលើលក្ខខណ្ឌ និងគោលដៅរបស់កសិករជាមូលដ្ឋាន ដើម្បីលើកកម្ពស់ជីវភាពរបស់ពួកគេ។

ផែនការហិរញ្ញវត្ថុ គឺជាឧបករណ៍ដ៏សំខាន់សម្រាប់ក្រុមគ្រួសារនីមួយៗ

ព្រឹត្តិការណ៍, ហិរញ្ញវត្ថុ

• 23/04/2024

គ្រួសារនីមួយៗតែងតែងមានក្តីស្រមៃចង់មានរំហូរសាច់ប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ក្នុងដៃសម្រាប់ចំណាយលើការរស់នៅប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំខែ និងប្រចាំឆ្នាំជាដើម ប៉ុន្តែវាមិនមែនជារឿងងាយស្រួលនោះទេ

កម្ពុជា – ចិន ឯកភាពគ្នាជំរុញវិស័យទេសចរណ៍ និងបង្កើនជើងហោះហើរត្រង់

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 23/04/2024

កម្ពុជា-ចិន បានឯកភាពជំរុញកិច្ចសហប្រតិបត្តិការវិស័យទេសចរណ៍ ការហោះហើរត្រង់ និងយុទ្ធនាការ «ឆ្នាំនៃការផ្លាស់ប្តូរប្រជាជន និងប្រជាជនកម្ពុជា-ចិន ២០២៤»

ក្រុងរុនតាឯក និងពាក់ស្នែង បាន និងកំពុងប្រែក្លាយឱ្យទៅជាបុរីជនបទគំរូរបស់កម្ពុជា

ព្រឹត្តិការណ៍, អចលនទ្រព្យ

• 23/04/2024

រាជរដ្ឋាភិបាល​ បានជំរុញឱ្យ​រៀបចំ​បង្កើត​បុរីជនបទនៅតាម​បណ្ដាខេត្ត​នានា​ទូទាំង​ប្រទេស ​ដើម្បីលើកកម្ពស់​ដល់សុខុមាលក្នុងការ​រស់នៅ​របស់ប្រជាពលរដ្ឋ

ផ្លែដូងស្រស់របស់កម្ពុជា ត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យនាំចេញជាផ្លូវការទៅកាន់ទីផ្សារប្រទេសចិន

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 22/04/2024

ផ្លែដូងស្រស់របស់កម្ពុជាទទួលបានការអនុញ្ញាតឱ្យនាំចេញជាផ្លូវការទៅកាន់ទីផ្សារប្រទេសចិនបន្ទាប់ពីកិច្ចប្រជុំលើកទី៧នៃគណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលអន្តររដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា-ចិន

កិច្ចប្រជុំលើកទី៧ នៃគណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលអន្តររដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា-ចិន ចុះហត្ថលេខាលើឯកសារសំខាន់ៗចំនួន៣

ព្រឹត្តិការណ៍, សេដ្ឋកិច្ច

• 22/04/2024

កិច្ចប្រជុំលើកទី៧ នៃគណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលអន្តររដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា-ចិន ចុះហត្ថលេខាលើឯកសារសំខាន់ៗចំនួន៣